Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Consulta preliminar per contracte subministrament, implantació i manteniment plataforma de gestió d'actius municipals

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sant Cugat del Vallès
Unitat de contractació:
Ajuntament de Sant Cugat del Vallès
Codi d'expedient:
145/2022-14425/2022
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte de la consulta preliminar és poder analitzar les diferents alternatives presents al mercat que puguin satisfer les necessitats que planteja l'Ajuntament en la contractació del subministrament, implantació i manteniment d'una plataforma d'inventari i gestió d'actius
municipals, gestió d'incidències i ocupació de la via pública.

Per tal d'arribar a una definició completa de la futura licitació, atesa la complexitat de l'objecte i la necessitat d'acabar de concretar el seu disseny, es procedeix a realitzar una consulta preliminar de mercat, de conformitat amb l'article 115 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de
contractes del sector públic.
En quant al disseny funcional la nova plataforma ha de permetre 1. Inventariar dels actius amb la seva geolocalització i l'actualització permanent de les seves característiques.
2. Gestionar els serveis
3. Gestionar les incidències
En quant a la implantació ha de poder:
· Migrar les dades d'inventari d'actius del programari existent.
· Migrar les dades del històric de manteniment.
· Incorporar usuaris existents en les aplicacions actuals.
Subhasta electrònica:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Informació d'interès:
La consulta tindrà un termini de 30 dies naturals comptats des de l'endemà de la publicació i s'haurà d'adjuntar el bloc de preguntes (qüestionari).

Documentació

 

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya