Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Dubtes i preguntes

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de Vilanova i la Geltr˙
Codi d'expedient:
056/2021/eCONT
Bona tarda, Es possible que faltin els excels dels lots 1 i 2? Gracies 31/03/2021 07:13h
Bon dia,
Les versions incials dels dos documents als quals fa referŔncia s'han eliminat de l'anunci actual, tot i mantenir-se en la versiˇ antiga, en la mesura que han estat esmenats; en el mateix sentit, els dos excels estan continguts en l'acord de data 30 de marš, a partir de la pÓgina 29 en la seva redacciˇ correcta, que vam publicar ahir mateix en aquesta plataforma amb el nom de "17 Certificat acord JGL esmena.pdf", i que adjuntem de nou en aquesta resposta.
Bona tarda, En relaciˇ a la resposta efectuada el dia 12/03, restava pendent de publicar-se el nou PPTP modificat, la qual cosa implicava un nou inici del termini per presentar ofertes. Aquesta circumstÓncia continua igual i s'ampliarÓ el termini per presentar ofertes o per contra es mantÚ la data fixada pel dia 04/04? Moltes grÓcies per avanšat. Salutacions 25/03/2021 07:46h
Bon dia,

Efectivament, estem a l'espera de l'acord de la Junta de Govern Local en relaciˇ a la correcciˇ dels annexos 1 i 2 del PPTP.
Molt probablement serÓ publicat dimecres vinent, tant a la Perfil com al DOUE, i en aquest sentit s'iniciarÓ un nou termini de presentaciˇ d'ofertes.
Bon dia, Si no estem equivocats, no s'inclou inventari de Calderes en el LOT 1, 3, 4 i 6, no s'han de dur a terme? Som coneixedors de que almenys en el lot 1 existeixen. En acs de que s'hagin de mantenir en aquests lots, podrien indicar l'inventari? Tampoc s'inclou l'inventari d'instalĚlacions solars a mantenir. Gracies 12/03/2021 11:59h
Hem detectat errors en els annexos al PPTP que s'han d'esmenar. Estem pendents de l'aprovaciˇ dels PPTP modificats. Quan es publiquin, s'iniciarÓ de nou el termini per presentar ofertes.

No obstant, l'inventari que es publicarÓ podrÓ contenir dades que no corresponguin amb els equips instalĚlats, i per aquest motiu el contracte inclou l'elaboraciˇ de l'inventari actualitzat, segons la clÓusula 2.1 del PPTP:

CL└USULA 2.1. TREBALLS DEL GRUP 1, NORMATIU I PREVENTIU L'adjudicatari haurÓ de confeccionar i comprovar les dades de l'inventari existent per lots i que s'adjunta amb aquest plec, un cop comprovades les dades tŔcniques s'actualitzaran en un inventari que serÓ la nova base de les instalĚlacions objecte del contracte.
Aquesta comprovaciˇ i actualitzaciˇ s'haurÓ de realitzar en un termini inferior a sis mesos

┐ INVENTARI:
Els primers sis mesos del contracte caldrÓ realitzar l'inventari especÝfic i acurat del conjunt de les instalĚlacions, el resultat i el format d'aquest inventari s'haurÓ d'aprovar per part de l'Ajuntament abans de ser utilitzat com a la nova base de l┐inventari.
Bon dia, Per tal de poder valorar el servei de manteniment solĚlicitat, ens caldria llistat/inventari d'equips i sistemes objecte de la licitaciˇ. Seria possible rebre aquesta informaciˇ o per el contrati cal realitzar visita a la totalitat de dependŔncies per tenir les dades? Moltes grÓcies. 03/03/2021 11:33h
Bon dia,

Pel que fa a la relaciˇ dels aparells, annexen en uns minuts els annexos al PPTP que si ve consten al certificat de l'acord de Junta de Govern, no tnen un format intelĚligible.

Pel que fa a la possibilitat de visitar les instalĚlacions ens remetem a la clÓusula 3.77 del PPTP: "En cas que les empreses licitadores tinguin interŔs a fer visites a les instalĚlacions, es poden posar en contacte amb el Servei de Compres i Serveis Generals per correu electr˛nic (compres@vilanova.cat ; sccisg@vilanova.cat), indicant quins centres volen
visitar, i rebran resposta amb la programaciˇ de visites".
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya