Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Dubtes i preguntes

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Mollet del Vallès
Codi d'expedient:
COSE/20011

(*)Camps obligatoris

Enviar pregunta

 

Bon dia, Gràcies per la resposta anterior, però per poder dimensionar aquesta millora i la nostra oferta econòmica acuradament, insistim que necessitem saber almenys la quantitat d'atenció a urgències que es van realitzar l'últim any. Moltes gràcies. Salutacions cordials. 07/04/2021 14:29h
Bona tarda,

A l'exercici de 2019 es van requerir 5 serveis d'urgències.
Bona tarda, Voldríem saber respecte a la següent millora automàtica: Atenció a urgències fora de l'horari habitual, els caps de setmana i festius. Fins a 5 punts:  Disponibilitat 24 hores 5 punts  Disponibilitat en horari de 8 a 20 h 2,5 punts - Aquesta disponibilitat té alguna limitació de nombre màxim d'atenció d'urgències a l'any? - Actualment s'està realitzant aquesta atenció a urgències fora de l'horari habitual? Si és així, quantes atencions fora de l'horari es van realitzar al llarg de l'últim any fora del període de pandèmia? D'altra banda, el personal que actualment presta el servei, disposa de la titulació habilitant requerida al concurs? Moltes gràcies. Atentament, F. 06/04/2021 09:33h
En fitxer adjunt

Tauler d'avisos

eLicita

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya