Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Redacció dels projectes de reforma i rehabilitació del pavelló municipal d'esports de la Riera Seca de Mollet del Vallès, fases 2, 3 i 4

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Mollet del Vallès
Codi d'expedient:
COSE/22015
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'arquitectura, serveis d'enginyeria i serveis integrats d'enginyeria, serveis de planificació urbana i serveis d'arquitectura paisatgista. Serveis connexos de consultors en ciència i tecnologia. Serveis d'assaigs i anàlisis tècnics
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Redacció dels Projectes de Reforma del Pavelló Municipal d'Esports de La Riera Seca de Mollet del Vallès, de les fases 2, 3 i 4 amb mesures de contractació sostenible.
L'estat del pavelló requereix d'una intervenció d'actualització, degut als anys transcorreguts des de de la seva construcció per fases en els anys vuitanta del segle passat, i a l'ús continuat. Cal una posada al dia per donar compliment a les normatives relatives a seguretat d'estructura, contra incendis i d'utilització, així com les relatives a l'eficiència energètica, així com adaptar-ho a les noves necessitats.
Per a garantir la conservació de l'edifici i el seu servei públic es necessari emprendre accions per a la reparació de l'envoltant de l'edifici i el seu interior, amb l'objectiu de garantir la seva durabilitat i seguretat, així com canviar la imatge del pavelló.
L'ajuntament vol disposar del projecte bàsic i executiu per poder reformar i rehabilitar una part de l'esmentat pavelló; que ha d'incloure la redacció del Projecte de legalització de les activitats previstes en l'equipament que determini el Serveis de Benestar, Drets Socials i Ocupació.
Pressupost de licitació:
46.175,58 € sense IVA 55.872,45 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
6 mesos 21 dies
Àmbit geogràfic:
Mollet del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
16/03/22 12:00 h
Observacions:
1. La data límit de documentació i informació, d'acord amb la clàusula 14 del PCAP, fins al 10.3.2022 per acceptació de preguntes i fins al 14.3.2022 per a la publicació de respostes; i fins al 16.3.2022 per a obtenció de plecs de clàusules en el Perfil del contractant de l'Ajuntament de Mollet del Vallès.

3. Remarquem la importància per part dels LICITADORS de la PARAULA CLAU per a la presentació i l'obertura del SOBRE DIGITAL. En aquest sentit, de conformitat amb les clàusules 14 i 18 del PCAP, es fa avís que en cas que alguna empresa LICITADORA no introdueixi la PARAULA CLAU, NO es podrà accedir al contingut del SOBRE xifrat. Així, atès que la presentació d'ofertes a través de l'eina de SOBRE DIGITAL es basa en el xifratge de la documentació i requereix necessàriament la introducció per part de les empreses LICITADORES de la/les PARAULA/ES CLAU, que només elles custodien durant tot el procés, per poder accedir al contingut xifrat dels sobres, NO es podrà efectuar la valoració de la documentació de la seva oferta que no es pugui desxifrar per no haver introduït l'empresa la PARAULA CLAU.

En aquest sentit, està previst que a partir de les 12 hores del dia 17 de març de 2022 els LICITADORS rebreu per correu electrònic una COMUNICACIÓ de petició de PARAULA CLAU, per tal que introduïu la PARAULA CLAU per a què s'iniciï el PROCES DE DESXIFRAT del/s SOBRE/S DIGITAL/S corresponent a l'expedient de contractació de referència. Els LICITADORS podreu INTRODUIR les PARAULES CLAUS dels sobres en l'ENLLAÇ indicat en dita COMUNICACIÓ. La introducció d'aquesta PARAULA CLAU només implica el desxifrat del contingut del sobre esmentat, però no es realitzarà la seva obertura fins al moment de l'obertura de pliques (18 de març de 2022, a partir de les 12.00 hores) especificat a l'anunci de licitació.
Valor estimat del contracte:
48.294,36 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 15.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 5.00 - Criteri: Experiència del/a director/a coordinadora/a de l'equip a adscriure a l'execució de contracte
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
71000000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual de negoci del licitador, que referit a l¿any de major volum de negoci dels tres últims exercicis disponibles en funció de la data de creació o de l'inici de les activitats de l'empresa (en ambdós casos IVA exclòs) ha de ser almenys d¿un mínim de 72.441,54 euros.
Mínim d'acreditació:
72.441,54 €
Observacions:
S'acreditarà per mitjà dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l'empresari estigués inscrit en el registre, i en cas contrari per les dipositades en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil d'acreditar el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
En el cas de persones físiques, tindran que disposar d'una assegurança de responsabilitat civil per riscos professionals per un import igual o superior a 300.000 euros.
Mínim d'acreditació:
300.000,00 €
Observacions:
S'acreditarà amb el certificat emès per l'asseguradora, en el qual constin els imports i riscs assegurats i la data de venciment de l'assegurança, que haurà d'estar vigent fins a la fi del termini de presentació d'ofertes, i mitjançant el document de compromís vinculant de subscripció, renovació o pròrroga de l'assegurança, que garanteixi el manteniment de la seva cobertura durant tota l'execució del contracte.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
A. Relació de projectes realitzats de similar naturalesa (Reforma d'equipaments d'ús públic) que els que constitueixen l'objecte del contracte, en el curs dels darrers tres anys, per un import de 33.806,05 euros, IVA exclòs, d'honoraris. Aquest import s'assoleix amb un projecte o amb la suma de varis
Mínim d'acreditació:
33.806,05 €
Observacions:
La relació dels treballs realitzats de similar contingut haurà de respectar el model indicat en la clàusula 13.3.A del PCAP, amb els apartats següents: noms dels equipaments, imports dels honoraris de redacció dels projectes sense IVA, superfícies, dates de redacció projecte, municipis i promotors.
Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
B. Relació del personal tècnic adscrit al contracte, integrats o no en l'empresa amb indicació de les titulacions acadèmiques i professionals corresponents (en el cas de subcontractar part de l'execució del contracte, cal indicar quines prestacions es pretenen subcontractar).

Director/a coordinador/a: Arquitecte amb un mínim de 10 anys d'experiència.

Tècnic/a instal·lacions: amb un mínim de 5 anys d'experiència.

Tècnic/a d'amidaments i pressupostos: amb un mínim de 5 anys d'experiència.

Observacions:
Caldrà aportar el títol i certificat col·legiació, que acrediti la titulació requerida i una relació de treballs i serveis realitzats dins del període d'experiència mínima exigida i de naturalesa similar als tres primers dígits del Codi de Vocabulari de Productes (CPV) de la clàusula 1 del PCAP.

C. Les empreses de nova creació (les que tenen una antiguitat inferior a cinc anys) hauran de justificar la seva solvència tècnica només amb aquest mitjà de solvència.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya