Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Dubtes i preguntes

Òrgan de contractació:
Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, SA (CCMA, SA)
Codi d'expedient:
2101AM01

(*)Camps obligatoris

Enviar pregunta

 

Bona tarda, Quina previsió tenen per a la resolució de la licitació del Servei de producció de peces promocionals i comercials? Moltes gràcies, 19/05/2021 15:04h
Bona tarda,

No tenim previsió, la licitació a data d'avui es troba en valoració.
Bon dia, hem tingut un problema amb la plataforma per presentar les propostes. Quan ja ho teníem enllestit no ens ho deixava tancar perquè ens obligava a pujar-ho de nou en castellà. Al fer-ho, la plataforma quedava penjada i no pujava els documents. Ho hem provat des de 3 navegadors difetrents ( firefox, chrome i safari ) sense èxit. A mitja pujada es quedava penjat. Hi ha alguna manera de fer arribar tota la documentació? Esperant una resposta, moltes gràcies. 17/03/2021 14:15h
Bona tarda,

Els agrairem que ens tornin a enviar les propostes mitjançant la Plataforma (sobre digital) i, donat que s'ha comunicat la incidiència s'acceptaran les seves propostes encara que hagin entrat fora termini.

Respecte al lot 1, els imports total de proposta de producció de campanya de cadena i de campanya de programa, han de coincidir amb els imports desglossats en el pressupost que demaneu que adjuntem per cada una de les dues propostes? gràcies 17/03/2021 12:40h
Sí, l'import total de la proposta ha de coincidir amb el sumatori dels imports desglossats.
Al tancar l'oferta ens diu que no hem presentat tots els documents obligatoris, entre ells els DEUC en castellà, les ofertes econòmiques en castellà, les maquetes audiovisuals que figuren com a opcionals. Què hem de fer? 17/03/2021 08:54h

Heu d'adjuntar la mateixa documentació que heu adjuntat en català al castellà.

Respecte a les maquetes audiovisuals que figuren com a opcionals poseu un full que indiqui que no presenteu proposta per aquest apartat ( en el cas que sigui així).

Bon dia! Pel que fa a les referències audiovisuals, què es el que hem de presentar exactament? Són vídeos similars a la proposta que estem plantejant? 16/03/2021 13:32h
Hola,

Les referències visuals poden ser fotografies o vídeos, el que vulgueu. L'important és que sigui una referència prou clara per imaginar la imatge, el llenguatge i el to que es proposa.

Bon dia, En referència a la licitació que té com a objecte el servei de producció de peces promocionals i comercials amb número d'expedient 2101AM01, de la qual tenim un dubte: De la nova temporada de la sèrie "Tabús", hem mirat les preguntes i hem detectat que no tenim el document on surt la informació de cada capítol o de cada tema que tracta la sèrie per separat. Ens ho podríeu fer arribar? Gràcies, 05/03/2021 11:57h
Bon dia,

La informació dels temes que tractarà aquesta segona temporada queden reflectits en la sinopsi del brífing per fer-se una idea de com serà la Temporada.
El que es demana és una proposta creativa per anunciar la Temporada 2 de Tabús, amb peces resultants de durades 30/20/10 segons (veure PCA, apartat 9.4.2). Veure el link enviat de la campanya de la primera temporada com a referència.
Bona tarda, En referència al pressupost estimat destinat a la producció del Lot 1, quantes campanyes de cadena i campanyes de programa s'inclouen en la previsió anual? 05/03/2021 11:54h
Bon dia,

És un pressupost estimat que s'utilitzarà segons les necessitats del contracte. Actualment no és possible concretar les campanyes que es produiran.
En referència al programa Tabús , la campanya s'ha de comptar en fer-la amb el material ja gravat o es podria disposar dels protagonistes per gravar-los sota la idea de guió? gràcies 02/03/2021 11:24h
Les dues opcions són vàlides. Recordeu però que es tracta de fer un exercici teòric.
Bona tarda, comenteu que el passat 19 de febrer ens vau fer arribar un wetransfer amb la campanya promocional de la temporada 1 de Tabús, però no l'hem rebut. La vau enviar al correu? o tenim que buscar-la dins d'aquesta plataforma? Ens el podeu enviar de nou? Gràcies. 25/02/2021 08:23h
Bon dia, els hem fet arribar de nou el wetransfer.

En referència a la promoció del programa Tabús, comenteu en la resposta "veure la campanya de llançament de la primera temporada que hem distribuït". No hem sapigut trobar aquesta informació ni en els plecs ni en els briefings. Ens podeu dir com accedir-hi? Moltes gràcies 24/02/2021 18:06h
El passat 19 de febrer els varem enviar un link (wetransfer) on es distribuia la "campanya de llançament de la primera temporada"
Dubtes sobre LOT 1. Campanya de programa A "Resum de campanya general" s'especifica: _Plantejar una campanya d'unes 2 o 3 setmanes de durada, amb unes 3 fases ben diferenciades, per poder explicar bé, i "amb calma", un programa tant "sensible"_ Això, què vol dir exactament? Hem de plantejar un únic spot on quedin clarament definides aquestes 3 fases? o bé, podem plantejar un spot per a cada fase? En cas que es tracti de plantejar un únic spot, la durada pot superar els 30 segons? 24/02/2021 08:41h
El que es demana és un proposta creativa per anunciar la Temporada 2 de Tabús, amb peces resultants de durades de 30,20,10 segons (veure PCA, apartat 9.4.2). La informació de cada tema/capítol per separat és per fer-se una idea de com serà la Temporada 2, concretament.

Les tres fases es refereixen a les que ens podem trobar a la realitat: des que anunciem l'estrena del programa ("properament") a les que fan cita del dia d'estrena del primer programa. Normalment aquestes fases es corresponen a uns 15-20 dies, aproximadament, de progressió de campanya. La proposta creativa és la mateixa, però la durada de les peces i la cita final ("properament"," dilluns que ve estrena" i similars) són el que varia.
Veure la campanya de llançament de la primera temporada que hem distribuït.
Bon dia! Els storyboards han de ser a color o en blanc i negre? Moltes gràcies 24/02/2021 08:38h
Bon dia! El que creieu oportú d'acord amb la proposta presentada. És elecció del licitador.
Bon dia, heu ampliat la data d'entrega? Primer era el 10-03 i ara veig que es el 17-03. Podeu confirmar? Moltes gràcies 22/02/2021 13:00h
Sí hem ampliat el termini de presentació d'ofertes.

El passat dia 18 de febrer es va procedir a fer una esmena a l'anunci de licitació, en la que s'ampliava el termini de presentació d'ofertes al dia 17/03/2021 a les 13: 00 hores.
Bona tarda, A la licitació es detalla que tots dos lots s'adjudicaran a un màxim de 3 adjudicataris. La nostra pregunta va dirigida a conèixer quin serà el procediment i criteri d'adjudicació quan sorgeixi un servei? És a dir, un cop d'adjudiqui la licitació i sorgeixi un servei, aleshores com es determinarà quina de les 3 empreses s'emporta la feina. Gràcies. 22/02/2021 12:55h
Hola,

La clàusula setzena del Plec de Clàusules Administratives indica com es procedirà per a l'adjudicació dels contractes derivats que puguin sorgir durant la vigència del contracte.




















Hola! Si us plau, ens podríeu confirmar quina és la data límit per presentar la nostra proposta? A l'anunci de licitació posa que és el 17 de març a les 13:00h, no obstant, al plec de clàusules administratives s'indica el dia 10 de març. Moltes gràcies, salutacions. 22/02/2021 12:46h
El passat dia 18 de febrer es va procedir a fer una esmena a l'anunci de licitació, en la que s'ampliava el termini de presentació d'ofertes al dia 17/03/2021 a les 13: 00 hores.

Bon dia. Al LOT 2, s'ha d'incloure el ciaxet d'en Marc Ribas dins dels pressupost de la Telepromo, o no s'ha de contemplar? Per últim, teniu alguna pauta a seguir o normes de com s'han de presentar els documents? Moltes gràcies. 19/02/2021 14:43h
No s'ha d'incloure el catxet del Marc Ribas.

La presentació dels documents s'ha de fer com s'indica en el Plec de Clàusules Administratives ( clàusula novena, apartat 9.4)
Sobre Lot 1 – * Si sortim escollits la idea proposada podria sortir a terme? * LA CAMPANYA DE CADENA PER L'ESTIU LA FEM EN BASE A PANDÈMIA SUPERADA O ESTEM EN PANDÈMIA? * Producció promocional, en l'apartat de Format Digital, ens podeu especificar aquestes entregues: · Traslladar l'story telling a xarxes de manera orgànica o no orgànica, qué voleu dir exactament? · Display i vídeo in roll, ens podeu especificar? · S'han de presenter dos molinets, un amb patrocinador i un sense? També sobre Lot 1 – Producció promocional de campanya de programa Tabús: · Demaneu 1 spot amb 3 versions de durada, però en canvi parleu de 3 fases de la campanya, llavors són 3 promos diferents o només una? Sobre Lot 2 – Producció comercial · El molinet integrat de TV3 és en base al que teniu (AGAFEM TRIANGLE) ara o s'ha de crear un de nou de zero? Si és sobre el que teniu ens el podeu fer arribar? · La proposta del molinet integrat el fem en base a La Grossa també com a exemple? O són dues coses separades? · El Marc Ribas és per inspirar-nos ? l'hem de gravar amb ell o podem agafar un figurant? MOLTES GRÀCIES 19/02/2021 13:29h
Donem resposta als dubtes per ordre:

Sobre el LOT 1:

1. Es tracta d'un exercici teòric per poder avaluar les diferents propostes creatives.

2. Hem distribuït dos exemples de campanya d'estiu, un amb efecte pandèmia i l'altre sense. El que es valorarà serà la proposta creativa independentment del context que vivim.

3. La campanya d'estiu la traslladem a xarxes mitjançant els perfils propis de la cadena de manera orgànica (tv3.cat, catradio.cat, etc.) i també comprem espais publicitaris a les xarxes de manera no orgànica on adaptem el missatge en funció de la xarxa social.

4. En relació al Display es pot adaptar la peça en qualsevol dels formats standards del mercat que defineix la IAB. En relació al vídeo in roll, ens estem referint als formats clàssics de vídeo in stream que utilitzem (pre-roll, mid-roll i post-roll) on adaptem el temps que no te perquè ser el mateix que a la televisió lineal (TDT).

5. Veure les dues campanyes d'estiu que hem distribuït de referència.

També sobre Lot 1 Producció promocional de campanya de programa Tabús:

1. El que es demana és un proposta creativa per anunciar la temporada 2 de Tabús, amb peces resultants de durades de 30/20/10 segons (veure PCA, apartat 9.4.2). La info de cada tema/capítol per separat és per fer-se una idea de com serà la Temporada 2, concretament.

Sobre el LOT 2:Producció comercial

1. El que s'espera és una proposta creativa que segueixi la línia conceptual que hem obert amb els molinets que se centren en el play3, triangle, (el del gel, pinyes, etc) i que integri una marca. Al plec de la concurrència es va ometre per error quina marca es pot fer servir per integrar al molinet. Suggerim fer-ho amb la Fageda, per tenir el brief i valors de marca a la campanya d'estiu inclosa al mateix plec. Es tracta, doncs, de trobar vies creatives per fer aquesta integració, sabent que play3/trianle i marca seran els eixos centrals de la peça.

2. Aquest és un detall important, i que es va ometre de manera involuntària a l'encàrrec del plec. Per facilitar la feina, potser el millor seria fer-ho amb La Fageda, per tenir el brief i valors de marca de La Fageda detallats a l'encàrrec de campanya d'estiu.

3. El Marc Ribas és el protagonista de la telepromoció. No és necessari fer cap gravació amb ell ni amb un figurant. Amb l'entrega dels materials detallats en l'apartat 9.4.2. del PCA és suficient.





Molt bon dia, Estem treballant en les propostes per a presentar-nos a la licitació publicada amb número d'expedient 2101AM01 i tenim alguns dubtes al respecte: 1. En relació a la documentació relativa als criteris de valoració subjectiva per a la proposta 1 (Molinet) del Lot 2: La proposta que cal presentar és: a) un molinet nou que segueixi la línia gràfica dels exemples facilitats al briefing del Gel i les Pinyes i mostrar com aquest nou molinet es podria integrar amb les marques anunciants? o b), una proposta creativa sobre com integrar els molinets ja existents amb les marques anunciants? 2. En relació a la documentació relativa als criteris de valoració subjectiva per a la proposta 2 del Lot 2: Segons el briefing facilitat, a la proposta per a la Telepromoció amb rodatge, hi ha un apartat on s'especifica la documentació a presentar: · Proposta que contingui guió i storyboard · Pressupost stàndard per a aquest tipus de peces A la resta de propostes, però, no apareix aquest punt i ens crea confusió. Això vol dir que, excepte a la proposta 2 del Lot 2, s'espera que a totes les propostes es presenti la documentació detallada a la pàgina 9 del Plec de Clàusules Administratives? · Storyboard amb la proposta creativa · Pla de producció · Referències visuals · Maqueta audiovisual (opcional) També, en el briefing de la proposta 2 del Lot 2, es detalla el pressupost màxim (20.000¤) però a la resta de propostes dels lots no s'indica el pressupost màxim. Els preus per a cadascun dels serveis apareixen únicament al Plec de Prescripcions Tècniques excepte en aquesta proposta 2 del Lot 2. Els 20.000¤ relatius a la Proposta 2 del Lot 2 però, no surten reflectits al Plec de Prescripcions Tècniques. 3. En relació a la documentació relativa als criteris de valoració subjectiva per a la proposta 1 (Campanya de cadena) del Lot 1: Al briefing s'especifica que és important tenir en compte la peça musical que donarà sentit a la campanya. Més enllà de les especificacions tècniques / característiques que ha de tenir la cançó en qüestió, s'espera que l'empresa licitadora aposti per una cançó en concret ja sigui existent o de nova creació? Si es presenta una idea tancada amb una cançó concreta, la cessió dels drets d'explotació corren a càrrec de l'empresa licitadora dins la seva oferta econòmica? S'espera que la proposta de la campanya es faci amb el consentiment del grup musical? 3. En relació a l'oferta econòmica: Els preus que cal detallar són els preus unitaris de les propostes que presentem per a cadascun dels lots? És a dir, si presentem una idea de molinet integrat, el preu que indiquem a l'Annex 2 és el preu unitari per a dur a terme aquell molinet? Si el preu detallat al Plec de Prescripcions Tècniques per al molinet integrat és d'entre 4.300¤ a 4.700¤, això vol dir que la nostra oferta econòmica ha d'estar entre aquest interval? Si no ho està, es pot considerar una oferta amb valor anormal o desproporcionada? Moltes gràcies per l'atenció, 19/02/2021 09:15h
Bon dia !

Responem per ordre els dubtes:

1. El que s'espera és una proposta creativa que segueixi la línia conceptual que hem obert amb els molinets que se centren en el play3, triangle, (el del gel, pinyes, etc) i que integri una marca. Al plec de la concurrència es va ometre per error quina marca es pot fer servir per integrar al molinet. Suggerim fer-ho amb la Fageda, per tenir el brief i valors de marca a la campanya d'estiu inclosa al mateix plec. Es tracta, doncs, de trobar vies creatives per fer aquesta integració, sabent que play3/trianle i marca seran els eixos centrals de la peça.

2. Certament pot crea confusió al ressenyar-ho en el brief. La documentació a presentar per a totes les propostes és la detallada en el PCA apartat 9.4.2.

El que s'ha de presentar per a TOTES LES PROPOSTES en el contingut del sobre B és:

. Storyboard amb la proposta creativa
· Pla de producció
· Referències visuals
· Maqueta audiovisual (opcional)

En el PPT, apartat 10, s'informa els preus que actualment està abonant la CCMA, SA pels diferents serveis licitats. En el cas de les telepromocions s'indica "pressupost a definir per campanya" la qual cosa vol dir que en cada oferta de telepromoció es marcarà un pressupost màxim ja que ve determinat per la marca anunciant. Per aquest motiu s'ha indicat en el brief, a títol informatiu, però en cap cas és limitatiu. Tot i així, els licitadors hauran de presentar la seva oferta econòmica en el contingut del sobre C, tal com es detalla en la clàusula 9.4.3. del plec de clàusules administratives particulars. No està permès incloure cap preu en la documentació del sobre B.

3. A la realitat, històricament hem optat per les dues vies. És a dir, s'han fet cançons ad hoc (Campanya d'estiu 2019, Lildami) o bé s'han fet servir cançons ja existent (Campanya d'estiu 2020, Suu). TVC té un Departament dedicat a l'edició musical que gestiona drets i tracta amb els respectius artistes. En qualsevol dels dos casos anteriors es comptava amb el consentiment explícit i per contracte dels artistes i els respectius equips de management.

A banda, cal dir, TVC té acords amb SGAE que faciliten l'ús en peces de producció pròpia d'artistes nacionals, internacionals, etc
La prioritat, òbviament, és la dinamització del teixit cultural i musical català.

Al tractar-se d'un exercici teòric, en aquest cas la clau és veure l'enfoc i potencial de la peça musical i com ajuda i suma a la proposta de campanya en general.
Més enllà de la gestió i costos de drets, això és el que compta. Per tant, seria bo incloure referents i enllaços a la peça que es tria, a la sonoritat que es busca, etc

4. En relació a l'oferta econòmica:

1. Els preus que cal detallar són els preus unitaris de les propostes que presentem per a cadascun dels lots? CORRECTE

2. És a dir, si presentem una idea de molinet integrat, el preu que indiquem a l'Annex 2 és el preu unitari per a dur a terme aquell molinet? CORRECTE

3.Si el preu detallat al Plec de Prescripcions Tècniques per al molinet integrat és d'entre 4.300¤ a 4.700¤, això vol dir que la nostra oferta econòmica ha d'estar entre aquest interval? Els preus detallats en el plec de prescripcions tècniques són informatius. No són preus màxims. És informació perquè els licitadors coneguin els preus de referència que està pagant la CCMA, SA habitualment per aquest tipus de feines. Els licitadors podran fer l'oferta econòmica que estimin oportú.

4. Si no ho està, es pot considerar una oferta amb valor anormal o desproporcionada? Atenent a la resposta anterior a priori no es considerarà anormal o desproporcionada. Per considerar una oferta anormal o desproporcionada es tindrà en compte el que preveu la clàusula 11.2 del plec de clàusules administratives particulars.








Dubtes sobre BRIEFING LOT1: Campanya de cadena 1. TV3 i Catalunya Ràdio comparteixen posicionament, però són 2 mitjans diferents. Les peces que baixem per comunicar la campanya corporativa d'estiu són les mateixes per ambdues mitjans?, han d'anar "signades" per ambdues marques (TV3 i Catalunya Ràdio) o s'han de baixar peces diferents per a cada cadena? 2. Per la campanya d'estiu, entenem que hem de fer dues: una sense patrocinador i un altre integrant la Fageda, és així? 3. A l'hora de plantejar la campanya amb un patrocinador (La Fageda), quin protagonisme li hem de donar a la marca patrocinadora? L'hem d'integrar dins del mateix concepte que la campanya sense patrocinador? (generalista) 4. Se'ns recomana revisar el flux de continuïtat de TV3, on podem veure'ls? 5. En referència a la campanya promocional del programa Tabús: Podem aconseguir la peça promocional de la temporada 1? Hem de fer una campanya de posicionament comunicant que comença la nova temporada de tabús, en general? o pel contrari hem de pensar en cadascun dels capítols segmentats pels temes que proposeu? Quan parlem de 3 fases ben diferenciades, a quines ens referim concretament? Dubtes sobre BRIEFING LOT2 Producció Comercial: 1. La proposta de molinet comercial integral l'hem de plantejar amb la marca La Fageda o podem escollir nosaltres un altre exemple? 2. Pel que fa a la proposta de telepromoció de Loteries de Catalunya amb el Marc Ribes, l'hem de relacionar també amb el programa CUINES o podem escollir? Altres: Existeix alguna guia d'estil/manual corporatiu?, en cas afirmatiu, ens el podeu fer arribar o dir on el podem trobar logos, tipografies, etc... 19/02/2021 08:40h
BRIEFING LOT 1: Campanya de cadena

1.És una campanya corporativa, per tant conjunta de TV3 i CatRàdio. La creativitat, doncs, és compartida, però s'ha d'adaptar a les especificitats del mitjà. Per exemple, la darrera campanya d'Estiu a TV3 es jugava amb el triangle/play3 del logo de TV3 al tancament de promo. A la ràdio, per raons òbvies, no tenia aquest element visual i la música/efectes/copy prenia tot el protagonisme. A efectes pràctics, de vegades també ens ha suposat fer petits retocs en aquests nivells, però sempre amb la mateixa proposta creativa com a nexe comú entre mitjans.

2. Correcte.

3. La marca patrocinadora vol presència i que la campanya "casi" creativament de manera orgànica els seus valors i els de la cadena (TV3). En aquest sentit, el concepte creatiu de la campanya és el mateix (posem pel cas, la campanya d'estiu), i el repte és com fer que la marca se sumi de la manera més natural possible. A efectes pràctics, això vol dir bodegó de tancament i, idealment, que la marca estigui present al llarg de la peça (a l'obertura, al mig, etc).

Us farem arribar un link amb les campanyes d'estiu del 2019 i 2020 com a referència.

4. A la TDT. Només cal esperar als blocs de promoció i publicitat.

5. Us farem arribar un link.

El que es demana un proposta creativa per anunciar la T2 de Tabús, amb peces resultants de durades de 30/20/10 segons (veure PCA, apartat 9.4.2). La info de cada tema/capítol per separat és per fer-se una idea de com serà la Temporada 2, concretament.

Les tres fases es refereixen a les que ens podem trobar a la realitat: des que anunciem l'estrena del programa ("properament") a les que fan cita del dia d'estrena del primer programa. Normalment aquestes fases es corresponen a uns 15-20 dies, aproximadament, de progressió de campanya. La proposta creativa és la mateixa, però la durada de les peces i la cita final ("properament"," dilluns que ve estrena" i similars) són el que varia.

BRIEFING LOT 2: Producció comercial

1.Aquest és un detall important, i que es va ometre de manera involuntària a l'encàrrec del plec. Per facilitar la feina, potser el millor seria fer-ho amb La Fageda, per tenir el brief i valors de marca de La Fageda detallats a l'encàrrec de campanya d'estiu.

2. A priori, no seria estrictament necessari, es podria triar. Al dia a dia real, però, normalment les telepromocions a plató s'assumeixen internament, amb la qual cosa seria recomanable fer una proposta fora del plató de Cuines.

ALTRES:

En el cas de logo, hi ha un enllaç dins el web corporatiu ccma.cat/premsa/logotips
Pel que fa a la tipografia, us fem arribar un link on trobareu les tipografies i un exemple d'aplicació.







Bon dia, referent a la licitacio 2101AM01 tenim alguns dubtes: No entenem el terme peça comercial. Segons la licitacio del lot 2 (producció comercial) hi ha dues peticions: MOLINET INTEGRAT TV3 i PRODUCCIÓ AMB RODATGE. Però al final del plec ens parla de : MOLINET INTEGRAT, PECES COMERCIALS i TELEPROMOCIONS. El dubte que tenim, és de les peces comercials: a què es refereixen? Sobre la proposta creativa dels molinets integrats: què necessiteu? llibre d'estil, amb story guió i també la peça d'exemple o només la proposta de guió? Moltes gràcies 18/02/2021 10:41h
1) PRODUCCIÓ COMERCIAL: Són peces vinculades amb una marca anunciant. Els diferents tipus es troben el PPT, apartat 2.DESCRICIÓ DELS SERVEIS.

2) De tot el ventall que es pot produir de peces comercials i descrites en l'apartat esmentat, per a concórrer s'han de presentar les propostes reflectides en el PPT, apartat 3.2.Presentació de propostes. Concretament per al Lot 2 es demana Molinet Integrat TV3 i Telepromoció amb rodatge, ambdós descrits en els brifings del lot 2.

3) El material a presentar per qualsevol de les propostes està detallat en el PCA, clàusula NOVENA, concretament el punt 9.4.2.Contingut del sobre B: Documentació relativa als criteris de valoració subjectiva i que reproduïm:

Per valorar els criteris qualitatius els licitadors hauran d'aportar, a partir del briefing proposat, la documentació següent per cada un dels lots pel que es presentin:
- Story board amb la proposta creativa.
- Pla de producció (equips, pla de treball i calendari).
- Referències visuals.
- Maqueta audiovisual. Aquesta documentació és opcional

4) Pel que fa a " Però al final del plec ens parla de : MOLINET INTEGRAT, PECES COMERCIALS i TELEPROMOCIONS", entenem que s'estàn referint a la clàusula 10 del Plec de Prescripcions Tècniques on es detalla a títol informatiu els preus que està abonant la CCMA,SA per tots els supòsits.

Pel que fa al material a presentar per les propostes, com hem dit en el punt anterior, està descrit en el PCA, clàusula 9.4.2.


Bon dia, Vaig escriure fa uns dies en relació a uns dubtes de l'anunci de la licitació però no sé si l'han rebut correctament. M'ho podrien confirmar? Moltes gràcies, 18/02/2021 10:27h
Bon dia,

Sí la vam rebre correctament i en breu els donarem una resposta.

Gràcies!
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya