Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Dubtes i preguntes

Òrgan de contractació:
Ajuntament d'Olot
Codi d'expedient:
CCS12021000066
4.- ¿ El projector s'indica que ha d'estar instal·lat en cabina però no es preveu cap tipus de suport, entenem que es col·locarà sobre mobiliari existent? 28/10/2021 14:04h
L'empresa adjudicatària ha d'aportar el suport i fer la instal·lació de forma adequada en el context de la peixera de presentacions.
Caldrà que l'empresa proposi i fer una prova per veure quin és el lloc més adequat per a la instal·lació.
3.- ¿ Els suports d'altaveu a mida han de ser per paret o per sostre? entenem que per a dos dels altaveus de mitjans i aguts, és així? 28/10/2021 14:03h
Els dos altaveus han d'anar penjats al sostre de l'auditori.
Els subwoofers van instal·lats en un caixó de la tarima.
¿ Podem disposar de plànols de la sala amb canalitzacions de cablejat existents? 28/10/2021 14:02h
No es disposen de plànols.
Hi ha la majoria el cablejat necessari per dur a terme la instal·lació final.
¿ Quines serien les condicions del manteniment de la sala que es valora en funció de la seva durada? Una visita trimestral de manteniment preventiu? 28/10/2021 14:01h
Es valoraran segons el Criteri de valoració núm. 2 establert en la Clàusula 18 del Plec de Clàusules Administratives visites de manteniment preventiu mensuals .
És a dir, 3 visites durant els 3 mesos donarien dret a tenir 5 punts, 6 visites durant 6 mesos es donarien 10 punts i així successivament.
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya