Si es superen els lindars fitxats al Reial Decret 3/2020 s'aplicaran els criteris de publicitat, igualtat, concurrència i participació de l'AMB fitxats a l'annex 11 del plec de condicions tècniques (condicions que en de regir els procediments de contractació per l'adquisició i subministrament de vehicles)
Una vegada feta la comprovació els indiquem com incloure el document e) "Declaració de l'empresa de comprometre's a adscriure a l'execució del contracte tots els mitjans materials i personals que exigeixen al plec." al sobre A:
Dins de la configuració del sobre A, on demanem que s'inclogui el document c)"Compromís d'adscripció de mitjans materials i/o personals" s'inclourà també el document e) "Declaració de l'empresa de comprometre's a adscriure a l'execució del contracte tots els mitjans materials i personals que exigeixen al plec.".
Els documents hauran d'estar signats a partir de la data de publicació al perfil de contractant del nou acord d'aprovació de l'expedient aprovat pel Consell Metropolità. La data de publicació va ser el passat 23 de desembre de 2020.
Qualsevol document que estigui pujat al web de la plataforma de contractació es pot modificar/esborrar/eliminar abans de signar l'oferta.
La informació facilitada a l'annex 5 del Plec de Prescripcions Tècniques i Econòmiques és la informació facilitada i signada per l'empresa operadora actual en compliment de l'obligació recollida a l'article 130 de la LCSP. Amb motiu de consultes anteriors rebudes en el marc del procés de licitació del servei públic de transport col·lectiu urbà de viatgers entre l'Hospitalet de Llobregat, el Prat de Llobregat i altres municipis en referència a la informació recollida a l'annex 5 del PPTE, es va requerir a l'actual empresa operadora una ampliació de la informació recollida en l'esmentat annex. Concretament, l'ampliació de la informació ha estat incorporada al Perfil del Contractant com a resposta a consultes anteriors publicades el 04/12/2020, 09:05 i el 11/12/2020, 21:02, 21:06, 21:30, 21:35, 21:41, 21:45, 21:50, 21:57 i 22:00.
Com a resultat d'una nova consulta rebuda en el marc de l'esmentada licitació en referència a la informació facilitada a l'annex 5 del PPTE i l'ampliació de la informació recollida al mateix, s'ha requerit a l'actual empresa operadora una nova ampliació de la informació esmentada.
S'adjunta el requeriment i la informació facilitada i firmada per l'empresa operadora actual en compliment de l'obligació recollida a l'article 130 de la LCSP. No es disposa de major detall en relació a l'esmentada informació.
link DEUC: https://visor.registrodelicitadores.gob.es/espd-web/filter?lang=es
En los pliegos determinan condiciones de capacidad y requisitos de solvencia económica o financiara y técnica o profesional (ver cláusula 4 del pliego de cláusulas administrativas particulares) que se corresponderían con los apartados B y C, que se despliega al indicar "SI" a la pregunta "¿Quiere usar los criterios de selección de A a D?" del bloque IV.
No obstante, téngase en cuenta que en ese mismo bloque IV, el licitador debe indicar que cumple todos los criterios de selección requeridos.
Por tanto, independientemente de su concreta especificación al desplegar los apartados A a D, está implícito su cumplimiento.
Ahora bien, en todo caso, esta Administración podrá requerir a las empresas licitadoras que presenten la totalidad o una parte de la documentación justificativa del cumplimiento de los requisitos previos, en caso de existir dudas razonables en relación a la vigencia o fiabilidad del DEUC.
Els licitadors podran incloure a la seva proposta els vehicles provisionals que respectin les prescripcions recollides a l'apartat 6.6 del Plec de Prescripcions Tècniques i Econòmiques. En tot cas, recordar que tal i com s'especifica en aquest mateix apartat 6.6 del PPTE, els vehicles provisionals que incorpori l'empresa adjudicatària quedaran adscrits al servei, amb dedicació exclusiva al mateix, fins el moment en què s'aportin al servei els vehicles que els substitueixin.
Serà possible modificar posteriorment, totalment o parcial, els vehicles proposats com a flota base de vehicles provisionals per altres que respectin les prescripcions recollides a l'apartat 6.6 del PPTE i l'antiguitat dels quals sigui igual o inferior a la del vehicle que substitueixin.
Els TAG, elements emissors d'activació de la prioritat semafòrica com s'indica a l'apartat 7.6 del Plec de Prescripcions Tècniques i Econòmiques, consisteixen en elements embarcats per a la identificació dels vehicles a llarga distància i automàtica, alliberant el personal de conducció de l'emissió de l'activació.
A títol indicatiu, s'especifiquen les característiques tècniques d'un tipus de TAG que està previst incorporar en un dels serveis de transport col¿lectiu urbà de viatgers competència de l'AMB. Són les següents:
- Rang de freqüència de 2,4 ¿ 2,5 GHz - Alimentació a 12 vCC / 24 vCC - Abast de 40 ¿ 50 m
Es preveu que, d'acord amb l'evolució del projecte T-Mobilitat, a la data d'inici del servei ens trobem en el període transitori de convivència entre el sistema de validació i venda de la tecnologia magnètica i el sistema de validació i venda de la tecnologia sense contacte (T-Mobilitat). En aquest període de convivència, tal i com es recull al Plec de Prescripcions Tècniques i Econòmiques, està previst que els vehicles del servei estiguin equipats amb dues o tres validadores de títols sense contacte, en funció del tipus de vehicle, i una o dues validadores de tecnologia magnètica aparellades amb les validadores anteriors, en funció dels requeriments del projecte T-Mobilitat a l'inici del servei. Garantint en tot moment el número mínim de validadores per vehicle recollit al PPTE.
Tal com s'estableix a l'apartat 7.2 del PPTE, l'empresa adjudicatària resta obligada a instal¿lar els equipaments relacionats amb la tecnologia sense contacte que li siguin aportats per l'AMB i/o l'ATM, inclosos els disponibles inicialment, els necessaris per a equipar el vehicles addicionals que s'incorporin al servei o els necessaris per a al seva renovació o substitució. Addicionalment, recordar que si l'empresa adjudicatària ho considera oportú, i amb la finalitat de facilitar les tasques de trasllat dels equips embarcats, es permetrà mantenir adscrits al servei, durant un termini màxim de 2 mesos des de l'inici del servei, tant els vehicles de la flota objecte de subrogació que per la seva antiguitat han de ser substituïts en iniciar-se el nou servei com els vehicles que siguin substituïts per vehicles provisionals addicionals incorporats per l'empresa adjudicatària, si s'escau, tal com s'estableix a l'apartat 6.3 del Plec de Prescripcions Tècniques i Econòmiques.
En relació a la disponibilitat dels equips de SVV no embarcats que aporta l'AMB, consultar la pregunta anterior publicada al Perfil del Contractant el 12/12/2020, 20:09.
Es preveu que, d'acord amb l'evolució del projecte T-Mobilitat, a la data d'inici del servei ens trobem en el període transitori de convivència entre el sistema de validació i venda de la tecnologia magnètica i el sistema de validació i venda de la tecnologia sense contacte (T-Mobilitat). En aquest període de convivència, tal i com es recull al Plec de Prescripcions Tècniques i Econòmiques, està previst que els vehicles del servei estiguin equipats amb dues o tres validadores de títols sense contacte, en funció del tipus de vehicle, i una o dues validadores de tecnologia magnètica aparellades amb les validadores anteriors, en funció dels requeriments del projecte T-Mobilitat a l'inici del servei. Garantint en tot moment el número mínim de validadores per vehicle recollit al PPTE.
Com s'indica a l'apartat 5.4 del Plec de Prescripcions Tècniques i Econòmiques, la posada en servei de la línia L17 consisteix en una modificació prevista del servei base, pel que la seva activació és opcional i sota els condicionants que es detallen en aquest apartat. En cas que la línia L17 es posi en servei, el seu itinerari s'ajustarà a les possibilitats que ofereixi la vialitat existent en aquell moment.
La parada 001890 no és una parada de l'itinerari previst per a la línia L17 ni consta la seva ubicació a l'Hospitalet de Llobregat.
La parada 001980 situada a l'Avinguda Carrilet, que en el moment de disseny de la línia es va projectar com a parada de regulació de l'itinerari de la L17, ha estat recentment traslladada a la Rambla Marina, per la qual cosa no formarà part de l'itinerari de la línia futura. En qualsevol cas, la terminal prevista de la línia es manté a la ubicació indicada de l'Avinguda Carrilet.
Com s'indica a l'apartat 5.4 del Plec de Prescripcions Tècniques i Econòmiques, la posada en servei de la línia L17 consisteix en una modificació prevista del servei base, pel que la seva activació és opcional i sota els condicionants que es detallen en aquest apartat. En cas que la línia L17 es posi en servei, la posició final de la terminal a l'Avinguda Carrilet s'ajustarà a les necessitats que siguin d'aplicació en aquell moment.
S'adjunta el llistat d'itineraris i parades que actualitza l'anterior recollit a l'annex A1.2.2.
S'incorpora la definició d'origen i final creuat per al tram entre les parades Av. dels Ports d'Europa ¿ ZAL i Moll Prat ¿ Terminal BEST. Per tant, tot i que es realitzi la parada de regulació a Av. dels Ports d'Europa - ZAL, les persones usuàries del servei no serà necessari validin de nou el seu títol de viatge en aquelles expedicions que a continuació realitzin servei fins a la parada Moll Prat ¿ Terminal BEST, tal com s'indica a l'apartat 12.3 del Plec de Prescripcions Tècniques i Econòmiques. S'adjunten el plànol, el llistat d'itinerari i parades, i l'horari corresponents que actualitzen els anteriors recollits als annexos A.1.2.1, A.1.2.2 i A1.3.2 del PPTE. Les longituds dels trajectes de la línia, no s'han actualitzat i són les que es troben definides a l'apartat 5.2.1 del Plec de Prescripcions Tècniques i Econòmiques.
En tot cas, les magnituds estimades del servei base recollides a l'apartat 5.2.2 del PPTE seran els valors de referència que les empreses licitadores hauran de considerar en l'elaboració de l'estudi econòmic justificatiu que han d'incorporar al sobre C. Els valors recollits a l'apartat 5.2.2 del PPTE també seran els valors de referència que l'AMB considerarà per al càlcul del CoCONV, CoELEC i el Cu corresponents a cada oferta, tal i com s'estipula al PCAP.
Actualment la ubicació de la parada al Moll Prat - Terminal BEST es troba operativa i correspon a la parada 110585. S'adjunta el llistat d'itineraris i parades corresponent que actualitza l'anterior recollit a l'annex A.1.2.2 del Plec de Prescripcions Tècniques i Econòmiques.
En relació als equips de SVV no embarcats que aporta l'AMB segons l'indicat en el l'annex A3.1.2, es preveu la disponibilitat següent:
¿ Les validadores magnètiques de títols de transport VME211 de la marca ASCOM necessàries per equipar els 10 vehicles provisionals que incrementen la flota actual objecte de subrogació per arribar a la flota mínima del servei durant el primer període, una o dues en funció dels requeriments del projecte T-Mobilitat a l'inici del servei, estaran disponibles per a l'empresa adjudicatària en el termini màxim de 2 setmanes des de la formalització del contacte. La resta es lliuraran en el moment del traspàs dels vehicles, embarcades en els vehicles objecte de subrogació.
¿ En el cas de les validadores de títols sense contacte, es preveu que d'acord amb l'evolució del projecte T-Mobilitat a la data d'inici del servei tots els vehicles objecte de subrogació n'estiguin completament equipats. Les validadores de títols de transport T-Mobilitat restants estaran disponibles per a l'empresa adjudicatària en el moment d'iniciar el servei.
¿ Els pupitres T-Mobilitat estaran disponibles per a l'empresa adjudicatària en el moment d'iniciar el servei. En el termini màxim de 2 setmanes des de la formalització del contracte, l'AMB facilitarà a l'empresa adjudicatària les plaques de connexions, el switch de connexions i els suports de pupitres i validadores necessaris per a dur a terme la pre-instal¿lació del SVV als 10 vehicles provisionals que incrementen la flota actual objecte de subrogació per arribar a la flota mínima del servei durant el primer període. L'empresa operadora haurà de subministrar el cablejat i les antenes necessàries. L'AMB facilitarà les instruccions necessàries perquè l'empresa adjudicatària pugui dur a terme aquestes pre-instal¿lacions. En cas de ser necessari i prèvia sol¿licitud d'aquesta, l'AMB facilitarà a l'empresa adjudicatària, en el termini de 2 setmanes des de la formalització del contracte, un set bàsic d'equipaments (2 pupitres T-Mobilitat, 2 validadores de títols de transport T-Mobilitat i 2 terminals de consulta T-Mobilitat), perquè pugui dur a terme les actuacions necessàries per a garantir que el SVV estigui plenament operatiu en ocasió de l'inici del servei.
En cas de ser necessari i prèvia sol¿licitud d'aquesta, l'AMB facilitarà a l'empresa adjudicatària, amb una anterioritat mínima d'un mes a la data d'inici del servei, la infraestructura de software requerida per poder operar dins del Sistema Tarifari Integrat de l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM).
Les previsions relatives a les condicions i terminis lligats als equipaments sense contacte queden subjectes a l'estat de desenvolupament del projecte T-Mobilitat de l'ATM.
Addicionalment, recordar que si l'empresa adjudicatària ho considera oportú, i amb la finalitat de facilitar les tasques de trasllat dels equips embarcats, es permetrà mantenir adscrits al servei, durant un termini màxim de 2 mesos des de l'inici del servei, tant els vehicles de la flota objecte de subrogació que per la seva antiguitat han de ser substituïts en iniciar-se el nou servei com els vehicles que siguin substituïts per vehicles provisionals addicionals incorporats per l'empresa adjudicatària, si s'escau, tal com s'estableix a l'apartat 6.3 del Plec de Prescripcions Tècniques i Econòmiques.
Se trata de una errata de la versión en castellano del Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares. En el apartado "12.1 Contenido del sobre B" del PCAP, en el apartado en el que se detalla el contenido a incluir en las proposiciones para la descripción y la justificación de las producciones en relación al criterio 'Operativa del servicio', debería indicar: "Expediciones. Total diario (por tipología de energía y tipo de día) y total anual".
Des de los servicios técnicos del AMB se realiza la revisión, corrección y validación de los datos de validaciones agrupadas por línea y mes. Esta información se trasladó des del 2013 hasta el 2019 en el Anexo A1.1 del Pliego de Prescripciones Técnicas y Económicas, y se actualizó la información correspondiente a los meses de enero a octubre de 2020 en la respuesta de una consulta anterior publicada en el perfil el 01/12/2020, a las 16:16.
Segons s'estableix a l'apartat A3.1.2 del Plec de Prescripcions Tècniques i Econòmiques, l'AMB facilitarà les validadores magnètiques de títols de transport VME211 de la marca ASCOM necessàries per equipar la totalitat dels vehicles en servei amb una o dues validadores magnètiques, en funció dels requeriments del projecte T-Mobilitat a l'inici del servei. Per tant, l'empresa adjudicatària disposarà, a l'inici del servei, de les validadores magnètiques de títols de transport WME211 de la marca ASCOM necessàries per equipar tant els vehicles de la flota subrogada com els vehicles provisionals.
La información facilitada en el anexo 5 es la información facilitada y firmada por la empresa operadora actual en cumplimiento de la obligación recogida en el artículo 130 de la LCSP.
Con motivo de las consultas recibidas en el marco del proceso de licitación del servicio público de transporte colectivo urbano de viajeros entre l'Hospitalet de Llobregat, el Prat de Llobregat y otros municipios en referencia a la información recogida en el anexo 5 del Pliego de Prescripciones Técnicas y Económicas, se ha requerido a la actual empresa operadora una ampliación de la información recogida en dicho anexo.
Se adjunta el requerimiento y la información facilitada y firmada por la empresa operadora actual en cumplimiento de la obligación recogida en el artículo 130 de la LCSP. No se dispone de mayor detalle en relación a dicha información.
La información facilitada en el anexo 5 es la información facilitada y firmada por la empresa operadora actual en cumplimiento de la obligación recogida en el artículo 130 de la LCSP.
Con motivo de las consultas recibidas en el marco del proceso de licitación del servicio público de transporte colectivo urbano de viajeros entre l'Hospitalet de Llobregat, el Prat de Llobregat y otros municipios en referencia a la información recogida en el anexo 5 del Pliego de Prescripciones Técnicas y Económicas, se ha requerido a la actual empresa operadora una ampliación de la información recogida en dicho anexo.
Se adjunta el requerimiento y la información facilitada y firmada por la empresa operadora actual en cumplimiento de la obligación recogida en el artículo 130 de la LCSP. No se dispone de mayor detalle en relación a dicha información.
La información facilitada en el anexo 5 es la información facilitada y firmada por la empresa operadora actual en cumplimiento de la obligación recogida en el artículo 130 de la LCSP.
Con motivo de las consultas recibidas en el marco del proceso de licitación del servicio público de transporte colectivo urbano de viajeros entre l'Hospitalet de Llobregat, el Prat de Llobregat y otros municipios en referencia a la información recogida en el anexo 5 del Pliego de Prescripciones Técnicas y Económicas, se ha requerido a la actual empresa operadora una ampliación de la información recogida en dicho anexo.
Se adjunta el requerimiento y la información facilitada y firmada por la empresa operadora actual en cumplimiento de la obligación recogida en el artículo 130 de la LCSP. No se dispone de mayor detalle en relación a dicha información.
La información facilitada en el anexo 5 es la información facilitada y firmada por la empresa operadora actual en cumplimiento de la obligación recogida en el artículo 130 de la LCSP.
Con motivo de las consultas recibidas en el marco del proceso de licitación del servicio público de transporte colectivo urbano de viajeros entre l'Hospitalet de Llobregat, el Prat de Llobregat y otros municipios en referencia a la información recogida en el anexo 5 del Pliego de Prescripciones Técnicas y Económicas, se ha requerido a la actual empresa operadora una ampliación de la información recogida en dicho anexo.
Se adjunta el requerimiento y la información facilitada y firmada por la empresa operadora actual en cumplimiento de la obligación recogida en el artículo 130 de la LCSP. No se dispone de mayor detalle en relación a dicha información.
La información facilitada en el anexo 5 es la información facilitada y firmada por la empresa operadora actual en cumplimiento de la obligación recogida en el artículo 130 de la LCSP.
Con motivo de las consultas recibidas en el marco del proceso de licitación del servicio público de transporte colectivo urbano de viajeros entre l'Hospitalet de Llobregat, el Prat de Llobregat y otros municipios en referencia a la información recogida en el anexo 5 del Pliego de Prescripciones Técnicas y Económicas, se ha requerido a la actual empresa operadora una ampliación de la información recogida en dicho anexo.
Se adjunta el requerimiento y la información facilitada y firmada por la empresa operadora actual en cumplimiento de la obligación recogida en el artículo 130 de la LCSP. No se dispone de mayor detalle en relación a dicha información.
La información facilitada en el anexo 5 es la información facilitada y firmada por la empresa operadora actual en cumplimiento de la obligación recogida en el artículo 130 de la LCSP.
Con motivo de las consultas recibidas en el marco del proceso de licitación del servicio público de transporte colectivo urbano de viajeros entre l'Hospitalet de Llobregat, el Prat de Llobregat y otros municipios en referencia a la información recogida en el anexo 5 del Pliego de Prescripciones Técnicas y Económicas, se ha requerido a la actual empresa operadora una ampliación de la información recogida en dicho anexo.
Se adjunta el requerimiento y la información facilitada y firmada por la empresa operadora actual en cumplimiento de la obligación recogida en el artículo 130 de la LCSP. No se dispone de mayor detalle en relación a dicha información.
La información facilitada en el anexo 5 es la información facilitada y firmada por la empresa operadora actual en cumplimiento de la obligación recogida en el artículo 130 de la LCSP.
Con motivo de las consultas recibidas en el marco del proceso de licitación del servicio público de transporte colectivo urbano de viajeros entre l'Hospitalet de Llobregat, el Prat de Llobregat y otros municipios en referencia a la información recogida en el anexo 5 del Pliego de Prescripciones Técnicas y Económicas, se ha requerido a la actual empresa operadora una ampliación de la información recogida en dicho anexo.
Se adjunta el requerimiento y la información facilitada y firmada por la empresa operadora actual en cumplimiento de la obligación recogida en el artículo 130 de la LCSP. No se dispone de mayor detalle en relación a dicha información.
La información facilitada en el anexo 5 es la información facilitada y firmada por la empresa operadora actual en cumplimiento de la obligación recogida en el artículo 130 de la LCSP.
Con motivo de las consultas recibidas en el marco del proceso de licitación del servicio público de transporte colectivo urbano de viajeros entre l'Hospitalet de Llobregat, el Prat de Llobregat y otros municipios en referencia a la información recogida en el anexo 5 del Pliego de Prescripciones Técnicas y Económicas, se ha requerido a la actual empresa operadora una ampliación de la información recogida en dicho anexo.
Se adjunta el requerimiento y la información facilitada y firmada por la empresa operadora actual en cumplimiento de la obligación recogida en el artículo 130 de la LCSP. No se dispone de mayor detalle en relación a dicha información.
La información facilitada en el anexo 5 es la información facilitada y firmada por la empresa operadora actual en cumplimiento de la obligación recogida en el artículo 130 de la LCSP.
Con motivo de las consultas recibidas en el marco del proceso de licitación del servicio público de transporte colectivo urbano de viajeros entre l'Hospitalet de Llobregat, el Prat de Llobregat y otros municipios en referencia a la información recogida en el anexo 5 del Pliego de Prescripciones Técnicas y Económicas, se ha requerido a la actual empresa operadora una ampliación de la información recogida en dicho anexo.
Se adjunta el requerimiento y la información facilitada y firmada por la empresa operadora actual en cumplimiento de la obligación recogida en el artículo 130 de la LCSP. No se dispone de mayor detalle en relación a dicha información.
Se adjunta un conjunto de tablas que detallan a nivel mensual, para cada año des de la puesta en marcha de este tipo de servicio a demanda, el número de km útiles totales recorridos de las líneas PR2 y PR3 para cada uno de los itinerarios definidos en el apartado 5.1.2. del Pliego de Prescripciones Técnicas y Económicas, las cuales actualizan la tabla anterior incluida en el Anexo A1.1.1. Se considera que el nivel de detalle presentado es suficiente y homogéneo respecto los datos históricos facilitados en el PPTE, y que permite realizar el análisis de la utilización de los distintos itinerarios definidos.
Respecto la línea PR4, el servicio prestado por esta línea siempre ha estado definido como un servicio regular sin ningún tramo a demanda.
Será posible modificar posteriormente, en todo o en parte, los vehículos propuestos como flota base de vehículos provisionales por otros que respeten las prescripciones recogidas en el apartado 6.6 del PPTE y cuya antigüedad sea igual o inferior a la del vehículo que sustituyan.
Se adjunta un conjunto de tablas que detallan a nivel mensual, para cada año des de la puesta en marcha de este tipo de servicio a demanda, el número de km útiles totales recorridos de las líneas PR2 y PR3 para cada uno de los itinerarios definidos en el apartado 5.1.2. del Pliego de Prescripciones Técnicas y Económicas, las cuales actualizan la tabla anterior incluida en el Anexo A1.1.1. Se considera que el nivel de detalle presentado es suficiente y homogéneo respecto los datos históricos facilitados en el PPTE, y que permite realizar el análisis de la utilización de los distintos itinerarios definidos.
Respecto la línea PR4, el servicio prestado por esta línea siempre ha estado definido como un servicio regular sin ningún tramo a demanda.
A la resposta a la pregunta anterior publicada al Perfil del Contractant el 04/12/2020, 08:53, s'ha adjuntat un nou llistat que actualitza l'anterior corresponent a la línia M13 recollit a l'apartat A1.2.2 del PPTE.
En tot cas, les magnituds estimades del servei base recollides a l'apartat 5.2.2 del PPTE seran els valors de referència que les empreses licitadores hauran de considerar en l'elaboració de l'estudi econòmic justificatiu que han d'incorporar al sobre C. Els valors recollits a l'apartat 5.2.2 del PPTE també seran els valors de referència que l'AMB considerarà per al càlcul del CoCONV, CoELEC i el Cu corresponents a cada oferta, tal i com s'estipula al PCAP.
Debido a las características del servicio objeto de licitación, como se indica en el apartado 6.6 del Pliego de Prescripciones Técnicas y Económicas, los vehículos provisionales aportados por la empresa adjudicataria deberán ser de tipo urbano y de piso bajo integral (vehículos de Clase I). Los vehículos provisionales del servicio, por lo tanto, no podrán ser de Clase II de tipo low entry.
Debido a las características del servicio objeto de licitación, como se indica en el apartado 6.6 del Pliego de Prescripciones Técnicas y Económicas, los vehículos provisionales aportados por la empresa adjudicataria deberán ser de tipo urbano y de piso bajo integral (vehículos de Clase I). Los vehículos provisionales del servicio, por lo tanto, no podrán ser de Clase II de tipo low entry.
Según el apartado 12.1.1 del PCAP, el detalle de km muertos y horas muertas no son contenido mínimo de la memoria a presentar en el sobre B. En el caso de que esta información se incluya, no será objeto de valoración.
A la resposta a la pregunta anterior publicada al Perfil del Contractant el 04/12/2020, 08:53, s'ha adjuntat un nou llistat que actualitza l'anterior corresponent a la línia M13 recollit a l'apartat A1.2.2 del PPTE. En tot cas, les magnituds estimades del servei base recollides a l'apartat 5.2.2 del PPTE seran els valors de referència que les empreses licitadores hauran de considerar en l'elaboració de l'estudi econòmic justificatiu que han d'incorporar al sobre C. Els valors recollits a l'apartat 5.2.2 del PPTE també seran els valors de referència que l'AMB considerarà per al càlcul del CoCONV, CoELEC i el Cu corresponents a cada oferta, tal i com s'estipula al PCAP.
La definición de los itinerarios y paradas de la línea L16 presentados en el Anexo A.1.2.2 del Pliego de Prescripciones Técnicas y Económicas es correcta, tratándose de un origen final cruzado a efectos de permitir la subida/bajada de viajeros desde la parada 105425 hasta la parada 106840 sin necesidad de validar títulos por segunda vez ni bajar del vehículo durante la regulación. A efectos de cálculo de la longitud en cada itinerario, el recorrido en sentido 0, se establece des de la parada 105425 hasta la parada 106856, y el recorrido 1 se establece con inicio en la parada 106856 hasta la parada 105425.
La descripción presentada en el apartado 5.1.2 del Pliego de Prescripciones Técnicas y Económicas, complementada con la información recogida en los Anexos A1.2, A1.3 y A3.8, en relación a los distintos itinerarios regulares y a demanda de las líneas PR2 y PR3 se consideran suficientes para la elaboración de las proposiciones por parte de las empresas licitadoras. Concretamente, en el anexo A3.8.1 del PPTE se describe el itinerario a demanda IV al que hacen referencia específicamente.
En el anexo A.1.2.1 del Pliego de Condiciones Técnicas y Económicas se presenta en un plano la variante del itinerario regular de la línea LH2 a la escuela Xaloc, representado gráficamente por una línea en tramado discontinuo. Complementariamente, en el Anexo A.1.2.2 del PPTE se incluye el listado de paradas para este itinerario en particular. El conjunto de la información presentada se considera suficiente para la elaboración de las proposiciones por parte de las empresas licitadoras.
Los títulos vigentes actualmente son los que se definen en el apartado 12.4. del Pliego de Prescripciones Técnicas y Económicas, y la evolución de los distintos títulos que han sido de aplicación en las líneas objeto de este contrato se pueden consultar en el Anexo A.1.1.5.
Respecto los precios correspondientes a cada título de transporte, se pueden consultar los anuncios en el DOGC sobre las tarifas de aplicación en el sistema de transporte público en el ámbito del sistema tarifario integrado del área de Barcelona, los cuales son dictados por ATM y se publican para cada año en particular. Respecto el título T-4, la evolución del importe del título es el siguiente:
Des de los servicios técnicos del AMB se realiza la revisión, corrección y validación de los ingresos agregados por bloques de títulos de pago. Concretamente, los bloques se clasifican en títulos del sistema tarifario integrado definidos por el ATM, tarjeta T-4 definida por el AMB y títulos propios. Se adjunta la tarifa media de pago anual para cada uno de estos bloques de títulos de pago para los años 2013 a 2019, y 2020 acumulado hasta 31/10/2020.
Son las empresas licitadoras las encargadas de determinar y justificar las hipótesis y parámetros que consideren más adecuados a incluir en su proposición con el fin de cumplir con las exigencias de contenido mínimo determinadas por el Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares así como aquellos aspectos que son de valoración. Se considera que la información contenida en el Pliego de Prescripciones Técnicas y Económicas respecto del nuevo servicio (itinerarios, longitudes, horarios y flota mínima para cada período) y respecto el servicio actual (km útiles, horas útiles y demanda por línea) es suficiente para la elaboración de las proposiciones por parte de las empresas licitadoras.
La oferta del servicio que está en funcionamiento actualmente no ha sido modificada por motivo de las restricciones asociadas a la crisis sanitaria. Igualmente, su programación no ha sido alterada desde el 30/10/2020, fecha de publicación del anuncio de esta licitación.
La oferta del servicio que está en funcionamiento actualmente no ha sido modificada por motivo de las restricciones asociadas a la crisis sanitaria. Igualmente, su programación no ha sido alterada desde el 30/10/2020, fecha de publicación del anuncio de esta licitación.
L'apartat "12.1 Contingut del sobre B" del Plec de Clàusules Administratives Particulars estableix que el contingut de la proposició pel que fa al criteri 'Operativa del servei' ha d'incloure la 'Programació detallada del servei base proposada per l'empresa licitadora'. Per altra banda, l'apartat "12.2 Contingut del sobre C" del Plec de Clàusules Administratives Particulars estableix que el contingut de la proposició pel que fa al criteri 'Objectiu de viatgers de pagament 2021-2028' ha d'incloure l'objectiu de viatgers de pagament del servei base ofert pels licitadors.
Les línies que conformen el servei base objecte de licitació en cadascun dels períodes es presenten a l'apartat 5.1 del Plec de Prescripcions Tècniques i Econòmiques. La línia L17, doncs, no forma part del servei base i, per tant, no s'ha de considerar ni a la 'Programació detallada del servei base proposada per l'empresa licitadora' ni a l''Objectiu de viatgers de pagament 2021-2028'.
En el caso de las tablas, la tipografía deberá ser Arial 11. Únicamente cuando una tabla no quepa en un formato DIN-A4 se admitirá su tratamiento como figura.
En el caso de figuras y gráficos, se podrán emplear otras tipografías y tamaños de letra siempre y cuando resulten legibles.
La información facilitada en el anexo 5 es la información facilitada y firmada por la empresa operadora actual en cumplimiento de la obligación recogida en el artículo 130 de la LCSP.
Con motivo de las consultas recibidas en el marco del proceso de licitación del servicio público de transporte colectivo urbano de viajeros entre l'Hospitalet de Llobregat, el Prat de Llobregat y otros municipios en referencia a la información recogida en el anexo 5 del Pliego de Prescripciones Técnicas y Económicas, se ha requerido a la actual empresa operadora una ampliación de la información recogida en dicho anexo.
Se adjunta el requerimiento y la información facilitada y firmada por la empresa operadora actual en cumplimiento de la obligación recogida en el artículo 130 de la LCSP. No se dispone de mayor detalle en relación a dicha información.
1- L'apartat 6.6 del Plec de Prescripcions Tècniques i Econòmiques indica que els vehicles provisionals prestaran servei fins el moment en què siguin substituïts per vehicles definitius.
L'apartat 6.4 del PPTE estableix les condicions de les aportacions de flota i, en concret, els terminis previstos per a l'aportació dels vehicles definitius que han de substituir els vehicles provisionals.
2- A la resposta a la pregunta anterior del 20/11/2020, 18:25, s'adjunta la informació en relació amb el personal objecte de subrogació adscrit a la línia PR4. La informació ha estat facilitada per l'actual empresa operadora del Servei públic de transport col¿lectiu urbà de viatgers en autobús a l'Àrea Portuària de Barcelona i a la Zona d'Activitats Logístiques (ZAL) en data 20/11/2020, en compliment amb l'obligació recollida a l'article 130 de la LCSP.
3- L'apartat "12.1 Contingut del sobre B" del Plec de Clàusules Administratives Particulars estableix que el contingut de la proposició pel que fa al criteri 'Operativa del servei' ha d'incloure la 'Programació detallada del servei base proposada per l'empresa licitadora'.
Les línies que conformen el servei base objecte de licitació en cadascun dels períodes es presenten a l'apartat 5.1 del Plec de Prescripcions Tècniques i Econòmiques. La línia L17, doncs, no forma part del servei base i, per tant, no s'ha de considerar a la 'Programació detallada del servei base proposada per l'empresa licitadora'.
Tampoc no serà objecte de cap valoració addicional, ja que no ha estat previst així als criteris de valoració definits a l'apartat "11.1 Criteris dependents d'un judici de valor" del Plec de Clàusules Administratives Particulars.
4- A la 'Programació detallada del servei base' que les empreses licitadores han de presentar a la seva oferta s'ha de considerar que, en referència a la línia M13, les longituds recollides a l'apartat 5.1 del PPTE corresponen al sentit contrari, i respecte els itineraris i parades s'adjunta un nou llistat que actualitza l'anterior recollit a l'apartat A1.2.2 del PPTE. Els horaris recollits a l'apartat A1.3.2 del PPTE es corresponen al sentit indicat. En tot cas, les magnituds estimades del servei base recollides a l'apartat 5.2.2 del PPTE seran els valors de referència que les empreses licitadores hauran de considerar en l'elaboració de l'estudi econòmic justificatiu que han d'incorporar al sobre C. Els valors recollits a l'apartat 5.2.2 del PPTE també seran els valors de referència que l'AMB considerarà per al càlcul del Cuom i el Cu corresponents a cada oferta, tal i com s'estipula al PCAP.
Se facilitan los informes que valoran el "Índice de Satisfacción del Cliente (ISC) del servicio" respecto las líneas del servicio correspondientes a los años 2017, 2018 y 2019.
Se facilita información sobre la tarifa media de pago del conjunto de líneas incluidas en el servicio resultante para el período de enero a octubre de 2020. La información facilitada es provisional, a espera del cierre anual definitivo por parte de los servicios técnicos del AMB.
Se facilita información sobre la distribución de viajeros totales por título de transporte del conjunto de líneas incluidas en el servicio acumulada de enero a octubre de 2020. La información facilitada es provisional, a espera del cierre anual definitivo por parte de los servicios técnicos del AMB.
Se facilita información sobre los viajeros totales y los viajeros de pago mensuales de las distintas líneas del servicio de enero a octubre de 2020. La información facilitada es provisional, a espera del cierre anual definitivo por parte de los servicios técnicos del AMB.
Se facilita información sobre los km útiles mensuales de las distintas líneas del servicio de enero a octubre de 2020. La información facilitada es provisional, a espera del cierre anual definitivo por parte de los servicios técnicos del AMB.
El número de km útiles mínimo exigido, en cada uno de los últimos tres años, para acreditar la solvencia técnica puede ser alcanzado sumando los km útiles producidos en uno o más contratos en el ámbito de los servicios públicos de transporte urbano de viajeros en autobús.
Aquesta pregunta es va contestar de forma incomplerta el dia 25/11/2020, procedim a publicar la resposta complerta:
L'apartat "11.1 Criteris dependents d'un judici de valor" del Plec de Clàusules Administratives Particulars estableix que respecte el criteri 'Operativa del servei' es valorarà, entre d'altres, l'aspecte 'Programació detallada del servei base establert al Projecte de servei'.
Les línies que conformen el servei base objecte de licitació en cadascun dels períodes es presenten a l'apartat 5.1 del Plec de Prescripcions Tècniques i Econòmiques. La línia L17, doncs, no forma part del servei base i, per tant, no s'ha de considerar a la 'Programació detallada del servei base proposada per l'empresa licitadora'
Detectat error en la resposta publicada el dia 25/11/2020, tornen a publicar la pregunta amb la resposta correcta:
És correcta la nomenclatura i longitud, en metres, especificades a l'apartat 5.1.2 del Plec de Prescripcions Tècniques i Econòmiques per a cadascun dels trajectes indicats. En relació a l'Annex A.1.2.2 del PPTE, els itineraris i llistats de parades corresponents a la línia PR3 itineraris a demanda IV i V es troben intercanviats.
La descripció presentada a l'apartat 5.1.2 del PPTE, complementada amb la informació recollida als annexos A1.2, A1.3 i A3.8, en relació amb els diferents itineraris a demanda de la línia PR3 es considera suficient. Concretament, a l'annex A3.8.1 del PPTE es descriuen en detall els itineraris en qüestió.
El apartado "12.2 Contenido del sobre C" del Pliego de Cláusulas Administrativas Particulares establece que el contenido de la proposición respecto al criterio 'Objetivo de viajeros de pago 2021-2028' debe incluir el objetivo de viajeros de pago del servicio base ofertado por los licitadores.
Las líneas que conforman el servicio base objeto de licitación en cada uno de los períodos se presentan en el apartado 5.1 del Pliego de Prescripciones Técnicas y Económicas. La línea L17, efectivamente, no forma parte del servicio base y, por lo tanto, no debe ser considerada en el 'Objetivo de viajeros de pago 2021-2028'.
L'apartat "12.2 Contingut del sobre C" del Plec de Clàusules Administratives Particulars estableix que el contingut de la proposició pel que fa al criteri 'Objectiu de viatgers de pagament 2021-2028' ha d'incloure l'objectiu de viatgers de pagament del servei base ofert pels licitadors.
Les línies que conformen el servei base objecte de licitació en cadascun dels períodes es presenten a l'apartat 5.1 del Plec de Prescripcions Tècniques i Econòmiques. La línia L17, doncs, no forma part del servei base i, per tant, no s'ha de considerar a l''Objectiu de viatgers de pagament 2021-2028'.
L'apartat "11.1 Criteris dependents d'un judici de valor" del Plec de Clàusules Administratives Particulars estableix que respecte el criteri 'Operativa del servei' es valorarà, entre d'altres, l'aspecte 'Programació detallada del servei base establert al Projecte de servei'.
Les línies que conformen el servei base objecte de licitació en cadascun dels períodes es presenten a l'apartat 5.1 del Plec de Prescripcions Tècniques i Econòmiques.
L'apartat "11.1 Criteris dependents d'un judici de valor" del Plec de Clàusules Administratives Particulars estableix que respecte el criteri 'Operativa del servei' es valorarà, entre d'altres, l'aspecte 'Programació detallada del servei base establert al Projecte de servei'.
Les línies que conformen el servei base objecte de licitació en cadascun dels períodes es presenten a l'apartat 5.1 del Plec de Prescripcions Tècniques i Econòmiques. La línia L17, doncs, no forma part del servei base i, per tant, no s'ha de considerar a la 'Programació detallada del servei base proposada per l'empresa licitadora'.
L'apartat "12.1 Contingut del sobre B" del Plec de Clàusules Administratives Particulars estableix que el contingut de la proposició pel que fa al criteri 'Operativa del servei' ha d'incloure la 'Programació detallada del servei base proposada per l'empresa licitadora'. Per altra banda, l'apartat "12.2 Contingut del sobre C" del Plec de Clàusules Administratives Particulars estableix que el contingut de la proposició pel que fa al criteri 'Objectiu de viatgers de pagament 2021-2028' ha d'incloure l'objectiu de viatgers de pagament del servei base ofert pels licitadors.
Les línies que conformen el servei base objecte de licitació en cadascun dels períodes es presenten a l'apartat 5.1 del Plec de Prescripcions Tècniques i Econòmiques. La línia L17, doncs, no forma part del servei base i, per tant, no s'ha de considerar ni a la 'Programació detallada del servei base proposada per l'empresa licitadora' ni a l''Objectiu de viatgers de pagament 2021-2028'.
S'adjunta la informació en relació amb el personal objecte de subrogació adscrit a la línia PR4. La informació ha estat facilitada per l'actual empresa operadora del Servei públic de transport col¿lectiu urbà de viatgers en autobús a l'Àrea Portuària de Barcelona i a la Zona d'Activitats Logístiques (ZAL) en data 20/11/2020, en compliment amb l'obligació recollida a l'article 130 de la LCSP.
Segons s'estableix a l'apartat 7.1.3. del Plec de Prescripcions Tècniques i Econòmiques, tots els costos associats a les actuacions i/o subministraments necessaris per a prestar el servei a demanda seran a càrrec de l'empresa adjudicatària, qui els haurà d'incloure en el cost unitari d'operació ofert (Cuoi).
Segons s'estableix a l'apartat 5.1.1 del Plec de Prescripcions Tècniques i Econòmiques, es preveu que el segon període s'iniciï des de la data d'incorporació de la línia PR4. Per altra banda, l'apartat 5.2.2 del Plec de Prescripcions Tècniques i Econòmiques determina que per a l'estimació de les magnituds totals del servei base s'assumeix com a hipòtesi de data d'inici del segon període el 01/09/2022.