Es demana la capacitat de gestió d'aquest tipus de comunicació. El volum dependrà de les diferents situacions i necessitats que es puguin donar, tot i que en cap cas es pretén enviar preparacions extenses. Depenent de la prestació o servei, podria ser l'afegit d'un text curt, o una shorturl apuntant a una pàgina web. El proveïdor podrà determinar a la seva oferta si existeix algun tipus de limitació per volum o característiques dels missatges.
D'acoord amb la clàusula 10.3 del PCAP les empreses licitadores poden recórrer per a l' execució del contracte a les capacitats d'altres entitats, per tal d'acreditar la seva solvència econòmica i financera i tècnica i professional, sempre que aquestes entitats no estiguin incurses en prohibició de contractar i que les empreses licitadores demostrin que durant tota la durada de l'execució del contracte disposaran efectivament dels recursos necessaris mitjançant la presentació a tal efecte del compromís per escrit de les entitats esmentades. Així mateix, d'acord amb la clàusula 11.10.1 del mateix plec, en el cas que l'empresa licitadora recorri a la solvència i mitjans d'altres empreses de conformitat amb el que preveu l'article 75 de la LCSP, o tingui la intenció de subscriure subcontractes, ha d'indicar aquesta circumstància en el DEUC i s'ha de presentar altre DEUC separat per cadascuna de les empreses a la solvència de les quals recorri o que tingui intenció de subcontractar.
Es demana específicament que no s'hagi de fer cap desenvolupament. Al plec s'especifica:
- L'empresa adjudicatària ha de proveir a CCSPT una plataforma en model Software as a Service (SaaS) on, a partir de la relació de cites diàries que s'extreuen del HIS Corporatiu, identifiqui i gestioni totes les comunicacions necessàries a pacients.
- Aquesta plataforma ha d'estar desenvolupada i operativa en altres centres similars a les característiques descrites en aquest plec.
- Així mateix, el servei proposat, no ha de comportar en cap cas, la programació específica de qualsevol tipus d'API o Web Service per part de CCSPT, així com qualsevol mena de modificació o integració en l'entorn del HIS existent.
Al plec s'indiquen les diferents tasques que s'han de dur a terme obligatoriament (veure el punt 1.2.2 del document), entre d'altres, "Un control de qualitat del fitxer per identificar possibles duplicitats o altres errors".
La categorització s'ha de poder fer pels camps principals com ara Servei, Prestació..., tot i que això haurà de formar part de la proposta, que hauria d'indicar com s'ha de fer la parametrització del sistema.
Aclarir que es tracta d'una gestió de cites, no de reserves. Les cites es defineixen al sistema propi de Parc Taulí, i es comuniquen pel sistema demanat. Un exemple dels camps potser aquest:
Les categories han de ser definibles, de manera que a partir de les dades pròpies dels missatges, permeti la seva categorització (per servei, prestació...)
Tal i com s'indica al plec, per les respostes s'ha de complir que:
-Identificació de les respostes rebudes categoritzant el seu estat de manera automàtica. -Gestió de les respostes no categoritzades automàticament mitjançant notificacions que permetin l'assignació i revisió d'estat.