En el benentès que el concepte de finalització anticipada faci referència a resolució del contracte i d'acord amb l'especificat al PCAP, amb caràcter previ a l'adopció de les mesures de resolució contractual, l'òrgan de contractació requerirà, si s'escau, l'empresa contractista perquè compleixi les seves obligacions, amb aplicació del sistema de penalitats previst a l'article 192 LCSP.
Si el CTTI opta per la imposició de penalitats, els imports d'aquestes es faran efectius mitjançant la deducció de les quantitats que s'hagin d'abonar al contractista o sobre la garantia que, si s'escau, s'hagués constituït, quan no es puguin deduir dels esmentats pagaments (art.194.2 LCSP).
En cap cas les penalitzacions tindran finalitat rescabalatòria, de manera que la seva aplicació no substituirà ni minorarà la indemnització que per danys i perjudicis pogués resultar dels corresponents incompliments. L'import de la penalitat no exclou la indemnització de danys i perjudicis a què pugui tenir dret l'Administració originats per la demora del contractista.
Tal i com especifica el PCAP Apartat Z, el contractista emetrà una factura d'import negatiu QUAN LI SIGUI REQUERIT i diferenciada del servei, en concepte de les penalitzacions que siguin imposades, i d'acord amb la proposta del Comitè Executiu.
Tal i com estableix l'article 194.2 les penalitats es faran efectives mitjançant la deducció de les quantitats a abonar al contractista en concepte de pagament o bé sobre la garantia definitiva si no és suficient la deducció dels esmentats pagaments.
No. En una situació normal tots els sistemes mainframe resideixen al CPD Principal. Només es mouen al CPD de contingència per les proves de contingència o en cas de contingència real.
Si, és correcte. Efectivament el contingut a incloure a la proposta per aquests apartats és: 5. Proposta de serveis de programari: En aquest punt, la proposta ha de contemplar: La relació detallada dels elements associats a la prestació del servei. 6. Estratègia de transformació de la infraestructura: En aquest punt, la proposta ha de contemplar la descripció de les mesures i eines proposades per permetre assegurar una transformació ràpida de la infraestructura antiga a la nova.
Tal i com especifica el PCAP la durada del contracte serà d'6 anys per a cadascun dels lots, a comptar des de la data de formalització del contracte. D'acord amb el ja aclarit a la resposta esmentada i d'acord amb l'apartat 3.13 del PPTP, la transferència del coneixement forma part del termini de contracte, tot i que no constitueixen prestació de servei ni donen lloc a cap despesa per la seva realització.
Se pueden utilizar servidores de tipo chasis/blade siempre y cuando: - Cada servidor disponga de interfases de red propias que puedan conectarse directamente a los nodos leaf con las mismas prestaciones que se recogen en el pliego. - El coste de los servidores adicionales que se puedan requerir durante la ejecución del pliego tenga incluido el suministro de los bastidores, licencias y cualquier otro accesorio necesario para su funcionamiento.
No, l'abast de les tasques no és només la gestió de les sales de CPD sinó que tal i com indica la descripció inclou: Projectes, Sales, Procediments, Seguretat , Qualitat i Control. Es a dir, inclou: - La gestió de projectes de qualsevol dels àmbits inclosos a l'abast. Per exemple noves implantacions de serveis, migracions de versions, millores, etc. - Establiment i millora dels procediments operatius - Gestió de la seguretat, seguiment de la resolució de vulnerabilitats, millores de procediments, anàlisis de riscs, auditories de Cesicat, d'ENS, etc. - Controls de qualitat incloent mesura d'ANS, controls de validesa de les dades d'inventari, control de validesa de les dades de repercussió a client, control del seguiment efectiu dels procediments operatius, etc.
L'adjudicatari ha de preveure incloure el cost d'aquesta auditoria, el CTTI no es farà càrrec dels costs que porti associats. Aquesta auditoria és part de l'abast i ha de ser realitzada per personal extern a l'adjudicatari i per tant queda a banda de les restriccions de subcontractació.
Tal com diu el plec el dimensionament recollit a la taula que hi ha a l'inici de l'apartat 3.4.1 es net sense incloure el que sigui necessari per redundància, replica al CPD alternatiu i còpies de seguretat. La totalitat de l'emmagatzemament recollit en aquesta taula pel CPD primari ha d'estar replicat al CPD de contingència. El 30% de l'emmagatzemament recollit en aquesta taula pel CPD de contingència ha d'estar replicat al CPD primari. L'emmagatzemament de 1 Petabyte es a banda i no ha d'estar replicat al CPD de contingència ni ha de tenir recolzament de còpies de seguretat.
El plec estableix el consums totals al qual cal donar servei.
Dins d'aquests llindars la mida de les particions individuals es pot ajustar tantes vegades com calgui durant el contracte segons necessitat del servei.
Els serial numbers poden ser canviats en qualsevol moment per reparació o altres causes. El rellevant son els models concrets i la quantitat de cadascun que ja estan recollits als plecs.
Els circuits i electrònica de connectivitat entre ambdós CPD ja estan establerts. L'electrònica associada esta recollida en la relació d'equipaments que caldrà mantenir. El subministrament de circuits no és part de l'abast del plec.
En cas de fallida del CPD principal el secundari ha de poder lliurar els serveis que estiguin dotats de contingència en les mateixes condicions que si estiguessin entregant-se des del CPD principal, tant pel que fa a capacitat de procés com a garantia d'alta disponibilitat i còpies de seguretat amb totes les eines de gestió corresponent. La forma concreta d'atendre aquest requeriment es part de la solució a proposar pels licitadors.
No es requereixen recursos addicionals pels contenidors sinó que han de proveir-se utilitzant la mateix infraestructura i serveis professionals. Cal preveure que el 80-90% dels sistemes Linux actuals progressivament passin a ser contenidors en comptes de màquines virtuals completes en un termini de 2-3 anys.
Actualment son Nagios, Jira, Remedy i Service Center. Això no exclou la incorporació d'altres eines conforme es desenvolupin els processos de gestió del CTTI.
En aquest context es refereix al conjunt d'elements necessaris per que estigui operativa una certa aplicació i que siguin part de l'abast del plec. Això pot incloure per exemple un servidor amb un apache, un amb un tomcat, un amb un mysql així com la infraestructura de virtualització, emmagatzemament i comunicacions necessaris pel funcionament d'aquests servidors. Orientativament cal preveure uns 500 sistemes d'informació. Tanmateix aquest valor es només orientatiu i no limita l'abast definit pel plec.
No. La integració es per repercutir els costs del servei als clients del CTTI utilitzant el tarifari propi del CTTI. No te relació amb si els elements provenen del servei recurrent o son increments ni amb el tarifari dels increments del servei licitat.
Inclou l'inventari d'elements de sala però no el de cablatge (tot i que permet incorporar-lo si es desitja). Actualment, l'inventari de cablatge es manté en un fitxer Excel.
Sí, han de tenir protecció diferencial. El fabricant dels carrils elèctrics es PDI i efectivament ja existeixen els carrils. Només caldria afegir elements de connexió (tapoff).
No es demana cap subministrament inicial de racks. El cablejat a subministrar inicialment serà el que sigui requerit pel desplegament dels equipaments proposats per l'adjudicatari i per les transformacions associades.
Si dins dels límits de subcontractació que estableix el plec. En qualsevol cas la responsabilitat sobre els ANS roman plena responsabilitat de l'adjudicatari. Així mateix l'adjudicatari es responsable de que el personal de tercers segueixi la normativa de seguretat, identificació, i demés requeriments per la prestació del servei que es recullen al plec.
La sincronització d'inventari pot ser periòdica (diària o setmanal per exemple). Altres integracions no son del tipus sincronització sinó notificació (ex. obrir un ticket en cas d'alerta).
És vàlida una solució que unifiqui el maquinari destinat a NAS mentre mantingui garantia de separació multi-tenant. De la mateixa forma també es vàlid que el mateix maquinari doni els serveis SAN que requereix el plec.
El plec especifica a l'apartat 2.4 que el software mainframe indicat ha d'estar disponible per tota la potència de procés contractada. Tant l'original com els increments que es puguin produir. Aquesta disponibilitat no esta condicionada per les particions del mainframe que es puguin establir o per la redistribució de potència que es pugui fer entre elles.
El report SCRT no seria aplicable per que el programari que es requereix no és el mateix que l'actual.
La distribució inicial de la capacitat es farà en el moment d'implantació inicial segons el consum que es mesuri en aquell moment. En qualsevol cas cal preveure que es pugui reassignar capacitat d'un clúster a un altre segons demanda al llarg del temps.
Intercomunicació entre els llocs de treball, i el mainframe. 6 evolutivos, 1 correctivo. D'emmagatzemament d'objectes. No alcanza 1 evolutivo ni 1 correctivo mensual Autoservei de restabliment de contrasenyes. No alcanza 1 evolutivo ni 1 correctivo mensual Autoservei wifi. No alcanza 1 evolutivo ni 1 correctivo mensual Autoservei reserves DHCP. No alcanza 1 evolutivo ni 1 correctivo mensual
No es así. La explotación de dicho sistema de logs debe hacerse para todas las funciones incluidas en el alcance del pliego, sean de seguridad, diagnóstico de errores o de cualquier otro tipo.
Bases de dades RACF 4 . Nombre d'usuaris a cadascuna: 149, 344, 37.175, 37.014 . Bases de dades Top Secret 2 . Nombre d'usuaris a cadascuna: 3.312, 7.475 . Dominis gestionats: 3 . Nombre d'usuaris a cadascun: 36.666, 198, 101 . Nombre de controladors de domini: 28 . Aquesta informació te caire il·lustratiu i no limita en cap cas l'abast definit al plec.
Los SLA de los contratos actuales no son iguales a los de la nueva licitación. En cualquier caso, los SLA de los últimos 6 meses se han cumplido satisfactoriamente.
Orientativamente pueden preverse unas dos anuales de alcance global. De alcance limitado puede preverse 1 mensual sobre ámbitos concretos (ej. Un departamento, el mainframe corporativo, requerimientos ENS, etc.). Adicionalmente es necesario prever las que puedan derivarse de vulnerabilidades notificadas por Cesicat o fabricantes que requieran validar el grado de exposición a riesgo i las acciones de remediación necesarias. Esta información tiene carácter orientativo i no limita las auditorias que puedan ser necesarias por cumplimiento normativo, ya sea por motivación legal, de requerimientos de Cesicat o por riesgos identificados por CTTI.
Tal i com especifica l'apartat 3.13 del PPTP, la transferència del coneixement forma part del termini de contracte, tot i que no constitueixen prestació de servei ni donen lloc a cap despesa per la seva realització.
La vigent LCSP (article 215) no contempla que la prestació de serveis per part d'empreses del mateix grup empresarial no computi en la part de prestació permesa com a subcontractació. Per tant si que es consideren serveis subcontractats a efectes del còmput del màxim permès.