Respecte a la primera pregunta, efectivament, la única limitació de format és per l'explicació del pla de treball. La resta de documents:acreditació de feines i cv's de l'equip humà no tenen establerta limitació de format
Respecte a la segona pregunta, exacte, el cronograma del sobre 2 no ha de reflectir la proposta de reducció.
-- Indiqueu poder adjudicador o l'entitat adjudicadora segons figuri en la part I, secció A: Heu indicar les nostres dades, VINSEUM Museu de les Cultures del Vi de Catalunya
-- Indiqueu la part/secció/punt/s corresponent/s: o bé indiqueu els apartats que heu omplert o bé pots indicar "en els diferents apartats d'aquest document"
-- Indiqueu el procediment de contractació: (breu descripció, referència de publicació en el Diari Oficial de la Unió Europea, número de referència). Has d'indicar la descripció del contracte "Producció, subministrament i muntatge de la nova instal·lació museogràfica permanent de la seu de VINSEUM segons expedient 008/2022" publicat al DOUE el 15/06/2022 amb referència 321556-2022.
Aquestes últimes dades son les que surten a l'anunci publicat al DOUE que podeu veure a través de l'enllaç que s'inclou a la licitació. De totes maneres, si hi ha alguna dada que no està indicada i és necessària, se us requerirà per a la seva esmena.
L'acreditació de les feines dels darrers 10 anys, és necessaria per la valoració de l'experiència de l'empresa segons s'indica al punt 2.3.1, Lot B, criteris avaluables forma automàtica, punt 2. Per l'apartat 4 de valoració de mitjans personals, comptem els darrers 5 anys.
La relació de personal que es proposi com a millora ha d'anar acompanyada del currículum professional on es pugui comprovar la seva experiència i formació.
Sí, es possible. Es pot acompanyar al certificat d'execució del projecte d'una declaració responsable de l'empresa que certifiqui les persones participants del projecte.
Si han treballat dintre de un mateix equip i pel mateix projecte, podria servir el mateix certificat per tots els perfils implicats en aquell projecte, però identificant de manera clara el nom del professional que ha participat. Ha de quedar clar que cada integrant ha participat de manera efectiva.
Pel personal que es proposa com a millora, s'hauria d'incloure currículum professional dels perfils que s'indiquin, a més de documentació acreditativa dels projectes on hagin participat.
Pregunta 1.- Aquest audiovisual sí apareix al pressupost, amb un import de 1.500,00 euros, però sense una explicació detallada. Igual que les anteriors produccions (Cav3.x), consisteix en una reproducció en 3D de l'element explicant el seu funcionament.
Pregunta 2.- Igual que les anteriors produccions (Cav3.x) consisteix en una explicació del funcionament del plat de premsa partint del model de pedra d'època ibera original exposat.
Pregunta 3.- Efectivament hem publicat al perfil del contractant de VINSEUM una data per una nova visita, que serà el proper dijous dia 7 a les 11:00 del matí.
Pregunta 4.- No pot coincidir el mateix treball com a temàtica rural y vinícola, ja que considerem tema tot allò que és rural excepte la vitucultura. Sí pot coincidir el to divulgativo i els altres dos temes.
No pot coincidir el mateix treball com a temàtica rural i vinícola, ja que considerem tema tot allò que és rural excepte la viticultura. Sí pot coincidir el to divulgatiu i els altres dos temes.
Proposta de visita 3D dels espais del museu oberta, puntuable segons nivell de descripció i qualitat de la proposta. No es defineix límit d'extensió. Es tracta de pensar en un enllaç amb el qual qui entri als canals digitals del museu per saber-ne més pugui "passejar-se" per les instal·lacions i fer-se una idea del que podrà veure si finalment decideix apropar-se i fer la visita.
Independentment de les persones que cobreixi la partida, l'empresa ha de considerar quina quantitat de tècnics requereix de més i, per tant, quina millora oferta.
La documentació acreditativa s'ha d'adjuntar en el mateix sobre 2 mitjançant certificats o en el seu defecte, qualsevol altre mitjà que garanteixi la participació efectiva en aquest projecte. Si l'aportació dels links és possible, tot i que no és obligatori, complementarà la informació facilitada.
Respecte a la pregunta 2,
La valoració de mèrits podria ser de qualsevol de les dues vies que ja esmentes, productora o persones.
En el DEUC només cal contestar sí o no. Es requerirà de la documentació acreditativa a l'empresa que resulti adjudicatària del contracte tal i com diu l'apartat 2.4 del plec administratiu.
Pregunta 1.- Efectivament tal i com diu el plec " La inclusió de l'oferta econòmica en el sobre 2 o la inclusió de qualsevol informació de caràcter rellevant del sobre 3 en el sobre 2 comportarà l'exclusió del licitador, quan es vulneri el secret de les ofertes o el deure de no tenir coneixement del contingut de la documentació relativa als criteris de valoració objectiva abans de la relativa als criteris de valoració subjectiva".
Pregunta 2.- La correcta és maig
Pregunta 3.- Els currículums i certificats del personal adscrit al projecte s'han de presentar en la fase de licitació.
Respecto a la primera pregunta, la cifra que refleja el pliego de condiciones es correcta, se solicitan 500.000,00 euros de solvencia económica para los dos lotes. Técnicamente se ha decidido de esta manera para asegurar el perfil de compañía que pudiera cumplir con el volumen de trabajo previsto contando el tiempo de ejecución indicado.
Respecto a la segunda cuestión: Es necesario que todas las empresas que forman la UTE tengan capacidad de obrar para poder ejecutar el contrato. Para saber si las empresas tienen capacidad de obrar es necesario acudir al objeto social de las mismas para ver si éste incluye las prestaciones objeto del contrato. En cuanto a la solvencia económica y también a la solvencia técnica, la solvencia de cada una de las empresas se acumula y, por tanto, suman.
En principi, ha de ser el pressupost el que prevaleixi, de cara a que tothom que faci la oferta pugui comptar el mateix. Però els plànols, sí que han de servir per complementar la informació i descripció dels elements que s'han de valorar.
La referencia "DM Eco" es refereix a la utilització en la fabricació dels mobles i vitrines de taulers amb baix contingut de resines d'urea-formaldehid (UF). DM E0 (0) ó E1 (<8mg/m3) Es recomana utilitzar productes de fusta composta de resines de fenol-formaldehid (PF), ja que emeten formaldehid a taxes considerablement més baixes que les compostes de resines urea-formaldehid (UF) Si finalment es realitzen els elements amb de fusta conglomerada, contraxapada, etc, o amb part de la seva estructura elaborada amb resines urea-formaldehid (UF), es necessari deixar que s'evaporin els components volàtils abans de la fabricació del moble i de la seva col·locació definitiva a l'interior del museu.
En l'Annex de Conservació inclós en el projecte s'especifica:
Fusta: La fusta laminada i premsada (aglomerats i contraplacats) no són mai recomanables. Els museus, en funció de l'objecte, poden acceptar: panells preparats per la interpèrie que tenen adhesius de tipus fenol formaldheid, fustes revestides per frenar el pas del vapor: melamina, fòrmica... o bé amb una bona capa de pintura.
Respecte al que comentes de la visita virtual, és una millora i com a tal implica presentar una proposta i que aquesta quedi inclosa en el preu del contracte.