Resposta: Actualment existeixen 3 contenidors higiènics ( ubicats en l'equipament Piscina Municipal). L'empresa adjudicatària haurà de fer la gestió dels residus d'aquestes unitats de higièniques. L'empresa haurà d'encarregar-se de la gestió dels residus de les unitats higièniques que l'Ajuntament instal.li en el futur, però NO del seu subministrament.
Resposta: Els salaris que figuren en la tabla de personal a subrogar inclou el cost a càrrec de l'empresa de les cotitzacions de la Seguretat Social, i a aquest fet es deu la desviació salarial.
Resposta. Actualment es fa servei de neteges especials pel servei de Covid-19 a: Escola Montanyans de Sant Marçal Centre Cívic de Sant Marçal ( ara amb dedicació de centre escolar per COVID-19) Llar d'infants "Picarols" Però, cal sempre pensar que les neteges especials /hores de treball NO estan incloses en el preu base de licitació, i que es tracten tal i com s'ha donat resposta en al pegunta 1.- Veure Annex II modificat a on es recull correctament el detall de les hores a realitzar i que són les incloses en el preu base de licitació.
Resposta: Aclariment: Les hores de servei habitual són de 2 hores /mes, i són les s'han tingut en compte en el preu base de licitació. ( veure Annex II modificat) Es veritat, que actualment aquest espai és utilitzat com escola, i per tant es fa un servei de neteja especial. El càlcul d'aquestes hores s'han d'entendre com neteges especials i per tant, dins del supòsit de la resposta de la pregunta 1.
Resposta: Aclariment: Escola Montanyans: 10 de mesos de funcionament Llar d'infants: 11 mesos de funcionament S'ha rectificat l'Annex II per recollir correctament el detall d'hores a realitzar
Resposta: El preu base de licitació NO INCLOU les hores d'increment del servei per causa COVID-19 ni altres neteges especials que es poguin necessitar. Aquestes hores, que poden variar segons les circumstàncies de la pandèmia i de les recomanacions sanitàries, es duran a terme dins de les hores gratuïtes extraordinàries oferides, en el seu cas pel licitadors, o bé en el marc de les modificacions del contracte previstes en la clàusula 36 del PACP i en el preu estimat del contacte.
Resposta: La documentació a que es fa referència en la clàusula 4 del Plec de Prescripcions Tècniques s'ha de presentar per l'Adjudicatari, no durant la tramitació de la licitació.
Resposta: En el cas de subcontratació no és necessari presentar l'Annex I, solament en el cas de recórrer a la integració de solvència amb medis externs, d'acord amb el que es disposa en l'article 75 de la LCSP. Si es recorre a la integració de solvència del citat article, s'ha de presentar firmats per ambdues empreses l'Annex III, així com individualment cada empresa l'Annex I.
Resposta facilitada per l'empresa: D'acord amb el que determina l'article 76.m del vigent Conveni col.lectiu de treball del sector de la neteja d'edificis i locals de Catalunya, per la present els sol.licitem que requereixin l'actual contractista perquè faciliti la dada del percentatge mitjà d'absentismes del últim any d'execució del servei, així com proveeixin aquesta informació a tots els possibles licitadors en els termes que preveu l'article 130.1 de l'esmentat text legal: any 2020 10,09 %.