Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Subministrament i distribució de 15.630 carpetes per als estudiants de la Universitat de Girona (centres propis i centres adscrits) per al curs acadèmic 2022/2023 - Exp. UdG-2022-0003

Òrgan de contractació:
Universitat de Girona
Codi d'expedient:
UdG-2022-0003
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat abreujat:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament i distribució de 15.630 carpetes per als estudiants de la Universitat de Girona (centres propis i centres adscrits) per al curs acadèmic 2022/2023 (CPV 22852000-7).
Aquesta licitació no es divideix en lots atès que es tracta d'un únic producte i per tant s'ha de garantir la uniformitat en els resultats de fabricació i la uniformitat en els acabats i tintades.
Pressupost de licitació:
27.000,00 € sense IVA 32.670,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 mes
Àmbit geogràfic:
Catalunya
Termini de presentació d'ofertes:
02/05/22 14:00 h
Observacions:
Guia de presentació telemàtica d'ofertes: https://www.aoc.cat/knowledge-base/guia-de-presentacion-telematica-dofertes-no-ensobrades/
En cas de necessitar suport en relació amb l'accés i ús de l'eina obligatòria de presentació d'ofertes, podeu contactar mitjançant el correu electrònic sepic.contractacio@udg.edu
Si voleu rebre avís de les novetats que es publiquin en referència amb aquesta licitació, via correu electrònic, seria convenient subscriure's en aquest mateix anunci a l'apartat: SUBSCRIPCIONS
Si us sorgeixen dubtes relacionats amb el contingut del Plec o sobre aquelles qüestions formals relacionades amb la presentació i tramitació de la documentació relativa a aquesta licitació, podeu adreçar la vostra consulta per escrit a través de la mateixa URL, apartat: TAULER D'ANUNCIS, DUBTES I PREGUNTES. Resten excloses aquelles qüestions jurídiques que poguessin o haguessin de ser considerades i resoltes per la Mesa o l'òrgan de contractació
Valor estimat del contracte:
27.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 70.00 - Criteri: Preu
Ponderació: 12.00 - Criteri: quantitatiu: Millora en relació amb la sostenibilitat dels materials (cartró)
Ponderació: 12.00 - Criteri: quantitatiu:Millora en relació amb la sostenibilitat dels materials (tintes)
Ponderació: 6.00 - Criteri: quantitatiu: Millora en relació amb la sostenibilitat dels materials (embalatge)
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
22852000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Descripció:
No se'n requereix d'acord amb l'apartat 159.6.b) de la LCSP.
Solvència tècnica i professional
Descripció:
No se'n requereix d'acord amb l'apartat 159.6.b) de la LCSP.

Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya