Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contracte de patrocini publicitari del Festival de Cap Roig edicions 2022 i 2023

Òrgan de contractació:
Diputació de Girona
Codi d'expedient:
2021/1501B
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de publicitat
Procediment d'adjudicació:
Negociat sense publicitat
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte d'aquest contracte de patrocini comprèn la difusió de la identificació visual de la marca institucional de la Diputació de Girona i/o de qualsevol de les entitats del seu sector públic mitjançant la inserció de la seva imatge corporativa en la publicitat del Festival de Cap Roig en l'edició del 2022 i la del 2023, que se celebra en el recinte de la finca de cap Roig de Calella de Palafrugell.
Pressupost indicatiu:
80.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Data prevista del procés de licitació:
01/05/22

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya