Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTE DE SERVEIS PER A LA PRESTACIÓ DEL SERVEI DE PREVENCIÓ ALIÈ PER A L'AJUNTAMENT DE GRANOLLERS I ENTITATS ADSCRITES

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Granollers
Codi d'expedient:
2022/008 (21/2022/48)
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis socials i de salut
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Fitxer erroni
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Prestació del servei de prevenció aliè per a l'Ajuntament de Granollers i entitats adscrites, que inclou les següents prestacions:
Prestació 1: Desenvolupament de les especialitats de Seguretat en el treball, Higiene Industrial, Ergonomia i Psicosociologia aplicada.
Prestació 2: Desenvolupament de l'especialitat de Medicina del Treball
Prestació 3: Reconeixements mèdics
d'acord amb el plec de prescripcions tècniques particulars que els regulen»
Les entitats adscrites al contracte són:
AJUNTAMENT DE GRANOLLERS P0809500-B
PATRONAT MUNICIPAL DEL MUSEU P5809506-H
ROCA UMBERT FABRICA DE LES ARTS B65237877
CONSORCI D'EDUCACIÓ M. MONTERO Q0801565C
GRANOLLERS ESCENA, SL B62722442
GRANOLLERS PROMOCIONS, SA A59145250
GRANOLLERS MERCAT, EPE Q0801347-F
Vallès Oriental TV, SLU B65169179
Pressupost de licitació:
132.376,00 € sense IVA 148.687,96 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Granollers
Termini de presentació d'ofertes:
02/05/22 14:00 h
Observacions:
Aquesta licitació es tramita electronicament a través de la plataforma de licitació PIXELWARE:
https://licitacioelectronica.granollers.cat

L'accés a la plataforma és totalment GRATUÏT.
Per accedir a la plataforma PIXELWARE, els licitadors que no estiguin donats d'alta hauran de registrar-se seguint instruccions que consten en el plec de clàusules administratives particulars d'aquest expedient.
US RECOMANEM que verifiqueu el vostre programari amb temps suficient abans de la finalització del termini de presentació d'ofertes. Les ofertes que entrin fora del termini establert en la plataforma de licitació quedaran excloses.
Us recordem que teniu a la vostra disposició el Servei d'Atenció al Client de PIXELWARE a través del telèfon 91 803 66 27 de dilluns a divendres, excepte festius nacionals, de 08:00 a 18:00 h
Valor estimat del contracte:
292.430,40 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Licitació electrònica) :
03/05/22 10:00 Plataforma PIXELWARE
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada del contracte es podrà prorrogar per acord de l'òrgan de contractació per un període de 24 mesos més.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 06/04/22
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 10.00 - Criteri: A.1. Personal tècnic assignat al contracte
Ponderació: 10.00 - Criteri: A.2 Disponibilitat de programa informàtic especialitzat
Ponderació: 10.00 - Criteri: B.1.a Preu unitari d¿hora de feina efectiva de tècnic
Ponderació: 10.00 - Criteri: B.1.b Preu unitari /hora treballador per l¿especialitat de Medicina del treball
Ponderació: 10.00 - Criteri: B.1.c Preu unitari per reconeixement médic
Ponderació: 4.00 - Criteri: B.2 - Disponibilitat de mitjans materials per a la pràctica d'extinció d'incendis amb foc real a les instal·lacions de l'Ajuntament
Ponderació: 6.00 - Criteri: B.3 Disponibilitat per a la realització de cursos de formació de desfibril·ladors externs automàtics ambl'acreditació del Consell Català de Ressuscitaciós
Ponderació: 7.00 - Criteri: B.4 Disponibilitat de cursos de formació presencial ( de 5 HORES CADASCUN) que formaran part de la bossad¿hores anual disponible per a totes les emprese contractants
Ponderació: 7.00 - Criteri: B.5 Disposar d'una acreditació en ISO 27,001
Ponderació: 7.00 - Criteri: B.6 Disposar d'una acreditació en ISO 45,001
Ponderació: 9.00 - Criteri: B.7 Numero d¿hores de formació anual disponibles per a totes les empreses contractants, delscursos descrits al punt 3.3.2 del PTT
Ponderació: 9.00 - Criteri: B.8 Numero d¿hores de suport en accions psicosocials disponibles per a totes les empresescontractants. (punt 3.5.2 del PTT)
Ponderació: 5.00 - Criteri: B.9 Distància des de l¿Ajuntament de Granollers al centre Mèdic per a la realització deReconeixements Mèdics
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
71317200
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
D'acord amb la previsió de l'article 87.3.a) LCSP, el volum anual de negocis en l'àmbit d'aquest contracte referit al millor dels tres últims exercicis anteriors a la data de presentació de les proposicions o en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresa ha de tenir un valor igual o superior a una vegada i mitja el valor estimat del contracte.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
1) D'acord amb l'article 90.1.a) LCSP, la solvència tècnica per a aquesta licitació ha de ser d'un import anual, sense incloure els impostos, que l'empresa licitadora ha de declarar com a executat durant l'any de superior execució en el decurs dels últims tres anys en serveis o treballs de naturalesa igual o similar que els que constitueixen l'objecte d'aquest contracte. La forma d'acreditar els treballs realitzats serà per mitjà de declaració responsable d'acord amb el model de l'Annex II d'aquest plec.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Acreditació en relació al compliment dels requisits que s'especifiquen als articles 17, 18, 19 i 20 del RD 39/1997, de 17 de gener, que aprova el Reglament dels serveis de prevenció, modificat pel RD604/2006 de 19 de maig, el RD 337/2010 de 19 de març i el RD899/2015 del 9 d'octubre
Mitjà de solvència:
Títols acadèmics i professionals de l'empresariat i directius, responsables de l'execució
Descripció:
Relació de la titulació acadèmica i/o professional del personal responsable de l'execució del contracte per a cadascuna de les especialitats preventives, d'acord amb l'article 18.2 del RD 39/1997, de 17 de gener, Reglament dels serveis de prevenció i posterior modificació del RD 604/2006 de 19 de maig i el RD 337/2010 de 19 de març i el RD 899/2015 del 9 d'octubre :
¿ Prestació 1: Titulació d'un tècnic superior en prevenció de riscos laborals en les especialitats de Seguretat, Higiene, Ergonomia i psicosociologia amb una experiència mínima de 3 anys.
¿ Prestació 2 i 3 : Titulació d'un/a metge/essa especialista en Medicina del Treball i un/a infermer/a especialista en infermeria del treball, amb una experiència mínima de 3 anys, d'acord amb el Reial Decret 843/2011 de 17 de juny, pel qual s'estableixen els criteris bàsics sobre l'organització dels recursos per desenvolupar l'activitat sanitària dels serveis de prevenció.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya