Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Dubtes i preguntes

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de L'Aldea
Codi d'expedient:
2020/161

(*)Camps obligatoris

Enviar pregunta

 

Bon dia, VoldrÝem saber si hi ha previsiˇ de nova data de presentaciˇ per a la licitaciˇ del SERVEI DE NETEJA VI└RIA. Moltes grÓcies. salutacions, 22/05/2020 12:54h
Bon dia, des d'ahir es poden tornar a presentar les ofertes. Al perfil del contractant trobareu la informaciˇ sobre les noves dates.
CONSULTA PLEC DE PRESCRIPCIONS T╚CNIQUES (PPT) ClÓusula 4.2 NETEJA ORDINARIA; ĚAl parÓgraf: "L'empresa ha de comptar amb un equip composat d'un mÝnim d'un operari conductor, un peˇ especialista i un peˇ de neteja per realitzar la neteja viÓria en el municipi i haurÓ de disposar en tot moment com a mÝnim d'un operari per cada zona." - Pel que fa a la presencia d'un operari per cada zona entenem que fa referencia a una presŔncia a temps parcial i no diÓria en funciˇ de la programaciˇ proposada. ╔s correcte? ĚPer altra banda s'especifica que: "L'horari de prestaciˇ del servei, de dilluns a dissabte, serÓ: HORARI HIIVERN (26 setmanes) HORA INICI SERVEI 08:00h, HORA FI SERVEI 14:00h – HORARI ESTIU (26 setmanes) HORA INICI SERVEI 07:00h – HORA FI SERVEI 13:00h" - Es pot interpretar aquest horari com a "franja horÓria" per a la prestaciˇ dels serveis entre les hores indicades i no com a horari que han de complir cadascun dels llocs de treball? - Es poden incrementar hores o realitzar serveis fora d'aquestes "franges horÓries"? Ě A mÚs, relacionat amb aquest tema de l'horari, s'especifica a l'apartat 6. MITJANS PERSONALS que: "El n˙mero mÝnim d'operaris per categories amb les hores setmanals de servei: Un operari conductor (40 hores setmanals) / Un peˇ especialista (36 hores setmanals) / Un peˇ de neteja (36 hores setmanals)". - En el cas de l'operari conductor, es demanen 40 hores setmanals. Si comparem aquestes hores setmanals amb l'horari de prestaciˇ del servei especificat a la clÓusula 4.2 NETEJA ORDINARIA del plec, 6 hores cada dia de dilluns a dissabte, constatem que no es poden arribar a aquestes 40 hores setmanals. ╔s possible ampliar aquest horari de dilluns a dissabte? 16/04/2020 10:09h
- Pel que fa a la presencia d'un operari per cada zona entenem que fa referencia a una presŔncia a temps parcial i no diÓria en funciˇ de la programaciˇ proposada. ╔s correcte? Si, Ús correcte.

- Es pot interpretar aquest horari com a "franja horÓria" per a la prestaciˇ dels serveis entre les hores indicades i no com a horari que han de complir cadascun dels llocs de treball? Aquest horari dˇna compliment a les 36 hores setmanals dels peons als quals fa refŔncia el Plec. Es podran fer hores fora d'aquesta franja si.

- En el cas de l'operari conductor, es demanen 40 hores setmanals. En aquest cas si que s'ha d'ampliar l'horari per tal de donar compliment a les 40 hores establertes.
CONSULTA PLEC DE PRESCRIPCIONS T╚CNIQUES (PPT) ClÓusula 4.1 SERVEIS ORDINARI; Al primer parÓgraf: "La freqŘŔncia proposada pels serveis ordinaris Ús de sis dies setmanals, de dilluns a dissabte, amb de jornada intensiva de matins. Correspon als licitadors presentar a l'Ajuntament de l'Aldea un projecte de prestaciˇ i organitzaciˇ del servei, dintre del qual hi haurÓ un apartat dedicat al programa de treball, d'acord amb les previsions contingudes en la clÓusula 11.1 del PCAP." La clÓusula 11.1 del PCAP fa referŔncia la GARANTIA PROVISIONAL i no guarda relaciˇ amb el text de l'anterior parÓgraf. - Entenem que es tracta d'una errata i volem saber si es volia fer referŔncia a alguna altre clÓusula del PCAP. ╔s correcte? A quin altre clÓusula es vol fer referŔncia? 16/04/2020 09:51h
Fa referŔncia a la clÓusula 14.1 del PCAP.
CONSULTA PLEC DE CL└USULES ADMINISTRATIVES PARTICULARS (PCAP) ClÓusula 6.3. PREU DEL CONTRACTE: A la taula que apareix en el punt 6.3 del PCAP indica un tipus d'IVA del 21%. -╔s correcte l'aplicaciˇ d'aquest tipus d'IVA per aquest tipus de contracte? 16/04/2020 09:48h
D'acord amb l'article 91.2.4║ de la Llei 37/1992, de 28 de desembre, de l'Impost sobre el Valor Afegit, l'IVA aplicable a aquest contracte Ús el 10% i no el 21%. Per tant, el pressupost base de licitaciˇ es mantÚ igual (140.000,00Ą IVA incl˛s) i l'˙nic que canvia Ús el valor estimat del contracte.
Bon dia, Segons el punt 13.5. CONFIDENCIALITAT: s' incica que els licitadors podem presentar una declaraciˇ de confidencialitat quan la documentaciˇ inclogui secret industrial, tŔcnic o comercial, dret de propietat intelectual (...) En canvi a l' ˙ltim parÓgraf indica: "En cap cas tenen carÓcter confidencial la proposta econ˛mica, les dades del Document Europeu ┌nic de Contractaciˇ (DEUC) que consten a registres p˙blics i els documents valorables mitjanšant un judici de valor." ==> AIXĎ INCLOU LA PROPOSTA T╚CNICA i segons el nostre parer aquests dos parÓgrafs son contradictoris..... Podem declarar la informaciˇ de l' oferta tŔcnica confidencial?? GrÓcies per l' aclariment. 26/03/2020 08:38h
Bon dia,

Hi ha parts de l'oferta tŔcnica que pdoen ser confidencials. En qualsevol cas, l'oferta tŔcnica no es publicarÓ.
Bon dia, En referŔncia la licitaciˇ: SERVEI DE NETEJA VI└RIA no hem rebut cap notificaciˇ comunicant que s'anulĚla el procediment en aplicaciˇ de la disposiciˇ addicional tercera del Reial Decret 463/2020, de 14 de marš, mitjanšant el qual el Govern de l'Estat declara l'estat d'alarma per a la gestiˇ de la situaciˇ de crisis sanitÓria ocasionada pel COVID-19. Entenem que aquest procediment quedarÓ anulĚlat i es reprendrÓ en el moment quŔ perdi vigŔncia l'esmentat Reial Decret. Ens ho poden confirmar si us plau? Moltes grÓcies, salutacions. 26/03/2020 08:36h
Bon dia, en data 25/03/2020 s'ha publicat un anunci al perfil del contractant establint la suspensiˇ del termini de presentaciˇ d'ofertes.
Bon dia, Degut a les mesures excepcionals que s'han pres davant el COVID-19, voldrÝem saber si segueix vigent la data de presentaciˇ de les ofertes a 30/03/2020. GrÓcies 26/03/2020 08:35h
Bon dia, en data 25/03/2020 s'ha publicat un anunci al perfil del contractant establint la suspensiˇ del termini de presentaciˇ d'ofertes.
bon dia, Entenem que si presentem el certificat ROLECE es dona per acreditada la solvŔncia econ˛mica i financera, tŔcnica o professional i no hem de presentar cap altra documentaciˇ per a acreditar-la. ╔s correcte? moltes grÓcies! 16/03/2020 11:51h
Tal i com es detalla al Plec de ClÓusules Administratives Particulars, la inscripciˇ en el Registre oficial de licitadors i empreses classificades del sector p˙blic (ROLECE o RELI) acredita enfront de tots els ˛rgans de contractaciˇ del sector p˙blic, segons el que s'hi reflecteixi i llevat que hi hagi una prova en contra:

a) les condicions d'aptitud de l'empresari quant a la seva personalitat i capacitat d'obrar, representaciˇ, habilitaciˇ professional o empresarial
b) solvŔncia econ˛mica i financera i tŔcnica o professional,
c) classificaciˇ i altres circumstÓncies inscrites,
d) la concurrŔncia o no de les prohibicions de contractar que hi hagin de constar.

La presentaciˇ de les proposicions suposa l'autoritzaciˇ a la mesa i a l'˛rgan de contractaciˇ per consultar les dades recollides en el Registre Electr˛nic d'Empreses Licitadores de la Generalitat de Catalunya o el Registre oficial de licitadors i empreses classificades del sector p˙blic, o les llistes oficials d'operadors econ˛mics d'un Estat membre de la Uniˇ Europea.

En tot cas, els licitadors han d'indicar en el DEUC la informaciˇ necessÓria que permeti accedir als documents o certificats justificatius corresponents.
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya