Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Patrocini publicitari per al Festival de Cap Roig edició 2020 i2021

Òrgan de contractació:
Diputació de Girona
Codi d'expedient:
2020/2644
Tipus de tramitació:
Ordinari
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de publicitat
Procediment d'adjudicació:
Negociat sense publicitat
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
El Festival de Cap Roig concentra artistes de primer nivell i precisa de la col·laboració d'entitats i institucions que ajudin a mantenir el rang de qualitat que el defineix, un model que combina i posa en valor aspectes tan diversos com la promoció de l'indret, l'atractiu turístic, el valor cultural, la cohesió de la societat, l'impacte econòmic positiu que es genera al seu voltant així com la repercussió mediàtica que l'acompanya.
La Diputació de Girona valora positivament la difusió de la identificació visual corporativa pròpia i/o la dels seus ens dependents, mitjançant la inserció de la marca o logo "Costa Brava-Pirineu de Girona" en la publicitat del Festival de Cap Roig en les anteriors edicions i informa en la línia de continuar donant suport institucional pel que fa a l'edició del 2020 i del 2021.
Subhasta electrònica:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya