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Contractació Pública

 

Dubtes i preguntes

Òrgan de contractació:
Logaritme, Serveis Logístics, AIE
Codi d'expedient:
21SEPO-004-00

(*)Camps obligatoris

Enviar pregunta

 

Buenas tardes, Habiendo recibido notificación sobre la adjudicación del lote 2, solicitamos que nos informen sobre el plazo para valorar la posible interposición de recurso. Un saludo 02/07/2021 14:06h
Disponen de la información en relación al procedimiento para la interposición del recurso en el pie de la notificación y en los propios pliegos.
Buenas tardes, quisiera hacer dos consultas: - según el anexo 7 los 4 meses de 2021 hay previsto posible refuerzo de mantenimiento. ¿Esto será incluso sin estar implantado el GMAO y el plan de mantenimiento? Puesto que durante estos meses será la puesta en marcha de estos. - También existe la posibilidad en el lote 2 de ampliar las horas de refuerzo previstas.¿deben estar repercutidos en el precio de las horas los gastos de desplazamiento, kilómetros y dietas, o se facturan a parte? Gracias. 07/05/2021 09:14h
- Cuestión 1: según el anexo 7 los 4 meses de 2021 hay previsto posible refuerzo de mantenimiento. ¿Esto será incluso sin estar implantado el GMAO y el plan de mantenimiento? Puesto que durante estos meses será la puesta en marcha de estos.

Si, s'ha previst una dotació presupostaria per cobrir posibles necessitas de reforç de manteniment durant els 4 mesos de 2021. Es la part proporcional del servei anual de reforç de manteniment aplicat a 4 mesos. La prestació de reforç de manteniment es el Lot2, i és independent de la prestació d'implantació del GMAO del Lot1, és a dir, es pot requerir el servei de reforç de manteniment independentment de la situació d'implantació del GMAO. Aquest requeriment del servei de reforç sera en qualsevol cas ajustant-se a les condicions establertes en el plec tècnic, segons apartat 4.6.2. Les peticions seran de manera planificada. La planificació del servei serà en funció de les necessitats de Logaritme i/o en funció del pla de manteniment resultant.

- Cuestión 2: También existe la posibilidad en el lote 2 de ampliar las horas de refuerzo previstas.¿deben estar repercutidos en el precio de las horas los gastos de desplazamiento, kilómetros y dietas, o se facturan a parte?

El preu unitari de les hores de servei de reforç de cada tipologia, inclouen tots els conceptes, i per tant incloent també la repercussió de les despeses de desplaçament, quilometres i dietes.
Hola, Quisiera hacer una consulta respecto al plan de formación. En el punto 1.2 se exige un "Pla formació, sessions, continguts i carrega lectiva del sistema". A qué sistema hace referencia esa formación? Porque en el punto 2 ya existe una formación del GMAO, "Pla formació, sessions, continguts i càrrega lectiva del GMAO". Gracias. 05/05/2021 17:28h
S'han revisat els annexos i només el lot 1, tot lo relatiu a GMAO, es parla del pla de formació i és l'únic pla que es requereix a la licitació.

El lot 2 és servei de reforç de manteniment i no hi ha cap requisit de pla de formació.
Buenos días, La pregunta es en referencia al punto 1.1 de la memoria justificativa, donde especifica que debe añadirse "Memòria d'exposició d'un mínim de 3 projectes d'objecte similar". Dado que la longitud máxima de la memoria es de 15 páginas, es suficiente con una breve explicación de 3 proyectos similares? Un saludo. 04/05/2021 12:56h
Buenos días,

Sí, además si fuera necesario la mesa de contratación podría solicitar aclaraciones sobre los proyectos.

Saludos
Buenas tardes, Quisiera consultar el siguiente punto en referencia al lote 2: - Proposta de capacitat tècnica i de suport per servei de reforç de manteniment d'instal·lacions. Me gustaría saber detalle o explicación sobre que tipo de información en concreto, estaís requiriendo para este apartado. Muchas gracias, Saludos. 29/04/2021 09:31h
La proposta del licitador ha de contenir informació sobre com realitzarà la prestació per al suport de manteniment d'instal·lacions. Es tracta d'un reforç específic d'acord amb el contingut del ppt. En aquest sentit la proposta ha d'informar de com organitzarà el servei quin és el seu organigrama i de quina manera podrà garantir la disponibilitat dels recursos i mitjans adients.

Per tant, és important conèixer la capacitat i flexibilitat per a la seva posada a disposició del servei de manera àgil, eficaç i eficient, la capacitat per incrementar els recursos destinats en cas de necessitat, ja sigui per motius, puntuals, temporals, o per necessitats de creixement del volum anual d'hores de servei, etc.
Buenas tardes, Nos gustaría poder realizar la consulta de dos preguntas que tenemos presentes: - El certificado ISO9001, ¿Es indispensable para la tramitación de la licitación? - En relación al documento DEUC, ¿Se puede presentar un DEUC para ambos lotes? o se ha de presentar un DEUC independiente por cada lote. Muchas gracias, Saludos. 27/04/2021 18:38h
El certificado ISO9001 no es un requisito obligatorio sinó un criterio de valoración.
En relación a los lotes, la adjudicación se realiza por lotes por lo tanto son contratos independientes y es necesario presentar DEUC por lote.
Buenas tardes, Tenemos una consulta en referencia a la subcontratación parcial de uno de los trabajos de los lotes indicados. Nos gustaría saber si en caso de llevar a cabo esta subcontratación, deberíamos de presentarnos como UTE o simplemente es añadir de que vamos a realizar dicha acción. Muchas gracias, 27/04/2021 18:30h
Si tienen intención de subcontratar parcialmente alguna de las prestaciones objeto de licitación han de presentar el DEUC correspondiente a cada una de las empreses subcontratistas.
Bon dia, Estic intentant enviar la sol·licitud de l'empresa Nexpert, S.L. com a candidat del pla: EXP 21SEPO-004-00 - pla integral de manteniment informatitzat de les instal·lacions de Logaritme Serveis Logistics AIE però, sembla que el correu on ho envio: contractaciopublica@logaritme.net, no existeix. Sol·licito revisin aquest problema. Salutacions, 15/04/2021 09:08h
Bon dia,
No s'ha d'enviar cap sol·licitud de participació. En qualsevol cas, totes les consultes o aclariments s'han de realitzar a la plataforma.

L'adreça correcta és contractacio.publica@logaritme.net

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