Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Dubtes i preguntes

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Viladecans
Codi d'expedient:
SPIO/ASG/Contractació/2021/57 - 41/2021/CSERV
Tinc alguns dubtes referent a la licitació: - Servei d'àpats a domicili: actualment s¿està fent en línia freda o calenta? En altres serveis a domicili l¿entrega la fem en línia freda i la regeneren al mateix domicili. Es imprescindible que sigui en calent? - Gramatges: no es fa menció dels gramatges, teniu un mínim? 20/04/2022 09:35h
-Els serveis d'àpats ha de ser en línia calenta
-Respecte als gramatges hi han unes mesures estàndards i tenim en compte : la qualitat, l'estacionalitat, menús segons dates assenyalades, producte fresc.....
Podria visitar els 2 punts de distribució previstos en els plecs? 11/04/2022 11:42h
Pueden visitar el punto de la calle Antonio Machado 58. El próximo miércoles 13 d abril a las 10h. Les atenderá Sònia Sabater.
Es demana que la distribució dels àpats en els punts fixes de distribució es faci en calent pel perfil d'usuaris per a qui es dirigeix, la nostra pregunta és si hi ha la possibilitat d'integrar-ho en fred en primer lloc i posteriorment diàriament escalfar el producte per entregar a l'usuari calent, per tant en els punts de distribució hi hauria d'haver algun office per poder tenir Nevera i Regenerador. Això seria possible? o pel contrari es demana, que surti calent des de la pròpia cuina del licitador. Per una altra banda, entenem que pel cas dels àpats a domicili, si que es podria fer l'entrega en fred, però no indica en quina freqüència s'hauria de fer l'entrega, entenem que amb un parell de cops a la setmana seria correcte. 11/04/2022 08:59h
L'objectiu és que cada dia es portin els menús en calent .

Sobre la solvència tècnica/ professional, sol·liciteu serveis similars, fent menció a serveis d'àpats a punts fixes de distribució i domicilis individuals. Això és pot acreditar amb serveis similars, des de la nostra cuina central a centres transportats ja siguin hospitals, sociosanitaris, escoles, empreses... En aquest cas punts fixes de distribució però no a domicilis. O és excloent? 08/04/2022 13:02h
Es podrien considerar similars.
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya