Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Us comuniquem que, temporalment, les publicacions anteriors a l'any 2019 no estan accessibles des del Portal de la Plataforma de serveis de contractació pública. En el cas que necessiteu disposar d'alguna d'aquestes publicacions, cal que ho demaneu a l'òrgan de contractació que ha fet la publicació.

 

Dubtes i preguntes

Òrgan de contractació:
Aigües del Prat, S.A.
Codi d'expedient:
C-2020-06
¿ ¿Cuántas unidades higiénicas femeninas se deberán suministrar?. ¿ ¿Hay suministro de gel hidroalcohólico?. contratista. 05/11/2020 10:40h
De acuerdo con el presupuesto de licitación se deben de suministrar 3 unidades higienicas femeninas/año
En el pliego no está previsto el suministro de Gel hidroalcoholico por parte del contratista.
Buenos días, Estamos estudiando la licitación del asunto y nos surge la siguiente duda: ¿ En una de las aclaraciones indican que "finalizada la situación de incapacidad de la persona de 24,50 h/s (08/********83), las sustitutas que hacen 10 h/s (08/********27) y 14,50 h/s (08/********15), volverán a sus jornadas respectivas y quedarán desvinculadas del centro Aguas del Prat, SA". Sin embargo tenemos una duda, ¿cuál es la jornada con la que queda la limpiadora 08/********15 al finalizar la sustitución? 05/11/2020 10:39h
Buenos días, En relación a su consulta, la actual empresa licitadora nos indica lo siguiente: "La trabajadora que realiza las 14,50 horas (08/********15), horas quedará totalmente desvinculada de Aigües del Prat, SA cuando finalice la baja de ILT la trabajadora (08/********83).
Per omplir el formulari del DEUC necessito el número de DOUE, DATA i PÀGINA o be el numero d'anunci al DO S 29/10/2020 08:21h
Podrà visualitzar l'anunci al Diari Oficial de la Unió Europea del 12/10/2020: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:480203-2020:TEXT:ES:HTML
Bon dia, Referent al concurs del contracte de serveis de neteja de l'edifici corporatiu i altres dependències d'Aigües del Prat SA (Número expedient C-2020-06) tenim el següent dubte: En relació al personal a subrogar, veiem que la persona 08/********05 està fent part de la suplència de la persona 08/******83 que segons s'indica està d'ILT. Aquesta persona te un contracte clau 200. Com està vinculada a la 08/********83? Te una ampliació de contracte vinculada a aquesta baixa? La persona 08/********27 té igualment un contracte clau 200 i també fa part de la suplència. Te una ampliació de contracte vinculada a aquesta baixa? Moltes gràcies, 26/10/2020 14:29h
Bon dia, Consultada l'empresa que te actualment adjudicat el servei ens indica el següent:
" Les dues treballadores que estan realitzant l'interinatge de la titular que està de baixa per incapacitat laboral transitòria tenen ampliacions de jornada vinculades a aquesta situació d'ILT. Finalitzada la situació d'incapacitat d'aquesta persona tornaran a les seves jornades respectives i quedaran desvinculades del centre Aigües del Prat, SA"
Aquesta mateixa resposta quedarà penjada en breu al perfil de contractant
Atentament
Bona tarda, Com a empresa interessada en el procediment de licitació pel servei de neteja de la seu d'Aigües del Prat ens agradaria poder resoldre el següent dubte: A subrogar hi ha un/a especialista a 1,75h setmanals (fent un total de 89h anuals) Així ho indica també al sistema de determinació del preu i pressupost de licitació. Ens agradaria saber si aquest especialista és l'encarregat/da de fer la neteja dels vidres de la façana i la neteja dels vidres 1 cop cada 6 mesos que s'indica al punt 8 de les prescripcions tècniques. Si no és així, quina partida pressupostaria hi ha per aquestes tasques? Esperem la seva resposta, Salutacions cordials. 20/10/2020 11:08h
Bon dia,
En relació a la seva consulta, us informem que la persona a subrogar a raó de 1,75 hores/setmana amb la categoria professional "d'especialista", és la persona encarregada de fer la neteja dels vidres de la façana i la neteja de vidres un cop cada 6 mesos. Per aquest motiu el pressupost de licitació recull 89 hores d'especialista.

Aprofitem l'ocasió per comunicar-vos que demà dia 21 d'octubre de 2020 a les 11 hores, tindrà lloc la visita de les instal¿lacions i que en cas d'estar interessats en assistir han d'enviar un correu electrònic a compres@aiguesdelprat.cat amb les dades de l'empresa, persona que faci la visita i un telèfon de contacte.

Atentament
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya