Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Dubtes i preguntes

Òrgan de contractació:
Agència de l'Habitatge de Catalunya
Codi d'expedient:
AHC-2021-00119
Bon dia, Necessitem saber en el lot 4, a quant li pagan el kilòmetre i quants fa. Ens diuen les hores que utilitza el traballador/a, però no el cost. 30/07/2021 10:50h
No paguen preu per kilòmetre, disposen d'un vehicle d'empresa i s'estima un temps de desplaçament
Bon dia, En referencia al lot 4, 5 i 7 la llista de subrogació facilitada s'indica personal que realitza servei en diversos lots. Per tal de pode valorar correctament cada lot necessitariem que indiquessin el porcentatge de jornada o les hores de dedicacio per cada lot per valorar el costos reals de personal per cada un d'ells. 29/07/2021 12:22h
S'ha publicat una correcció del plec de clàusules administratives amb el personal a subrogar dels lots 4, 5 i 7 desglossat.
S'ha publicat la informació sobre les condicions dels contractes dels treballadors que l'actual empresa ha facilitat que és susceptible de subrogació.
Bon dia, necessitem una aclaració del lot 4. L'any 2019 a l'expedient AHC-2019-00114 les hores per aquest lot eren de 44,5 h/set. + PK trimestrals Aquest any l'expedient AHC-2021-00119 les hores totals setmanals son de 91,25 h/set. Però la subrogació té un total de 118 h/setmanals. No s'entén que l'expedient que s'està executant en l'actualitat tingui menys de la meitat d'hores que s'indiquen per subrogar. I l'expedient que s'està licitan, també tingui menys hores. I tenint en compte que, a la nova licitació s'han sumat noves escales. 29/07/2021 12:21h
S'ha publicat una correcció del plec de clàusules administratives amb el personal a subrogar dels lots 4, 5 i 7 desglossat.
S'ha publicat la informació sobre les condicions dels contractes dels treballadors que l'actual empresa ha facilitat que és susceptible de subrogació.
Bon dia, En llistat de subrogació dels lots 4, 5 i 7, s'indica que el personal esta a diversos lots, preguem que s'indiqui quantes hores de contracte dedica cada treballadora a cada lot per tal de realiztar el calcul correcte del cost del personal. També indicar que segons el quadre de l'annex 1 del Plec tecnic, s'inidca en el lot 4 una necessitat de més de 80 hores, cosa que no quadra mab el llistat de subrogacio on s'indica que hi ha 2 persones a 40 hores que realitzen aquest lot i el lot 7, hi ha un increment respecte el servei actual? hi ha personal no subrogable? ens poden indicar el motiu? Gràcies. 29/07/2021 12:20h
S'ha publicat una correcció del plec de clàusules administratives amb el personal a subrogar dels lots 4, 5 i 7 desglossat.
S'ha publicat la informació sobre les condicions dels contractes dels treballadors que l'actual empresa ha facilitat que és susceptible de subrogació.
Bon dia, necessitem saber en quina situació es troba el personal a subrugar. A la nostre empresa se'ls va demanar una sèrie de dades per a la subrogació que tenim actualment. Entre d'altres, la situació del personal. No veiem que la resta d'empreses hagin facilitat l'informació de si es tracta de personal antiu o personal en IT. Ens considerem estar en inferioritat, per falta d'informació. Gràcies. 29/07/2021 09:36h
Un cop feta la consulta a totes les empreses actuals que efectuen el servei, totes tenen el personal a dia d'avui en actiu.
Bon dia, en el Plec de Clàusules Administratives, punt 2 Dades econòmiques - càlcul del preu de servei per als aparcaments, posa segons el nombre de places el temps a realitzar. Però, si mirem en el Plec de Preinscripcions tècniques, Annex 1 - Relació escales i aparcaments, creiem que no coincideixen les hores amb el nombre de places. Gràcies. 22/07/2021 15:02h
S'ha publicat una correcció de la licitació modificant les hores necessàries per efectuar la neteja dels aparcaments segons el número de places.
Veure nou informe justificatiu de necessitat de contractació i plec de clàusules administratives.
Bon dia, En el llistat de subrogació del lot 6 no s'inidca les antiguitats ni la categoria dels treballadors, ens la podrien facilitar? Tambe veiem que segons el quadre d'hores de l'annex 1 del Plec Tecnic s'inidca menys hores de les que s'indiquen en el llistat s subrogar, a que es degut aquesta disminucio d'hores? Gràcies. 21/07/2021 13:28h
Es publica una correcció del plec de clàusules administratives publicant la categoria i l'antiguitat dels treballadors a subrogar dels lots 6, 12, 13 i 26.
S'ha publicat la informació sobre les condicions dels contractes dels treballadors que l'actual empresa ha facilitat que és susceptible de subrogació.
Bon dia En el Plec de Prescripcions tècniques, al Annex 1 - Relació de escales i aparcaments per al Lot 2, informeu d'un preu de 50.932,39 ¤ anuals de servei de neteja i 4074,59 ¤ per a les bombetes. Aquests 50.932,39 ¤ anuals, si es desglosen en 12 mesos, el sumatori que realitzeu desglossat per escales i places de pk, dona un import diferent. Si realitzem el sumatori del preu mensual final sense IVA, dona 3671,14 ¤ / mes * 12 mesos = 44.053,68 ¤ Aquesta diferencia de 6.878,71 ¤ a que ve donada, per poder tenir referencies. Gracies d'avançada Salutacions cordials 19/07/2021 12:37h
A l'annex 1 del plec de prescripcions tècniques s'informa del preu/mensual de cada escala o aparcament per lot, però quan s'indica el total de cada lot ens referim a l'import per tot el període d'execució del contracte i en concret del lot 2 és del 4 de novembre de 2021 al 31 de desembre de 2022.
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya