2a. Pla de recursos humans. Fins un màxim de 14 punts. Es valorarà, especialment, els aspectes següents fins a un màxim de 14 punts:
- descripció del pla de previsió i cobertura de les absències; Fins a 3 punts - millores en les suplències del personal, Fins 2 punt . organització horària del personals en els diferents serveis de l'escola, d'acord amb el calendari escolar establert en el reglament del servei. fins a 3 punts . - professionals de suport que aporta l'empresa per orientar i assessorar a la direcció i l'equip educatiu Fins a 3 punts - pla de formació del personal Fins 3 punt . millores en la titulació, experiència del personal contractat,... Aquest punt no es valorarà, atès que està previst fer la subrogació del personal educatiu.
Ens podríeu facilitar les titulacions del personal actual? Tot l'equip educatiu de les dues escoles compleix amb la normativa actual en quan a les titulacions mínimes requerides.
Actualment hi ha AFA a les dues escoles? Sí, les dues compten amb Associació de Famílies d'alumnes
Per poder calcular el cost del servei de jardineria ens podríeu facilitar alguna dada mes en relació al jardí? Metres quadrats? volum i distrubició de les zones ajardinades en cada escola?
D'acord amb la clasula 2.4 del plec administratiu:
RÈGIM DE PAGAMENT
Liquidació - Gestió del preu públic
L'usuari satisfarà mensualment la tarifa corresponent del preu públic establert com a contraprestació econòmica d'aquest servei. El padró mensual del corresponent preu públic, s'elaborarà en la Unitat d'Educació de l'Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda, i contindrà la relació d'usuaris del servei, les prestacions rebudes pels mateixos i els imports de les tarifes aplicades individualment del vigent preu públic. El total padró mensual = PM. El padró així confeccionat, serà aprovat per Decret d'Alcaldia i entregat a l'adjudicatari del servei.
Facturació del servei L'adjudicatari del servei, facturarà a l'Ajuntament de Santa Perpètua de Mogoda, l'import anual del contracte de forma fraccionada, prorratejat en dotze mensualitats de la mateixa quantia, mitjançant l'emissió periòdica de factures electròniques, tal i com s'estableix en el corresponent apartat del Plec de Clàusules Administratives del present expedient. El total de la factura mensual = FRA.
Pagament a l'adjudicatari del servei La Tresoreria Municipal, pagarà les factures per la prestació del servei, degudament verificades per la Unitat d'Educació i aprovades per l'Ajuntament, i practicarà retenció per import equivalent al total padró mensual (PM), més amunt esmentat. El pagament líquid a percebre per l'adjudicatari del servei serà = FRA-PM.
Els preus públics corresponen a la quota d'escolarització mensual i a l'acollida matinal. No el preu del menjador
1- Quina es la matricula actual de cada centre i quines estances estan obertes en aquest curs 2020-2021??
Actualment EBM Can Folguera te 1 aula de lactants, 2 d'un any i 4 de 2 anys, amb una total d'infants de: 75 alumnes
Actualment EBM ELS PINS te 1 aula de lactants, 3 d'un any i 3 de 2 anys, amb una total d'infants de: 75 alumnes
2- Hi ha una reducció de ràtios per la situació actual de COVID?, Si aquest any, pero de cara al curs proper es seguirà les indicacions dels departament d'educació i de salut.
3- Ens podríeu dir quan finalitzen les obres i serveis dels llistats de subrogació? Estem esperant resposta de les empreses.
4- Referent al servei de neteja ens podríeu facilitar quantes persones i a quantes hores estan contractades a cadascun dels centres? Aquest personal no esta subjecte a subrogació i per tan l'empresa adjudicataria valorara el servei de neteja que s'ha de prestar.
5- La partida de manteniment inclou el manteniment correctiu i preventiu del centre? L'adjudicatari es fa càrrec del petit manteniment. Hi ha cap manteniment que gestioni l'Ajuntament? l'Ajuntament es fa càrrec del manteniment normatiu, per exemple en quant a electricitat el que marca el reglament de baixa tensió, en quant a calefacció i ACS el que marca el reglament d'instal¿lacions tèrmiques, en quant a legionel¿la el que marca la llei i reglament de prevenció, en quant a incendis el que marca el reglament de prevenció d'incendis, els ascensors, el que marca el fabricant. L'ajuntament també es fa càrrec de les inspeccions periòdiques de les instal¿lacions, electricitat, gas, calefacció, legionel¿la i ascensor. qualsevol element que es pugui tocar aniria a càrrec del concessionari. Si es trenca la caldera, acumuladors, bombes, radiadors, etc. aniria a càrrec de l'Ajuntament.
1.- Aquesta situació dependrà del que determinin les autoritats competents, i en el seu cas, la Llei de Contractes del Sector Públic en relació a la suspensió i/o resolució de contractes.
2.- Necessitaríem concretar a quin tipus d'absentisme laboral, suposem que a baixes laborals?
3.- Respecte el personal a subrogar, està relacionat als annexos, les taules de subrogació
Les dades de les empreses són:
SOCIETAT COOOPERATIVA MAINADA SL, F08467946 FUNDACIÓ PERE TARRÉS R5800395E
Pel que fa a la resta, sol¿licitarem informació a les empreses actuals, així que tinguem la informació es penjarà.
Els preus de la partida destinada als recursos humans estan calculats d'acord amb conveni laboral vigent XII Conveni col.lectiu de centres d'assistència i educació infantil, publicat al BOE núm 178 de l'any 2019
El servei de cuina i menjador el gestiona la pròpia adjudicatària. El personal de cuina no surt al pressupost perque no forma part del personal a subrogar. Els ingressos del menjador els gestiona l'adjudicatari per a les despeses de la cuina menjador, no és un preu públic. El personal educador treballa les hores que marca el conveni, segons la categoria.
Si us referiu a les quotes dels fills de les educadores que assisteixen a l'escola bressol, aquesta és una clàusula social que cada empresa adjudicatària té al seu conveni. No està inclosa en la despesa de personal.
El servei de menjador es presta actualment mitjançant la subcontractació, queda fora del pressupost del contracte. L'explotació del servei va a càrrec de l'adjudicatari. El preu del menjador és de 6'40 diari, i amb berenar 7'40 euros . El preu del menjador no és preu públic, es consensua cada any amb l'Ajuntament. Entès com a espai educatiu, les tutores són qui estan durant l'estona de menjador amb els infants a la seva aula. El nombre de comensals varia entre 40 i 50. A inici de curs solen ser menys i a mesura que avança el curs es van quedant més.