INCIDÈNCIA RESOLTA: Incidència tècnica aliena ha afectat, entre altres aplicacions, l'accés a la Plataforma de Serveis de Contractació Pública i eines de licitació electrònica. La incidència ja ha estat resolta.
Perdoneu, aquesta frase no és correcta. Cada vegada que parla del sobre 2 realment s'està referint al sobre A, que és on presentareu la documentació corresponent als criteris sotmesos a judici de valor. Pel que fa a la signatura, com que aquesta és electrònica només cal signar el pdf. S'ha de signar electrònicament cada document que es presenti, ja sigui la declaració responsable com la memòria, el document d'organització i composició de l'equip i la proposta econòmica.
Sí, és així. No s'ha especificat un límit, però recordeu que se us està demanant coses molt concretes (relació de personal, currículum, temps de dedicació, relació de projectes).
Els criteris d'adjudicació s'aplicaran per a cadascun dels 3 lots. Per tant, haureu de presentar tantes memòries i documents d'organització i composició de l'equip com lots als quals us presenteu. La limitació de fulls serà la mateixa. El mateix passa amb l'oferta econòmica, n'haureu de presentar un document de proposta econòmica per a cada lot al qual opteu.
La documentació s'ha de presentar individualment per a cada lot al qual us presenteu. Revisarem què ha passat amb el sobre A, per tal que permeti la presentació de documentació per a cadascun dels 3 lots.
Els criteris d'adjudicació s'aplicaran per a cadascun dels 3 lots. És a dir, que s'ha de presentar l'oferta econòmica, la memòria i l'organització i composició de l'equip per a cada un dels lots.
En referència al punt 1, la solvència tant econòmica o financera com la tècnica o professional només l'ha d'acreditar l'empresa que en resulti adjudicatària. El punt 1.10) del PCAP només estableix el tipus de solvència de la que han de disposar les empreses que es presentin a la licitació. Respecte al punt 2, el text no està ben redactat, però fa referència a que es pugui presentar d'altres documents que puguin acreditar la realització dels treballs. No obstant això, s'ha de recordar que la inscripció en un registre Oficial, sempre que estigui actualitzat, eximeix de la presentació de la documentació que acrediti la solvència.
En el supòsit d'haver-hi despatx associat, s'hauria de constituir en UTE en cas de resultar adjudicataris. En el moment de presentar l'oferta, s'hauria d'especificar a la declaració responsable la intenció de constituir-se en UTE . I només es constituiran formalment en cas de resultar adjudicataris.
Per la tipologia del contracte que es licita no s'admet la subcontractació. Quan es parla de "col·laboradors externs", s'està referint a un despatx associat.
No és obligatòria la presentació als 3 lots. Cada empresa es pot presentar al lot que li interessi i s'adjudicarà, cada lot, a l'empresa que obtingui major puntuació, podent coincidir que s'adjudiqui més d'un lot a la mateixa empresa o que siguin empreses diferents.
RESPOSTA A LA PRIMERA PREGUNTA: Si, l'Ajuntament disposa de topogràfic a escala 1/1000, però no serà prou detallat per poder fer el projecte i l'obra. Pot servir de base però caldrà fer-ne un més detallat, amb les cotes dels portals, dels serveis.
A LA SEGONA PREGUNTA: Es valorarà tots aquells aspectes que vagin més enllà dels requisits mínims de solvència tècnica demanats: major experiència en aquest tipus projectes i instal·lacions, presentació d'altres tècnics especialistes.. (...) No es valoraran les ofertes que no aportin l'equip tècnic mínim establert al Plec de prescripcions tècniques.
Tot i que en el Plec de tècniques no es defineix pròpiament dit l'equip, parla de l'autor (tècnic redactor competent per aquest tipus de projectes), també parla de tècnic especialitzat en cas que es necessiti (per exemple en enllumenat, instal·lacions aigua, baixa tensió...) i també parla d'un tècnic competent per la redacció de l'estudi o estudi bàsic de seguretat i salut (que podria coincidir amb el mateix tècnic redactor). Aquest seria l'equip mínim necessari.