Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Dubtes i preguntes

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Premià de Mar
Codi d'expedient:
Exp. C174-2021-209
Quan demana acreditar la formació amb títols o certificats que relacionin específicament les hores lectives, serviria una declaració on posi el títol del curs, els contingut i les hores? 14/04/2021 07:36h
En relació a la formació s'ha modificat la valoració. Es valora el compromís de la formació .
El dubte que tenim es com detallem la informació sobre el personal fix si son del llistat de subrogació i no coneixem la plantilla? A quins perfils professionals es refereix quan parla del "personal no exclusiu"? 14/04/2021 07:34h
La informació del personal subrogat no es pot disposar per la vostra empresa, no obstant si podeu fer referència al personal vacant i al personal que no és exclusiu , que serà el personal que no prestarà directament el servei però que pot estar vinculat a l'execució del contracte.
1. Ens podríeu facilitar la informació referida al personal de l'adjudicatària en tant que és necessària perquè les empreses licitadores puguin realitzar una correcta avaluació de costos ja que, actualment, aplica plenament la successió empresarial i l'obligatorietat per a l'empresa entrant d'assumir els deutes que l'empresa sortint tingui contretes tant salarials com de seguretat social, en virtut del que es disposa en l'art. 130 de la LCSP en relació amb l'art. 44 de l'Estatut dels Treballadors i la seva jurisprudència. 14/04/2021 07:33h
1.A tal efecte l'empresa que actualment està prestant el servei d'expedit certificat positiu de la TGSS data 24 de març de 2021 i un certificat signat per la representant de l'empresa on reitera que estant al corrent de pagament de data 29 de març de 2021.
Quina és l'empresa que presta el servei actualment? Ens podríeu dir el % d'absentisme dels monitors adscrits al servei de menjador actualment? Ens podríeu concretar quina afectació hi haurà en el contracte licitat en cas que no puguin obrir les escoles o bé s'ordeni introduir modificacions que afectin a les condicions de prestació del servei (des d'altres Òrgans com Salut o Ensenyament) i que suposin un increment de les despeses o disminució de la retribució atenent el canvi substancial en les condicions establertes en la licitació com podria ser canvis de ratis, disminució o augment d'espais, etc. ? Es modificaran els contractes per tal de garantir l'equilibri del servei, abonant les despeses addicionals o cobrint uns menors ingressos? 14/04/2021 07:32h
SUARA SERVEIS SCCL.

0% d'absentisme .De conformitat amb el certificat emès per la representant de l'empresa Suara.

En relació a aquesta qüestió haurem d'estar als criteris sanitaris que es determinin per normativa.
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya