Per tal que l'oferta sigui valorada en els termes esmentats en l'apartat 1.1.1 dels criteris d'adjudicació (Annex 6 del PCAP), el responsable dels treballadors/es assignat ha d'estar adscrit al centre, en el sentit que disposi dels mitjans necessaris per tal de donar el suport necessari i que pugui cobrir les necessitats del servei. No s'exigeix una presència mínima, si bé, a petició del responsable del contracte per part de Gestió de Serveis Sanitaris es podrà requerir la seva presencia de forma periòdica (per exemple, un cop al mes) i quan consideri necessari. No es pot proposar a cap dels treballadors que actualment presten el contracte. Cal fer constar les dades de contacte de la persona assignada (tal i com es preveu en l'apartat 9è del Plec de Prescripcions Tècniques i en el model d'oferta tècnica que s'ha d'omplir obligatòriament "21-0196_SC_oferta_tecnica" de l'Annex 3 del PCAP)
Tal i com consta en l'apartat Q del quadre de característiques, del Plec de Clàusules Administratives (PCAP) no es preveu la revisió de preus. No obstant, es fa constar que d'acord amb l'apartat 10è del Plec de Prescripcions Tècniques (PPT) "Durada i pressupost base de licitació" en cadascuna de les pròrrogues es preveu un increment d'un 1,50%, respecte de l'anualitat immediatament anterior.
Tal i com consta en l'Annex 1 del PPT "Informació relativa a les condicions de subrogació de contractes de treball", la subrogació d'ambdós treballadors és pel 100% de la jornada dels seus respectius contractes (40 hores/setmanals).
Per part de l'empresa que actualment presta el servei se'ns informa que un treballador fa una jornada de 7:00 hores a 15:00 hores i l'altre treballador fa una jornada de 15:00 hores a 21:00 hores, de dilluns a divendres. I durant els corresponents pemissos per vacances, s'han de substituir per un altre treballador.