Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Adequació de la Plaça de la Segarra

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Sant Guim de Freixenet
Codi d'expedient:
23/2022
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Obres
Subtipus de contracte:
Construcció
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Obres d'adequació de la plaça de al Segarra.
Pressupost de licitació:
87.278,42 € sense IVA 105.606,89 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 mesos
Àmbit geogràfic:
Sant Guim de Freixenet
Termini de presentació d'ofertes:
26/04/22 23:59 h
Valor estimat del contracte:
87.278,42 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 20.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 60.00 - Criteri: Millores consistents en la realització d'obres complementàries
Ponderació: 10.00 - Criteri: Ampliació del termini de garantia
Ponderació: 10.00 - Criteri: Reducció del temini d'execució
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
45233200
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
S'haurà d'acreditar de la manera següent,
a) El volum de negocis del licitador que referit a l'any de major volum de negocis dels tres últims conclosos haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte (130.917,63). S'acreditarà mitjançant els comptes anuals dels tres últims exercicis aprovats i dipositat en el Registre Mercantil.
b) Si el licitador és un contractista individual o una societat professional, justificant de l'existència d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals per import igual o superior al valor estimat del contracte
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
S'acreditarà amb una relació de les obres executades en el curs dels cinc últims anys de similar naturalesa, avalada per certificats de bona execució per a les obres més importants; aquests certificats han d'indicar l'import, les dates i el lloc d'execució de les obres, si s'escau, aquests certificats han de ser comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent. El requisit mínim de solvència serà que l'import acumulat del millor any d'execució ha de ser igual o superior al 90% del valor estimat del contracte (78.550,58.-¤).

Aquesta exigència no s'aplicarà a les empreses de nova creació, de conformitat amb l'establert a l'article 90 LCSP, entenent per aquesta la que tingui una antiguitat inferior a 5 anys. En aquest hauran de presentar una declaració responsable indicant la maquinària, material i equip tècnic del qual es disposa per a l'execució de la prestació.

L'empresa licitadora que resulti classificada en primer lloc haurà d'acreditar davant l'òrgan de contractació, prèviament a l'adjudicació del contracte, la possessió i validesa dels docuements que demostrin, a data de finalització del termini de presentació de les proposicions, la seva aptitud, capacitat i solvència requerida en aquesta clàusula.

D'acord amb l'article 159 i la DT tercera LCSP per participar en el procediment de licitació obert simplificat les empreses han d'estar inscrites en el Registre Electrònic d'Empreses Licitadores (RELI) o en el Registre Oficial de Licitadores i Empreses Classificades del Sector Públic (ROLECSP) o figurar en una base de dades nacional d'un estat membre de la Unió Europea. També es considerarà admissible la proposició del licitador que acrediti haver presentat la sol.licitud d'inscripció en el corresponent Registre juntament amb la documentació preceptiva sempre que dita sol.licitud sigui de data anterior a la data final de presentació d'ofertes. L'acreditació d'aquesta circumstància tindrà lloc mitjançant l'aportació de l'acús de rebut de la sol.licitud emesa pel corresponent Registre i d'una declaració responsable d'haver aportat la documentació preceptiva i de no haver rebut requeriment de subsanació.

Es conseqüència es comprovaran les dades inscrites en aquells registres i únicament caldrà presentar els documents que no hi figurin i/o no estiguin vigents. La mesa de contractació podrà requerir a l'empresa licitadora qualsevol aclariment o documentació complementària respecte a la inexistència de prohibicions per contractar i/o la millor acreditació de la solvència econòmica, tècnica i/o financera.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya