No s'han indicat els horaris de les treballadores, ja que les empreses licitadores han de fer la seva proposta per tal d'optimitzar el servei. És a dir, no és necessari que els servei quedi organitzat de la mateixa manera que s'està fent actualment. No obstant, com que és del vostre interès, us indiquem com està organitzat actualment:
- Mercat del Centre: 89 hores/setmana. Hi ha neteja ininterrompudament de 10h a 19:00h, tot i que el gruix de les hores es fa a partir de les 15:00h. Els dimarts i dijous, en què el Mercat del Centre està obert a la tarda, hi ha servei de neteja de 20:00 a 23:00h. - Teatre Principal: 20 hores/setmana. L'horari és variable depenent de les activitats. - Casa Consistorial: 71 hores/setmana (excepte els mesos de juliol i agost, en què es redueix el servei). Actualment, s'està fent el servei en la franja horària de 15:00h a 22:00h. - Complex de Futbol: 110 hores/setmana, en horari de matins (franja de 06:00h a 14:00, variable).
¿quines són les tasques a desenvolupar a cadascun dels centres?
R: El PPTP recull el que ha d'incloure el servei de neteja dels edificis. No és possible establir un detall dels elements a netejar en cadascun d'aquests. Estem a disposició perquè pugueu fer una visita i us ensenyem les instal·lacions.
¿quines són les seves freqüències mínimes establertes? (ja que no apareixen especificades al pptp) ni en cap document annex adjunt.
R: No s'han establert freqüències mínimes, per tal que les empreses licitadores estableixin el repartiment d'hores òptim, en funció dels horaris dels centres, els quals us indiquem a continuació:
- Complex de futbol: activitats de dilluns a divendres, de 16:00h a 23:00h, i dissabtes i diumenges, de 08:00 a 22:00h (de dilluns a divendres als matins, de 08:00h a 15:00h, hi ha les oficines obertes, amb servei de consergeria) - Mercat del Centre: de dilluns a divendres de 8 a 14h; dissabte de 7 a 14,30h; dimarts i divendres de 17 a 20h - Casa Consistorial: de dilluns a divendres, de 07:00 a 17:00h (obert equipament fins les 20:00h). - Teatre Principal: variable, depèn de les funcions i activitats programades. Taquilles obertes els dissabtes, de 17h a 20h.
-Lot 2: En la fitxa de l'edifici indica que hi ha dos periodes de neteja, el servei de Setembre a Juny es del 100% i els mesos de Juliol i Agost el servei que es presta es del 50%? Quants mesos de servei tenen els dos edificis? R: En els dos edificis és el mateix servei per als 12 mesos de l'any.
-Lot 3: s'ha contemplat ampliació del servei actual? R: Sí, hi ha una ampliació d'hores respecte l'actual.
-Lot 4: En la fitxa de l'edifici indica que hi ha dos periodes de neteja, el servei de Setembre a Juny es del 100% i els mesos de Juliol i Agost el servei que es presta es del 50%? Quants mesos de servei té l'edifici? R: Actualment, es fan 5 hores diàries de dilluns a divendres durant 10 mesos a l'any, i els mesos de juliol i agost, es fan 3,5 hores diàries.
Pel que fa al personal a subrogar corresponent als lots 1,2 i 4, aquest té assignat un plus extraconveni per assistència / puntualitat, que tal com indica en el document de l'acord, l'ajuntament és l'encarregat d'abonar-lo. ¿Entenem que els costos que suposen aquest plus estan ja inclosos en l'import de licitació? R:Correcte, els cost d'aquest plus està repercutit en el preu/hora que serveix per calcular al pressupost base de licitació.
Respecte del personal del lot 3 ¿els treballadors posseeixen algun plus per toxicitat, perillositat, hospitalari, etc.? R:No hi ha cap treballador/a que posseeixi aquests tipus de plusos.
Pel que fa als plusos extraordinaris que posseeix el personal dels lots 1, 2 i 4. (Plus d'assistència o puntualitat) Aquest plus ¿és abonat per l'Ajuntament a l'empresa contractista del servei de neteja? El salari dels/de les treballadors/es indicat al llistat de subrogació, a la columna "salari segons conveni + plus assistència pactat amb Ajuntament", inclou el plus d'assistència i puntualitat . Per tant, és un cost de personal que l'empresa contractada repercuteix en el preu/hora de servei.
Ens podrien indicar com s'han calculat les hores anuals mínimes sol·licitades (núm dies laborables per equipament, núm hores / dia mínims, etc.)? Cada equipament és diferent, i l'empresa adjudicatària, tenint en compte aquest nombre d'hores anuals, haurà de fer una nova planificació. Els mesos de juliol i agost es redueixen les hores de la majoria de centres, excepte aquells que per la seva activitat no disminueixin l'ocupació. A les fitxes dels centres, hi consten els horaris d'obertura, per tal de que les empreses licitadores puguin valorar els dies a la setmana que cal fer la neteja. Així mateix, els centres que tinguin períodes de tancament, durant aquests no s'hauran de netejar, tot i que s'ha de preveure una posada a punt o les neteges de fons.
Efectivament, s'ha detectat una errada en els preus unitaris per a les hores festives del lot 3. Per aquest motiu, es modificaran els plecs d'aquesta licitació, que hauran de ser aprovats pel Ple Municipal. Quan es publiqui la modificació al perfil del contractant, es tornarà a obrir el termini per a la presentació d'ofertes.
Les empreses licitadores que vulguin fer visites als centres, han d'escriure un correu electrònic a compres@vilanova.cat, indicant quins centres volen visitar, i els informarem del dia i hora de visita.