Com hem indicat a la descripció de l'esmena publicada a la Plataforma de Serveis de Contractació Pública de la Generalitat de Catalunya (PSCP), s'ha atorgat aquesta ampliació de termini de dues hores atès que avui, a les 11:07, la Fundació ha rebut correu electrònic del CAU de la PSCP, informant que s'havia produït una incidència tècnica aliena a la PSCP que podia haver compromès la presentació d'ofertes mitjançant l'eina de sobre digital, així com que dita incidència havia coincidit amb la finalització del termini de presentació d'ofertes d'aquest expedient. És per aquest motiu que s'ha atorgat la referida ampliació de termini de dues hores, per tal d'evitar que la concurrència al procediment fos obstaculitzada per una incidència tècnica.
Tal i com s'assenyala al quadre que apareix a l'apartat B3 del Quadre de Característiques, s'han pres en consideració els costos directes corresponents a despesa de personal i materials, i els costos indirectes següents: despeses generals d'estructura i benefici industrial.
No s'han de presentar en el sobre A els títols oficials. En el sobre A només hi ha d'haver, com s'indica a l'apartat K del Quadre de Característiques, la següent documentació: 1) Declaració responsable, segons model de l'Annex 1 2) Compromís d'adscripció de mitjans, segons model de l'Annex 2 3) Oferta tècnica (formada per proposta tècnica i mostra de treballs anteriors) Si es vol presentar als dos lots, cal que presenti la documentació esmentada a cada lot. Pels mateixos motius, no cal aportar el currículum de forma seguida a la declaració responsable. En aquest sentit, la titulació i el currículum no es demanen en aquesta fase de la licitació, sinó que només els haurà de presentar qui quedi primer classificat.
L'anàlisi s'ha de fer a partir de la informació continguda als elements públics (web i xarxes socials) i, entre aquesta informació pública, la web conté un apartat amb el llibre d'estil/manual de marca (https://ticsalutsocial.cat/actualitat/sala-de-premsa/presskit/.
No és necessari disposar del llibre d'estil per a l'elaboració de l'oferta. L'anàlisi s'ha de fer a partir de la informació continguda als elements públics: la web i les xarxes socials. L'anterior resulta d'aplicació tant al Lot 1 com al Lot 2.
Efectivament, al sobre A ha d'incloure's la documentació avaluable subjectivament. Si es volen presentar al Lot 1 i al Lot 2, caldrà que presentin, en cada lot, els 2 documents següents: 1) la proposta tècnica 2) la mostra de treballs anteriors L'anàlisi de marca no és un document com a tal apart. És un dels continguts que ha de tenir la proposta tècnica.