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Contractació Pública

 

Dubtes i preguntes

Òrgan de contractació:
HOSPITAL COMARCAL D'AMPOSTA, S.A.M.
Codi d'expedient:
HCA-FUSSMONT 002/2022

(*)Camps obligatoris

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Buenos días, Respecto a la anterior presentación de documentación de la licitación, podemos ofertar a más lotes de los que ofertamos la anterior vez? O hay que ofertar los mismos? Muchas gracias de antemano, Saludos 28/04/2022 14:11h
Buenos días,

Con la aprobación de los pliegos modificados y la publicación del nuevo anuncio de licitación, se dio un nuevo inicio al procedimiento, por lo tanto las ofertas que se presenten ahora no tienen por qué ser las mismas que las presentadas en el momento anterior a la modificación de pliegos.

Un saludo,
Bona tarda, en el PPT d'aquest expedient, a l'apartat 5.2 s'indica: "En el sobre A el licitador haurà d'aportar fitxa tècnica amb fotos dels productes, certificat CE dels productes i fitxa de seguretat del producte, que haurà de contenir els requisits mínims establerts i documentació relativa a criteris de valoració subjectiva." Però en l'eina de Sobre Digital no s'indica que s'hagi d'aportar aquest documentació en el Sobre A. ¿es tracta d'un error? Aquesta documentació, en teoria, hauria d'estar al Sobre B. Ens ho poden confirmar? Gràcies! 26/04/2022 08:32h
Bon dia,

Es tracta d'un error material, la documentació tècnica s'ha d'aportar en el Sobre B. El contingut dels sobres es troba correctament indicat a la clàusula 16.9 del PCAP, i així està configurat a l'eina de Sobre Digital.

Salutacions,
Buenos Días van a publicar de nuevos los pliegos? 21/04/2022 13:17h
Buenos días,

Los pliegos publicados en el nuevo anuncio de licitación son los correctos una vez realizadas las modificaciones previstas.

Un saludo.
Buenos días, De cara al posible suministro de los soportes de cama en el caso de tener que sustituirlos por unos nuevos, ¿podrían detallarnos las medidas de la cama? Muchas gracias de antemano, Saludos 21/04/2022 13:04h
Buenos días,

En relación con las medidas de la cama, en nuestro centro disponemos de 3 tipos diferentes de camas, los cuales el diámetro de la barandilla donde serán instalados los soportes oscilan entre 3,5 - 4 cm. Adjuntamos fotografías para que puedan visualizarlo con más detalle.

Un saludo.
Buenos días, ¿La presentación de la documentación tiene que ser en catalán o puede ser también en castellano? Por otro lado, en la presentación de las muestras, hay que presentar, además del gel hidroalcohólico, un soporte de pared y un soporte de cama? Muchas gracias de antemano Saludos 21/04/2022 12:54h
Buenos días,

La documentación se puede presentar en cualquiera de los dos idiomas.

En referencia a las muestras, no es necesario la presentación de muestras de los soportes.

Un saludo.
Bon dia En el cas que ja s'hagin enviat, com es el cas, les mostres per a la licitació, com s'haurà de procedir? Serviran les mateixes per a la nova licitació un cop es publiqui, o s'hauran de tornar a enviar? Gràcies i salutacions, 08/04/2022 12:11h
Bon dia,

En el cas que ja hagin presentat les mostres, si amb la modificació del PPT que es realitzarà no varien els productes que oferiran perquè continuen complint amb els requisits sol·licitats, no serà necessari tornar a presentar-les.

Pel contrari, les empreses que ja hagin presentat la seva oferta mitjançant l'aplicació de Sobre Digital, sí que hauran de tornar a presentar-la un cop es publiqui el nou anunci de licitació i es torni a obrir el termini de presentació d'ofertes.

Salutacions,
Bon dia, Arrel de l'avís publicat avui. quan sabrem amb seguretat que aquest expedient queda anul·lat i que es convoca un nou expedient? a la Plataforma encara apareix la data límit de presentació pel dia 11 d'abril, donat que la data és tan propera, hauríem de tenir la certessa de que aquest expedient queda anul·lat. Moltes gràcies i salutacions 07/04/2022 12:19h
Bon dia,

Tan aviat tinguem la resolució de l'òrgan de contractació de retroacció d'actuacions serà publicada en el tauler d'avisos de l'anunci de licitació.

Salutacions,
LOTE 5 Toallitas Buenos días, En referencia la clasificación de este producto: estos productos no pueden tener una doble autorización. O son -DES o son clase II. ¿Qué tipo de producto requieren? En caso de ser un clase II, las sondas ginecológicas, fibroscopios, etc. precisamente por entrar en contacto con las mucosas del paciente requieren un producto clase IIb para su desinfección. Clase IIa sólo se utiliza para material no invasivo. ¿Qué clase II requieren? Gracias, 05/04/2022 09:55h
Buenos días,

En referencia a su consulta, les informamos que los técnicos han revisado en profundidad el tema de los registros, y han concluido que la exigencia del requisito de inscripción como -DES por la AEMPS en el LOTE 5 y el LOTE 6 no resulta correcto, ya que se trata de biocidas, que incluye desinfectantes de ambiente y superficies de ámbito clínico o quirúrgico que no entran en contacto con el paciente directamente, no siendo el caso de los productos relativos a los lotes mencionados, manteniéndose el requisito de registro como desinfectante clase IIb para el LOTE 5 (corregimos la respuesta anterior en la que informamos erróneamente que cambiaría a clase IIa, ya que la clase IIb es apta para productos sanitarios invasivos, siendo lo necesario); y de registro como desinfectante clase IIa para el LOTE 6. Estos últimos sí se considera adecuada su exigencia, ya que los acredita como productos que se destinan específicamente a la desinfección de productos sanitarios.

En este sentido, se ha elevado al órgano de contratación la correspondiente propuesta de modificación de pliegos, que conllevará a que éste acuerde la retroacción de actuaciones al momento anterior a la aprobación por dicha modificación, publicando posteriormente un nuevo anuncio de licitación al perfil del contratante.

Saludos,
Bon dia. El lot 4 indica Envàs de 1.000 ml. Es possible la presentació de producte en envàs de 800 ml? Gràcies. 01/04/2022 13:13h
Bon dia,

Els envasos que s'han d'oferir han de ser d'acord amb els especificats per a cada producte en l'apartat 3 del Plec de Prescripcions Tècniques. Aquestes mides són les que es requereixen i d'acord amb les quals s'han calculat les previsions anuals.

Salutacions,
Buenos días, En los criterios de valoración subjetivos para el lote 5 (toallitas), solicitan: soporte para la realización de cultivos ambientales para valorar la eficacia de la desinfección al centro. Según la Norma UNE-EN 14885 El producto que queremos presentar cumple esta norma. Podrían especificarnos a qué se refieren en este punto?? Qué tipo de soporte necesitan? Muchas gracias 01/04/2022 11:46h
Buenos días,

Se trataría de obtener muestras de algunas superficies triviales, material semicrítico y no crítico. Se realizaría solamente una vez al año, si así lo solicitamos.
Materia orgánica: Técnica de la Bioluminiscencia-ATP en unidades relativas de luz (URL) con un Bioluminómetro.
Carga microbiana: Laminocultivos no selectivos, en unidades formadoras de colonias (UFC).

Saludos,
Buenos días, En el DEUC en el apartado IV, se puede elegir la indicación global de requisitos de selección? Y en relación con esto, en la página 19 del Pliego Administrativo (punto f) se pide otra documentación, la relacionada en el apartado I del CQ (que corresponde a la solvencia). Es necesario aportar la solvencia en esta fase del procedimiento? Muchas gracias 31/03/2022 13:01h
Buenos días,

Respecto a su consulta, a la Part IV del DEUC, en la cláusula 16.9.1 del PCAP se establece que "A la Part IV relativa als criteris de selecció del DEUC, les empreses licitadores poden només indicar si compleixen o no tots els requisits de selecció indicats en el plec. En conseqüència no hauran de complimentar els apartats A, B, C i D".

Por otra parte, no es necesaria la acreditación de la solvencia en este momento, únicamente se acreditará la solvencia en el trámite previsto en la cláusula 19.2 del PCAP.

Saludos,
Bona tarde, Segons l'apartat 14.3 PCAP, es pot recorre a una altra empresa per acreditar la solvència eocnòmica i tècnica. Per aquest motiu es presentaria un altre DEUC amb les dades d'aquesta altra entitat. Per omplir aquest altra DEUC, i vinculat a aquesta solvèmcia ens surten dubtes per omplir el DEUC: * És obligatori/necessari que aquesta altra empresa estigui donada d'alta en el ROLECE o equivant. * En l'apartat del DEUC (Parte IV: Criterios de selección), s'ha desplegar els criteris de la A a la D. Així mateix, s'haurà d'indicar que SI cumpleix amb tots els criteris indicats. * On s'hauria d'indicar la part de solvència econòmica i tècnica a la qual es recorre. En resum, ens sorgeixen dubtes per omplir aquest document per aquesta altra empresa. Dit això entenem que els responsables del contracte seríem nosaltres com operadors econòmics independentment que recorrim amb ells per aquesta solvència. Gràcies per avançat. 31/03/2022 12:57h
Bon dia,

En referéncia a la seva consulta, els indiquem que al no tractar-se d'un procediment simplificat, no és obligatòria la inscripció als registres de licitadors.

Respecte a la Part IV del DEUC, en la clàusula 16.9.1 del PCAP s'estableix que "A la Part IV relativa als criteris de selecció del DEUC, les empreses licitadores poden només indicar si compleixen o no tots els requisits de selecció indicats en el plec. En conseqüència no hauran de complimentar els apartats A, B, C i D". Cada empresa en el seu DEUC haurà de fer constar les seves circumstàncies en relació a aquests criteris i poden indicar la informació dels criteris de solvència de cada entitat en els apartats A a D, i així ja podríem identificar la part de solvència a la qual recorren.

Finalment, en el tràmit que preveu la clàusula 19.2 del PCAP, en cas que siguin proposats com adjudicataris per part de la Mesa, s'haurà d'acreditar documentalment dita solvència, així com un compromís d'ambdues entitats que demostri la disposició dels recursos necessaris durant tota la durada de l'execució del contracte, d'acord amb el que estableixen les clàusules 14.3 i 19.2 del PCAP, i l'art. 75.2 de la LCSP.

Tal i com comenten, la responsable de la correcta execució del contracte serà l'empresa que presenti l'oferta i a la qual s'adjudicaria el contracte.

Salutacions,
Buenas tardes, adjuntamos las siguientes consultas: Lote 6: Por favor, confirmen qué es lo que desean en la licitación: un producto sanitario con marcado CE clase IIa de un Organismo Notificado o un Desinfectante con registro DES. Lote 5: Por favor, confirmen qué es lo que desean en la licitación: un producto sanitario con marcado CE clase II b de un Organismo Notificado o un Desinfectante con registro DES. Muchas gracias de antemano y saludos, 31/03/2022 11:13h
Buenos días,

En respuesta a su consulta les informamos que deben de tener el registro DES como desinfectante apto para un entorno sanitario.

El producto desinfectante, en este caso Toallitas desinfectantes y Desinfectante de superficies deben ser aptos para desinfectar superficies pero también aparatos sanitarios que pueden entrar en contacto con las mucosas del paciente (estos dispositivos sanitarios son los de classe IIa). Por ej. sondas ginecológicas, fibroscopios, etc.

Hay un error material en el apartado 3.5 del PPT referente al LOTE 5, Toallitas impregnadas en desinfectante para superficies semicríticas, respecto de l'exigència de clase IIb, ya que los dos productos mencionados deben ser clase IIa.

Procederemos a subsanarlo.

Saludos,
Bon dia, Es necessari la presentació de mostres? En cas afirmatiu, podeu confirmar quantitats i llocs de lliurament? Moltes gràcies 30/03/2022 13:05h
Bon dia,

En resposta a la seva consulta els confirmem que sí s'han de presentar mostres dels productes per als quals es presenti oferta. En l'apartat 4 del Plec de Prescripcions Tècniques disposen de tota la informació referent a les mateixes (quantitats, termini, llocs de lliurament,...).

Salutacions,
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