Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

SERVEI DE GESTIÓ DE LES TAQUILLES, PORTES I SALA DELS EQUIPAMENTS ESCÈNICS MUNICIPALS, TEATRE PRINCIPAL I AUDITORI EDUARD TOLDRÀ DE VILANOVA I LA GELTRÚ

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Vilanova i la Geltrú
Unitat de contractació:
Compres i contractació
Codi d'expedient:
124/2022/eCONT
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Publicació d'enllaços
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte és la contractació dels serveis de personal de taquilla, portes i sala dels equipaments escènics municipals, Teatre Principal i Auditori Eduard Toldrà de Vilanova i la Geltrú, amb la finalitat de dur a terme aquest servei amb la major eficàcia possible, garantint el servei als visitants i el control de les instal·lacions i les activitats que es desenvolupin en l'espai.
Pressupost de licitació:
50.164,00 € sense IVA 60.698,44 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Vilanova i la Geltrú
Termini de presentació d'ofertes:
05/05/22 23:59 h
Valor estimat del contracte:
220.721,60 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es preveu la possibilitat de prorrogar el contracte durant dos anys més.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 08/04/22
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 14.00 - Criteri: Proposta d'organització del servei
Ponderació: 6.00 - Criteri: Sistema de control administratiu de la prestació del servei
Ponderació: 10.00 - Criteri: Proposta d'avaluació de la qualitat del servei
Ponderació: 10.00 - Criteri: Proposta de gestió d¿incidències i/o resolució de conflictes de cara el públic
Ponderació: 20.00 - Criteri: Memòria d'experiència
Ponderació: 10.00 - Criteri: Cobertura del servei en el cas d¿urgència
Ponderació: 30.00 - Criteri: Oferta econòmica
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79630000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Descripció:
D'acord amb allò establert a l'apartat G1 i G3 del PCAP
Solvència tècnica i professional
Descripció:
D'acord amb allò establert a l'apartat G1 i G3 del PCAP

Plecs

 

Documentació

 
003 Memoria justificativa.pdf
PDF
012 Certificat inici JGL.pdf
PDF
011 Anunci de licitacio.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Les establertes a l'apartat M del Quadre de Característiques del PCAP
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya