Ahir dimarts 7 de juny de 2022 es va publicar una esmena a l'anunci de la plataforma de serveis de contractació pública on s'especificava el canvi de dates provisionals de les Meses de contractació. També es va publicar un avís amb el següent comentari:
"Adjuntem la resolució 108/2022 (recurs N-2021-0246) donant resposta al recurs per part del Tribunal Català de Contractes del Sector Públic. Des de l'òrgan de contractació estem valorant les actuacions a adoptar per donar compliment a la resolució. S'han publicat noves dates de les meses de contractació que són provisionals, un cop adoptades les actuacions corresponents reconfigurarem definitivament les dates de les meses."
La data de presentació d'ofertes que apareix a l'anunci és 7 de juny de 2021, data de límit de presentació d'ofertes de l'anunci que es va publicar fa un any. L'òrgan de contractació està valorant les actuacions a adoptar per donar compliment a la resolució, un cop adoptades les actuacions corresponents ho farem saber a través de la plataforma de serveis de contractació pública
Com exposa l'avís publicat a les 9:50 hores, efectivament la tramitació de la licitació es troba suspesa "ad cautelam" per la presentació d'un recurs especial i, per tant, les dates encara són fictícies a l'espera de la resolució del recurs.
Com exposa l'avís publicat en el seu dia, efectivament la tramitació de la licitació es troba suspesa "ad cautelam" per la presentació d'un recurs especial. El sobre digital funciona per automatisme de manera que es demana automàticament la paraula clau. Poden presentar o no la paraula clau. El nostre consell és que es presenti. La seva presentació no implica res. Si no la presenten, no es podrà obrir el sobre en el seu dia, si la presenten sí. Com la suspensió és "sine die" la podreu presentar fins al dia de la seva celebració, data que ara com s'indica no es troba determinada.
La informació addicional que se sol·liciti per part de les empreses licitadores sobre els plecs i documentació complementària s'ha de facilitar, almenys, 6 dies abans de la data límit fixada per a la recepció d'ofertes, d'acord amb allò establert per l'article 138.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es transposen a l'ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014 sempre que hagi estat sol·licitada com a mínim 12 dies abans d'aquesta mateixa data, tal i com estableix el Plec de clàusules administratives particulars i el document anunci de licitació publicat a la Plataforma de serveis de contractació publica. Per tant, per a l'elaboració de la seva oferta el remetem a la informació ja publicada a la Plataforma de serveis de contractació publica, i als diaris oficials, en el seu cas, així com una lectura atenta i acurada del PCAP, on podrà trobar la resposta.
La informació addicional que se sol·liciti per part de les empreses licitadores sobre els plecs i documentació complementària s'ha de facilitar, almenys, 6 dies abans de la data límit fixada per a la recepció d'ofertes, d'acord amb allò establert per l'article 138.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es transposen a l'ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014 sempre que hagi estat sol·licitada com a mínim 12 dies abans d'aquesta mateixa data, tal i com estableix el Plec de clàusules administratives particulars i el document anunci de licitació publicat a la Plataforma de serveis de contractació publica. Per tant, per a l'elaboració de la seva oferta el remetem a la informació ja publicada a la Plataforma de serveis de contractació publica, i als diaris oficials, en el seu cas, així com una lectura atenta i acurada del PCAP, on podrà trobar la resposta.
La informació addicional que se sol·liciti per part de les empreses licitadores sobre els plecs i documentació complementària s'ha de facilitar, almenys, 6 dies abans de la data límit fixada per a la recepció d'ofertes, d'acord amb allò establert per l'article 138.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es transposen a l'ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014 sempre que hagi estat sol·licitada com a mínim 12 dies abans d'aquesta mateixa data, tal i com estableix el Plec de clàusules administratives particulars i el document anunci de licitació publicat a la Plataforma de serveis de contractació publica. Per tant, per a l'elaboració de la seva oferta el remetem a la informació ja publicada a la Plataforma de serveis de contractació publica, i als diaris oficials, en el seu cas, així com una lectura atenta i acurada del PCAP, on podrà trobar la resposta.
La informació addicional que se sol·liciti per part de les empreses licitadores sobre els plecs i documentació complementària s'ha de facilitar, almenys, 6 dies abans de la data límit fixada per a la recepció d'ofertes, d'acord amb allò establert per l'article 138.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es transposen a l'ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014 sempre que hagi estat sol·licitada com a mínim 12 dies abans d'aquesta mateixa data, tal i com estableix el Plec de clàusules administratives particulars i el document anunci de licitació publicat a la Plataforma de serveis de contractació publica. Per tant, per a l'elaboració de la seva oferta el remetem a la informació ja publicada a la Plataforma de serveis de contractació publica, i als diaris oficials, en el seu cas, així com una lectura atenta i acurada del PCAP, on podrà trobar la resposta.
La informació addicional que se sol·liciti per part de les empreses licitadores sobre els plecs i documentació complementària s'ha de facilitar, almenys, 6 dies abans de la data límit fixada per a la recepció d'ofertes, d'acord amb allò establert per l'article 138.3 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es transposen a l'ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014 sempre que hagi estat sol·licitada com a mínim 12 dies abans d'aquesta mateixa data, tal i com estableix el Plec de clàusules administratives particulars i el document anunci de licitació publicat a la Plataforma de serveis de contractació publica. Per tant, per a l'elaboració de la seva oferta el remetem a la informació ja publicada a la Plataforma de serveis de contractació publica, i als diaris oficials, en el seu cas, així com una lectura atenta i acurada del PCAP, on podrà trobar la resposta.
Les instal·lacions posades a disposició són les que consten al PPT, la resta seran de l'administració i no seran objecte d'aquest contracte a no ser que el futur adjudicatari en requereixi l'ús i aquest us sigui compatible amb el que preveu l'administració. En aquest cas els costos que se'n derivin seran a càrrec de l'adjudicatari.
S'ha traslladat la consulta a l'empresa sortint que ens facilita la resposta següent: El llistat de l'Annex 10 publicat té data de desembre del 2020 El llistat real actualitzat i definitiu és el que adjuntem a continuació. Un dels treballadors amb contracte 401 estava en procés de transformació a indefinit, ja que a l'abril feia els 3 anys que estava a l'empresa, i els altres 2 treballadors estan substituint incapacitats i baixes de llarga durada. Per tant no hi ha data prevista de finalització.
En relació amb la duplicació de pàgines 7-8-9 i 14-15-16 l'apartat AA. Sub-rogació de personal del QC del PCAP justifica el perquè en la licitació s'han inclòs dos llistat de personal a sub-rogar. D'acord amb la informació facilitada per l'empresa sortint no estan inclosos els costos de Seguretat Social.
Els criteris del sobre C fan referencia al temps de RESOLUCiÓ i no de reacció de TOTES les operacions no programades de diferents prioritats, el criteri referent a la metodologia LEAN aplica a 5 operacions a triar sota les condicions fixades pel licitador i per tant no pot fer referència a TOTES les operacions no programades de prioritat 1, 2 o 3, per tant es poden fixar dins del sobre B els temps de reacció sempre que no es faci referència als temps de resolució en els termes que estableixen els criteris del sobre C.
Efectivament la classificació empresarial O-2-d (RD 1098/2001) és equivalent a la classificació empresarial O-2-5 (RD 773/2015) per tant és correcte, però s'ha de tenir en compte que ha d'estar vigent en el moment de l'adjudicació del contracte.