Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Dubtes i preguntes

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Mollet del Vallès
Codi d'expedient:
COSE/20015

(*)Camps obligatoris

Enviar pregunta

 

A la pàgina 19 del PPT s'indica el següent: "Servei de recollida de fulles, amb inici i distribució de dies a criteri dels Serveis tècnics municipals. Aquest servei serà de, com a mínim 60 jornades, sens perjudici que se n'ofereixin més i es realitzarà a les tardes." No obstant això, a l'Annex 5 del PCAP s'ha d'indicar el següent: "Increment en ... hores en la recollida de fulles sense cost addicional per a l'Ajuntament, al mínim de 60 hores de recollida de fulles establertes al PPT , sent un total de ..... hores" S'ha d'entendre, atenent a la resposta a la 1a pregunta publicada al perfil del contractant el 17/08/20, que a la pàgina 19 del PPT on diu jornades hauria de dir hores, essent per tant el servei mínim de recollida de fulles de 60 hores? 21/08/2020 07:34h
Bon dia,

Com a servei mínim previst en el PPT són 60 jornades. Com a millora a realitzar a les tardes són hores.

slts
Preguntes realitzades per l'empresa Valoriza Servicios Mediambientales, SA, els dies 10 i 17 d'agost de 2020 17/08/2020 20:13h
Respostes a les preguntes realitzades per l'empresa Valoriza Servicios Mediambientales, SA, el dia 17 d'agost de 2020.
Avís legal  |  Sobre el web  |  © Generalitat de Catalunya