Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Us comuniquem que, temporalment, les publicacions anteriors a l'any 2019 no estan accessibles des del Portal de la Plataforma de serveis de contractació pública. En el cas que necessiteu disposar d'alguna d'aquestes publicacions, cal que ho demaneu a l'òrgan de contractació que ha fet la publicació.

 

Dubtes i preguntes

Òrgan de contractació:
Barcelona ACTIVA SAU SPM
Codi d'expedient:
68-20

(*)Camps obligatoris

Enviar pregunta

 

Al plec posa que per contemplar el DEUC s'ha de descarregar el fitxer en format xml del perfil del contractant. Penjaran aquest arxiu o simplement ho emplenem nosatres amb les dades del contracte? 05/03/2021 10:21h
El tenen publicat en l'apartat de Documentació de l'anunci de licitació, just abans del document que diu Anunci de licitació.
L'Annex de l'oferta económica desglossant els costos directes i indirectes (que correspon al Annex1) s'ha de fer del global dels lots als que una entitat es presenta? o un per cada lot? Si és un en global entenc que s'ha de replicar aquest annex 1 a tots els lots on ens presentem i adjuntar-lo dins del sobre 2b? Gràcies per anticipat 01/03/2021 11:29h
Com que ha de lligar amb cada oferta, millor un desglossament per lot.
Bon dia, en quant al criteri automàtic del salari brut anual de personal de nova incorporació, a què es refereix? A la incorporació de nou personal per la creació d'una nova necessitat del servei? Les substitucions per baixes o vacances serien personal de nova incorporació? La substitució d'un treballador que actualment presta el servei, seria personal de nova incorporació? 24/02/2021 10:28h
Sí, es refereix a qualsevol nova incorporació de personal adscrit al contracte amb independència del motiu d'adscripció.
Bon dia, podrien indicar-nos el conveni col·lectiu que s'aplica als treballadors a subrogar de cada lot? No ho hem trobat en la documentació facilitada. 19/02/2021 11:12h
El conveni col·lectiu que s'aplica a tots els treballadors és el XV Conveni col·lectiu de treball del sector de centres especials de treballadors disminuïts físics i/o sensorials de Catalunya (codi de Conveni 99000985011981)
Per obtenir el document DEUC, no trobem el fitxer en format xml a l'anunci d'aquesta licitació. Ens podeu dir si us plau, a on està penjat? Gràcies 18/02/2021 10:39h
S'adjunta DEUC en format xml
Bon dia, es realitzaran visites a les instal·lacions del contracte? Són obligatòries? Moltes gràcies. 15/02/2021 11:41h
No estan previstes perque no es considera necessari per a poder presentar la proposició.
Bona tarda, Ens hem adonat que al plec, a l'annex 1, el preu de la retribució salarial posa 12.677,02 ¤, aquesta retribució està per sota del SMI que és de 13.300 ¤, ens ho poden aclarir? Moltes gràcies. 11/02/2021 10:46h

El desglòs de pressupost previst a l'Annex1 és merament orientatiu i únicament serveix per determinar el pressupost màxim de licitació.
En aquest s'han sumat els salaris del personal a subrogar, la previsió de les noves incorporacions segons el salari del conveni i alhora s'incrementà aproximadament un 19 % per tenir en compte els increments salarials que hi poguessin haver, com altres ajustos, per tant, tot i que en el text no se'n faci referència explicita, en aquest percentatge d'increment ja estava prevista la diferència entre el salari del conveni i el salari mínim interprofessional.
Bon dia, Necessitaríem saber si el personal a subrogar dels 7 lots tenen discapacitat, i saber quina o quines empreses presten actualment aquests serveis. Moltes gràcies 09/02/2021 13:52h
Les proveïdores actuals són:
- LOT 1: ASSOCIACIÓ CATALANA D'ESCLEROSI MÚLTIPLE J. M. CHARCOT
- LOT 2: INTEGRA MGSI CET CATALUÑA, SL
- LOT 3: CAN CET, Centre d'inserció Sociolaboral, SL
- LOT 4: INTEGRA MGSI CET CATALUÑA, SL
- LOT 5: TRIANGLE CATALUNYA SERVEIS AUXILIARS, SLU
- LOT 6: CAN CET, Centre d'inserció Sociolaboral, SL
- LOT 7: TRIANGLE CATALUNYA SERVEIS AUXILIARS, SLU
En relació a la consulta sobre la discapacitat, per evitar la possible publicació oberta de dades de categoria especial i respectar en tot cas el principi de prudència, es resoldrà via correu electrònic. En cas que alguna altra empresa interessada en la licitació vulgui informació sobre aquest assumpte, ha de trametre un correu electrònic a juridic@barcelonactiva.cat.

Tauler d'avisos

eLicita

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya