Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Servei de manteniment del clavegueram municipal dintre del cicle de l'aigua i de coordinador de seguretat i salut a obres de clavegueram del municipi de Castelldefels

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Castelldefels
Codi d'expedient:
2/2022
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de clavegueram i eliminació de deixalles: serveis de sanejament i serveis similars
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació amb mesures de gestió eficient:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:

Descripció de l'esmena:
Adjuntar annexos plec de prescripcions tècniques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte és el servei de manteniment del clavegueram municipal dintre del cicle de l'aigua i del/ de la Coordinador/a de seguretat i salut a obres de clavegueram del municipi de Castelldefels.

Pressupost de licitació:
1.199.639,67 € sense IVA 1.343.060,00 € amb diferents tipus d'IVA
Durada del contracte:
5 anys
Àmbit geogràfic:
Castelldefels
Termini de presentació d'ofertes:
29/03/22 23:59 h
Observacions:
* Durada del contracte: - Lot 1: 5 anys sense possibilitat de pròrroga, Lot 2: 1 any més la possibilitat de prorrogar el contracte per tres anys més per periodes anuals.
*IVA del Lot 1: una part al 10% i una part al 21%

Nota: es detecta errada pàgina 27 en les indicacions de la documentació del sobre B i C. En tot cas, la documentació corresponent als criteris subjectes a judici de valor hauran d'incloure's al sobre B i la documentació automàtica al sobre C.

Valor estimat del contracte:
1.498.081,62 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
2
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
2
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
2
DOUE:
Accés al DOUE - 04/03/22
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 50.00 - Criteri: Lot 1: criteris automàtics
Ponderació: 50.00 - Criteri: Lot 1: criteris judici de valor
Ponderació: 60.00 - Criteri: Lot 2: cirteris automàtics
Ponderació: 40.00 - Criteri: Lot 2: cirteris judici de valor
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Lot 1
Volum anual de negocis referit al millor dels tres últims exercicis en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresa ha de tenir un valor igual o superior a 600.000 euros.
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
Lot 2
Existència d'una assegurança d'indemnització per riscos professionals vigent fins a la fi del termini de presentació d'ofertes amb un valor mínim de 200.000 euros.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Lot 1
- Una relació dels principals serveis realitzats els últims 3 anys, que siguin de la mateixa naturalesa que l'objecte del contracte i que inclogui import, dates i el destinatari, públic o privat, dels mateixos. Els serveis o treballs efectuats, amb un mínim de dos contractes, s'acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; o quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o a falta de certificat una declaració de l'empresari que va contractar els serveis amb el licitador. L'import anual dels dos serveis o treballs efectuats ha d'ascendir de més de 300.000 euros, IVA exclòs. Aquest import ha de correspondre's a cada servei o treball per separat o la seva acumulació.

Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Lot 1_adscripció de mitjans personals
o 1 Enginyer/a superior industrial com a responsable del contracte. Haurà de comptar amb una titulació universitària de Grau o Llicenciatura d'Enginyeria Industrial.
o 1 Enginyer/a tècnic o superior Industrial o Arquitecte/a tècnic o superior com a responsable tècnic i interlocutor. Haurà de comptar amb una titulació universitària de Grau o Llicenciatura d'Enginyeria Industrial o Arquitectura i experiència professional mínima de 5 anys en gestió de manteniment de clavegueram.
o 1 Encarregat/da dels/de les oficials amb una dedicació completa de la seva jornada. Haurà de comptar amb una titulació de Formació Professional de grau 2 o similar, experiència professional mínima de 5 anys en gestió de manteniment de clavegueram i coneixements suficients de sistemes FM i GIS.
o 2 oficials tècnics/ques qualificats/des a dedicació completa de la seva jornada. Els/les oficials hauran de comptar amb una experiència professional mínima de 5 anys en manteniment de clavegueram.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Lot 2_adscripció de mitjans personals
- El/la Coordinador/a en matèria de Seguretat i Salut: S'haurà d'acompanyar una relació dels principals obres o serveis acabats en els últims 5 anys (entre 2017 i 2022), per tal de garantir un nivell adequat de competència atès que degut a la pandèmia provocada pel Covid moltes obres s'han vist afectades i aquest extrem pot limitar l'accés dels professionals a la present licitació. Les obres o serveis han de ser de la mateixa naturalesa que l'objecte del contracte i acreditar que el personal adscrit al contracte hagi participat com a Coordinador/a de Seguretat i Salut en, com a mínim, 3 obres civils de clavegueram municipal en via pública, finalitzada en el curs dels últims 5 anys. El PEC dels tres projectes han d'ascendir a més de 75.000 euros, IVA inclòs. Aquest import ha de correspondre's per separat, essent possible la seva acumulació.

La relació dels principals serveis ha d'indicar: títol projecte, descripció obra, any finalització obra, client i PEC.

- El/La Coordinador/a en matèria de seguretat i salut haurà d'estar en possessió de la titulació acadèmica i professional habilitant d'arquitecte, arquitecte tècnic, enginyer/a o enginyer/a tècnic/a com a responsable/interlocutor. Haurà de comptar amb una titulació universitària de Grau o Llicenciatura en Arquitectura o Enginyeria i un curs específic en formació de prevenció de riscos laborals de duració mínima de 200h.
Mitjà de solvència:
Classificació
Observacions:
GRUP SUBGRUP CATEGORIA
O 3 2

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Memoria justificativa.pdf
PDF
Annexos PCAP.doc
DOC
DEUC_2_2022.pdf
PDF
Certificat_aprovacio.pdf
PDF
ANNEXOS NUM 1-12 PPT.pdf
PDF
DOUE_anunci_licitacio.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Si, establertes al Plec de Clàusules Administratives
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya