Tal i com estableix el PPT a la Taula de requisits del servei, de les pàg 61 i 62, el RTO es corresponen al nivell ALT, per tant, la solució tecnològica del Sistema de Gestor d'Expedients ha d'acomplir amb el certificat de Nivell Alt de l'Esquema Nacional de Seguretat (ENS) de forma obligatòria.
No obstant però, aquest requisit no és imprescindible per la solució tecnològica de la Videoacta.
Per tant, Al PCAP, el sentit del criteri automàtic amb referència CA6 pretén valorar el següent:
Si el Certificat de conformitat amb l'Esquema Nacional de Seguretat és alt o es mig en relació només, al sistema de videoacta.
1. Retransmisión: ¿hay que incluir el servicio de retransmisión o utilizaréis YouTube? Al PPT, a la pàg. 38, punt 2 s'indica: "Subministrament i instal·lació del programari de retransmissió en directe". Per tant, l'oferta ha d'incloure aquest extrem.
2. Votación: sirve la aplicación de votación web? ¿O tiene que incluir hardware de votación para todas las personas con derecho a voto? ¿Cuántas personas votan en el pleno? Al PPT, a la página 38, punt 8, s'indica: "Subministrament i instal·lació del sistema de votació de tots els membres amb dret a vot." Per tant, el sistema ha de permetre la votació presencial amb un sistema físic de votació instal·lat a la Sala de Plens de l'ajuntament de la Roca del Vallès, així com també ha de permetre la votació telemàtica d'aquelles sessions que siguin de carácter híbrid amb assitència presencial i telemática. En el Ple voten disset persones, que són el nombre de regidors de la corporació.
3. ¿Ya existe una solución de videoacta y hay que migrar los datos a la nueva herramienta? No, no existeix.
4. Soporte pruebas de puesta en marcha: El soporte se deberá realizar de forma presencial o remota? ¿Debe incluirse? El sistema de la Videoacta inclou, entre d'altres, el subministrament, instal·lació, prova i recepció d'aquells sistemes físics i components indicats al Plec de Prescripcions Tècniques. Així doncs, es requereix de la presencia de personal tècnic especialista de l'empresa per cadascuna d'aquestes fases.
5. Soporte y mantenimiento: ¿Puede ser telemático o tiene que haber una persona presencial? El licitador s'obliga a garantir el correcte funcionament continuat del sistema de Videoacta independentment dels mitjans presencials o telemàtics que l'empresa destini a cada situació de suport i manteniment