Tal i com disposa la clàusula 8 del PCAP, aquest sobre electrònic (el C) ha de contenir l'oferta econòmica, signada per l'empresa licitadora o persona que la representi, i la documentació acreditativa de les referències tècniques per a la ponderació dels criteris avaluables de forma automàtica assenyalats en la clàusula 10, "Criteris de valoració de les ofertes" del present plec. En annex 4 i annex 4 bis s'adjunten els models. Per tant, cal presentar els esmentats annexos.
Confirmem que només s'han modificat els aspectes indicats en el Decret d'aixecament de la suspensió publicat, i que la nova data límit de presentació d'ofertes és el 16 de setembre a les 14:00 hores.
A la pagina 10 del PPTP diu que "Actualment i degut a la situació d'emergència sanitària per COVID aquest servei esta modificat, a mida que la situació sanitària ho permeti s'arribarà al màxim descrit" A objectius de Servei en el punt b posem: b) Objectius del servei 1. Oferir un servei d'higiene personal diari, de dilluns a divendres no festius, que faciliti la possibilitat de mantenir unes condicions d'higiene i cura personal suficients. Ha de dir: Per situació COVID actualment tenim un servei diari de dilluns a divendres no festius, però tal com es diu a l'inici del punt, a mida que la situació sanitària ho permeti s'anirà ampliant.
Tots els conceptes estan inclosos en la subrogació de cada professional.
L'estimació dels costos salarials s'ha calculat prenent com a referència el Conveni laboral de laboral d'acció social amb infants, joves, famílies i d'altres en situació de risc per als anys 2013-2018, cicle continuat, publicat en el DOGC el 7 de desembre de 2017 (taules salarials de 2018). Els imports salarials fixats al conveni sectorial indicat és el que regeix als efectes de determinar ofertes anormals i durant l'execució del contracte. El fet de no aplicar el conveni sectorial de referència comporta l'exclusió del procediment o resolució del contracte sempre i quan aquests imports siguin inferiors als establerts al conveni sectorial de referència.
L'entitat Creu Roja ha aportat la documentació que es relaciona a continuació: - Certificat d'estar al corrent de les seves obligacions amb la Tresoreria General de la Seguretat Social de data 1 de juliol de 2021. - Certificat d'estar al corrent de les seves obligacions amb l'Agència Tributària de data 5 de juliol de 2021. - Declaració responsable de data 30 de juliol de 2021 en la qual manifesta que no té impagaments de nòmines del personal, que no existeixen deutes pendents amb la Seguretat Social, que no existeix procediment laboral pendent, que el personal està adscrit al I Conveni col¿lectiu propi de la Creu Roja a la província de Barcelona (BOP 23 d'agost de 2018) i que no actua com a Centre Especial d'Ocupació.
Adjuntem les dades d'utilització diària dels serveis, entenent que estem encara en situació de pandèmia i que alguns serveis estan limitats per qüestions sanitàries: - Allotjament nocturn: 54 persones - Punt de trobada: entre 30 i 40 persones - Servei de dutxes: entre 20 i 25 persones - Menjador social: 54 persones
Adjuntem el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques en castellà. Us informem que, en cas de discordança entre el contingut de la versió en castellà i en català, prevaldrà aquesta última (és la versió signada, publicada en el perfil del contractant).
Actualment el servei l'executa Creu Roja a Barcelona. En aquest sentit, podreu trobar en l'annex 10 del PCAP informació sobre la subrogació de personal.