- L'adaptació dels vídeos de 4:3 a 16:9 comporta algun tipus d'edició?. És a dir, es tracta d'un escalat i la consegüent deformació de la imatge, o caldria fer un nou disseny on implementar la imatge 4:3?
nou disseny on implementar la imatge 4:3
- Per als interactius VID, a part del monitor es compta amb algun dispositiu on emmagatzemar el contingut o caldria afegir-lo?
Hi ha una partida a part del dispositiu. , micro PC
- Per a l'adaptació dels interactius PRO a una interface més actual, existeix alguna referència d'aquests interactius? En què entorn es desenvolupen? Caldria fer el desenvolupament de nou, si és així, de quina mena de documentació es disposa, paper, digital? Diversos idiomes?
Nou desenvolupament es disposa de tota la documentació
-Els altaveus Bose Free Space 3 Satèl·lit, són passius, necessiten el Mòdul Acoustimass per a poder funcionar, caldria subministrar-ho?
Si, o un de similar
IL·LUMINACIÓ: - Existeixen punts d'alimentació per als trams de rail electrificat i downlights que apareixen en els plànols?
durant l'execució del subministrament, el coordinador del mateix decidirà sobre les qüestions que es presentin sobre aspectes tècnics i especificacions dels materials i elements a subministrar