Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Servei de neteja de centres i dependències municipals

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Reus
Codi d'expedient:
CONSER-0001/2022
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de neteja d'edificis i serveis d'administració de béns arrels
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Servei de neteja de centres i dependències municipals
Pressupost de licitació:
863.672,33 € sense IVA 1.045.043,51 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Reus
Termini de presentació d'ofertes:
06/04/22 23:59 h
Observacions:
L'empresa adjudicatària de la present licitació haurà de donar compliment a la subrogació de personal d'acord amb els termes previstos a l'article 74 del Conveni col·lectiu de treball del sector de la neteja d'edificis i locals de Catalunya per als anys 2017 a 2021 (codi número 79002415012005. Resolució TSF/1989/2018, de 26 de juliol, del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies per la qual disposa la inscripció i la publicació de l'esmentat conveni).

S'adjunta la relació de personal a subrogar, de conformitat amb el que estableix l'article 130 de la LCSP, a la documentació que regeix la present licitació.
Valor estimat del contracte:
3.800.158,24 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre amb criteris avaluables objectivament) :
11/04/22 11:00
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada inicial del contracte serà de dos (2) anys. Aquest contracte es podrà prorrogar per dues anualitats més (1+1) . La durada total del contracte, inclosa la pròrroga, no podrà excedir els quatre (4) anys.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 07/03/22
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 35.00 - Criteri: Oferta econòmica neteja ordinària
Ponderació: 10.00 - Criteri: Oferta econòmica preu hora extra
Ponderació: 5.00 - Criteri: Oferta econòmica preu unitaris consumibles higiènics
Ponderació: 15.00 - Criteri: Sistema control de presències
Ponderació: 35.00 - Criteri: Oferta tractament de paviments
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
90919200
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
S'acreditarà mitjançant el volum anual de negocis del licitador o candidat, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims anys conclosos, en funció de la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresari, haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte (1.425.059,34¤).

El volum anual de negocis serà acreditat mitjançant els seus comptes anuals aprovats i dipositats al Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en l'esmentat registre, i en cas contrari, pels dipositats en el registre oficial en que hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits al Registre Mercantil, acreditaran el seu volum anual de negocis, mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
S'acreditarà mitjançant relació dels principals serveis o treballs realitzats d'igual o similar naturalesa als que correspon l'objecte del contracte, realitzats en els últims tres anys, que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat, dels mateixos.

Els serveis o treballs efectuats s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic o, quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a manca d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari acompanyada de la documentació de que disposi que acrediti la realització de la prestació; en el seu cas, aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.

Almenys l'import anual acumulat en l'any de major execució haurà de ser igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del contracte (665.027,69¤)

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya