Consulta preliminar del mercat en relació a una aplicació informàtica per a la gestió del control intern de la Diputació de Girona i els seus ens dependents
D'acord amb el decret i informe que s'adjunten en aquest anunci, es vol explorar l'adquisició d'una aplicació informàtica que funcioni independentment del gestor d'expedients amb la finalitat de gestionar el control intern a realitzar amb caràcter previ, ja sigui en la modalitat de funció interventora, en règim de fiscalització limitada prèvia de requisits bàsics, o control permanent no planificat i l'explotació dels seus resultats, obrint la porta a utilitzar tecnologies que permetin l'automatització de procediments, alliberant els equips d'intervenció de la realització de tasques, proves i comprovacions manuals i repetitives. Per assolir aquest objectiu es creu necessari realitzar una consulta oberta al mercat prèvia al procés de licitació per a identificar les millors solucions informàtiques per a la gestió del control intern de la Diputació de Girona i les seves entitats dependents a càrrec de la Intervenció general.
Els objectius d'aquest consulta són: 1. Informar sobre el procés de licitació, per tal d'aconseguir la més àmplia participació de les parts interessades. 2. Conèixer les característiques tècniques i la qualitat de les possibles solucions proposades pel mercat. 3. Recollir informació sobre el pla del projecte: terminis, recursos i cost aproximat. 4. Permetre als interessats formular comentaris i suggeriments que puguin ser considerats per l'òrgan de contractació en la preparació de la licitació.
El procediment s'inicia el 29/01/2022 i s'allargarà fins el 18/02/2022. La presentació de consultes es farà a través de l'adreça electrònica: jturon@ddgi.cat. Els tercers que podran participar són totes aquelles empreses que hi estiguin interessades.