Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Dubtes i preguntes

Òrgan de contractació:
Viladecans Mediterrània, SL
Codi d'expedient:
049.FP14.029

(*)Camps obligatoris

Enviar pregunta

 

Referent al pressupost, ens podeu definir format del suplement Revista Viladecans i unitats que caldria imprimir? En quant al seu repartiment, ens podeu detallar més a quants punts caldria fer-ho, entenent que són tots a Viladecans ciutat? Gràcies 09/04/2021 14:41h
Bon dia,

Els suplements de la Revista sempre son pàgines addicionals a aquesta i el nombre de pàgines varia en funció del contingut a incloure, tot i que solen ser 8. Poden veure un exemple en l'especial de Nadal de la revista de desembre (pàgines 11-18) https://www.viladecans.cat/sites/default/files/dircom_1220_a.pdf i en la pàgina web del projecte del Pla de Llevant hi ha un pdf adjunt amb un especial que ja es va fer https://www.viladecans.cat/ca/barridellevant.

Respecte la tirada, és una revista que s'envia a totes les llars de Viladecans (unes 24.000), però de vegada si es cosidera oportú fem algunes més per distribuir estratègicament a alguns equipaments municipals.

Gràcies

A la pàg 26 del PCAP indiqueu que el tamany màxim de la memòria ha de ser de 6 pàgines i després en l'story ho torneu a indicar. Entenem que total ha de tenir la memòria 6 pàgines i incloure estratègia i story, o bé podem comptar amb 6 pàgines per cada apartat i per tant total 12? 09/04/2021 14:26h
Bona tarda,
6 pàgines per cada apartat, en total 12 pàgines.

Cordialment,
Tenim els següents dubtes: - De cara a la compra d'espais publicitaris es tenen previstes 5 accions de 3000 ¤. Ens poden indicar quin és l'objectiu d'aquestes 5 accions?, o bé que es vol comunicar a cada acció? Així podrem valorar quins suports són els necessaris per a cada acció i ajustar el preu per una correcta valoració (Criteri 3, del punt 11.1). - Al sobre B, s'indica que s'ha de desenvolupar el guió i storyboard del vídeo promocional del projecte. D'altra banda, al llistat orientatiu de peces s'indiquen 5 peces de 5-10', 15 peces d'entre 1-2', i 4 peces d'entre 30''-1'. Al document Plec Tècnic, s'indiquen vídeos per la difusió dels 3 projectes singulars. Ens poden indicar quin vídeo és necessari desenvolupar per la valoració? - Ens poden informar en què consisteixen els 3 projectes singulars (Bosc Urbà, Ciència al Carrer i Agricultura Urbana)? 01/04/2021 12:49h
1.- De cara a la compra d'espais publicitaris es tenen previstes 5 accions de 3000 ¤. Ens poden indicar quin és l'objectiu d'aquestes 5 accions?, o bé que es vol comunicar a cada acció? Així podrem valorar quins suports són els necessaris per a cada acció i ajustar el preu per una correcta valoració (Criteri 3, del punt 11.1).
L'objectiu de les 5 accions s'haurà de fixar detalladament quan es treballi el Pla de Comunicació del Pla de Llevant però, per la nostra experiència en altres campanyes similiars en dimensió i durada, aquests son el nombre d'accions i inversió que solem fer. Com s'ha comentat, les accions finals caldrà determinar-les a partir del Pla de Comunicació, però preveiem 5 moments comunicatius importants del projecte: informació general d'inici, informació general de tancament, projectes innovadors (bosc urbà, etc.), comunicar en detall els avantatges del projecte (mobilitat, espai verd, habitatge) i una quinta per a accions de captació de cara a possibles actes o esdeveniments amb ciutadania. Tot això es orientatiu i caldra ajustar-ho correctament amb l'empresa adjudicatària a l'inici del treball conjunt.
2.- Al sobre B, s'indica que s'ha de desenvolupar el guió i storyboard del vídeo promocional del projecte. D'altra banda, al llistat orientatiu de peces s'indiquen 5 peces de 5-10', 15 peces d'entre 1-2', i 4 peces d'entre 30''-1'. Al document Plec Tècnic, s'indiquen vídeos per la difusió dels 3 projectes singulars. Ens poden indicar quin vídeo és necessari desenvolupar per la valoració?
Per a la valoració tècnica, l'empresa licitadora pot escollir la durada que pensi que es millor per fer el vídeo promocional, ja sigui mitjançant una peça de 30 segons, de 2 minuts o el que es consideri. Pot justificar la tria d'aquesta durada. El nombre de peces, igual que en l'anterior punt és orientatiu, basat en la nostra experiència prèvia, i s'ajustarà amb l'elaboració del Pla de Comunicació que es treballarà conjuntament. El que valorarem en aquest punt és la qualitat tècnica del guió, l'estil proposat, etc. per poder valorar la solvència professional i la qualitat del treball de l'empresa licitadora.
3.- Ens poden informar en què consisteixen els 3 projectes singulars (Bosc Urbà, Ciència al Carrer i Agricultura Urbana)?
Són projectes nous i innovadors que tot just ara s'estan començant a definir. Per tant, no els tenim gaire concretats:
- Bosc urbà: es pretén edificar un bosc on la ciutadania pugui gaudir, trobar-se, relaxar-se, ser feliç respirant tranquil·litat (que puguin fer el que es coneix com a "banys de bosc", una activitat relaxant i saludable), però també un espai amb espècies pròpiament mediterrànies, amb la biodiversitat animal i vegetal associada que pugui contribuir a l'embornal de CO2 que necessitem per a combatre les emissions.
- Ciència al carrer: el seu objectiu és la divulgació de les arts científiques a través de la vida quotidiana de la ciutat en l'entorn de l'espai públic, apropar la ciència a la ciutadania per tal de despertar la curiositat dels ciutadans/es sobre diferents disciplines científiques i d'investigació i així promoure el coneixement científic, el pensament crític i innovador de les persones. Es vol crear un complement a l'educació de les aules que permeti despertar noves vocacions científiques i tecnològiques a través de l'observació i experimentació dels alumnes amb el contacte directe amb la ciència. No pretén crear grans artefactes o infraestructures, sinó aprofitar els espais públics, elements urbans i/o edificis per donar-los una mirada des de la ciència.
- Agricultura urbana: l'objectiu d'aquest projecte és la creació d'espais i eines perquè la ciutadania de Viladecans pugui realitzar la pràctica de l'agricultura i el proveïment d'aliments sans i nutritius en l'entorn local immediat, fomentant sistemes alimentaris més sostenibles, autònoms i resilents.
També els informem que hem publicat al tauler d'avisos diversos links a informacions del Pla de Llevant del web municipal.
En referència al procediment CPV 79340000-9 Serveis de elaboració i gestió d'un pla de comunicació pel nou barri de Llevant, tenim els següents dubtes tècnics: Per l'elaboració del Pla necessitaríem un calendari, cronograma de l'evolució del projecte encara que sigui aproximat No trobem informació concreta enlloc del Bosc Urbà, Ciència al Carrer i Agricultura Urbana, ens la podríeu facilitar o dir on trobar-la? Saber si el projecte té altres actors implicats, operadors o altres administracions. Finalment per a l'elaboració de l'story, podríem disposar un briefing encara que sigui general? 31/03/2021 13:10h
Bon dia,
1.- Per l'elaboració del Pla necessitaríem un calendari, cronograma de l'evolució del projecte encara que sigui aproximat
Com consta als plecs, la durada de la prestació dels serveis objecte de la licitació serà la necessària fins a la finalització de l'execució de les obres d'urbanització del sector Llevant, que s'estima en 1'5 anys des de la signatura del contracte.
2.- No trobem informació concreta enlloc del Bosc Urbà, Ciència al Carrer i Agricultura Urbana, ens la podríeu facilitar o dir on trobar-la?
Són projectes nous i innovadors que tot just ara s'estan començant a definir. Per tant, no els tenim gaire concretats:
- Bosc urbà: es pretén edificar un bosc on la ciutadania pugui gaudir, trobar-se, relaxar-se, ser feliç respirant tranquil·litat (que puguin fer el que es coneix com a "banys de bosc", una activitat relaxant i saludable), però també un espai amb espècies pròpiament mediterrànies, amb la biodiversitat animal i vegetal associada que pugui contribuir a l'embornal de CO2 que necessitem per a combatre les emissions.
- Ciència al carrer: el seu objectiu és la divulgació de les arts científiques a través de la vida quotidiana de la ciutat en l'entorn de l'espai públic, apropar la ciència a la ciutadania per tal de despertar la curiositat dels ciutadans/es sobre diferents disciplines científiques i d'investigació i així promoure el coneixement científic, el pensament crític i innovador de les persones. Es vol crear un complement a l'educació de les aules que permeti despertar noves vocacions científiques i tecnològiques a través de l'observació i experimentació dels alumnes amb el contacte directe amb la ciència. No pretén crear grans artefactes o infraestructures, sinó aprofitar els espais públics, elements urbans i/o edificis per donar-los una mirada des de la ciència.
- Agricultura urbana: l'objectiu d'aquest projecte és la creació d'espais i eines perquè la ciutadania de Viladecans pugui realitzar la pràctica de l'agricultura i el proveïment d'aliments sans i nutritius en l'entorn local immediat, fomentant sistemes alimentaris més sostenibles, autònoms i resilents.
També els informem que hem publicat al tauler d'avisos diversos links a informacions del Pla de Llevant del web municipal.
3.- Saber si el projecte té altres actors implicats, operadors o altres administracions.
No en te.
4.- Finalment per a l'elaboració de l'story, podríem disposar un briefing encara que sigui general?
La proposta l'han de fer en base al que consta als plecs. Tal i com consta a la taula de puntuació, es valorarà la qualitat tècnica del guió, que el contingut transmeti els objectius i valors del projecte i l'estil plantejat segons aquests mateixos objectius i valors. Per tant, no es tracta ara de fer un guió/storyboard definitiu del projecte, sinó d'una proposta que serveixi per valorar la qualitat del treball de les empreses licitadores. Amb l'empresa adjudicatària ja treballarem més a fons aquesta peça amb un briefing detallat que respongui a l'estratègia del Pla de Comunicació del projecte. Ara mateix, sense definir aquesta estratègia i les seves accions és difícil concretar un briefing. Per això tindrem en compte que la proposta estarà feta en base al que consta als plecs.
Salutacions.
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya