Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Contracte mixt de serveis i subministraments del projecte executiu de l'exposició permanent de la primera planta del museu del suro de Catalunya a Palafrugell, finançat amb fons FEDER

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Palafrugell
Codi d'expedient:
3/2022
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte global d'aquest contracte és disposar dels serveis i subministraments requerits per a l'execució de la museografia permanent de tota la planta pis del Museu del Suro, fent un recorregut cronològic, amb uns marcats accents ecològic i social, pel procés de transformació industrial centrat en el model surer que va viure el nord-est català des dels seus orígens al segle XVIII fins a l'actualitat, sense oblidar ni els antecedents ni les perspectives de futur.

Els treballs s'ha dividit en els següents lots:

Lot 1. Servei de restauració de màquines. Treballs de restauració de les màquines de la col·lecció triades per a l'exposició permanent i preparació per a la seva correcta presentació museogràfica, previstes en el "Projecte executiu museogràfic (fase 2)", document equivalent al Plec de prescripcions tècniques de la licitació.

Lot 2. Servei de redacció de continguts i produccions audiovisuals. Treballs de producció dels audiovisuals que es descriuen en el projecte: guionatge, gravació, edició i postproducció d'imatges i, quan s'escaigui, en la creació de la corresponent banda sonora amb locució, música o efectes de so, previstos en el "Projecte executiu museogràfic (fase 2)", document equivalent al Plec de prescripcions tècniques de la licitació.

Lot 3. Serveis i subministraments d'estructures i instal·lacions museogràfiques. La museografia inclou les tasques de fabricació, subministrament, muntatge i instal·lació, així com les arts finals de continguts i grafisme previstes en el "Projecte executiu museogràfic (fase 2)", document equivalent al Plec de prescripcions tècniques de la licitació. L'objecte d'aquest lot implica el lliurament de la museografia i productes audiovisuals deixant l'espai de la primera planta del museu totalment equipat i en perfecte estat de funcionament per a la visita pública i correcta visualització dels objectes, suports gràfics i audiovisuals.

Pressupost de licitació:
1.079.908,91 € sense IVA 1.306.689,78 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
6 mesos
Àmbit geogràfic:
Palafrugell
Termini de presentació d'ofertes:
25/03/22 14:30 h
Valor estimat del contracte:
1.079.908,91 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
3
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
3
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
3
DOUE:
Accés al DOUE - 22/02/22
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 85.00 - Criteri: Lot 1.Criteris de valoració automàtica. Oferta econòmica
Ponderació: 15.00 - Criteri: Lot 1.Criteris de valoració automàtica. Millores. Experiència addicional de l'equip de treball
Ponderació: 44.00 - Criteri: Lot 2.Criteris de valoració automàtica. Oferta econòmica
Ponderació: 12.00 - Criteri: Lot 2.Criteris de valoració automàtica. Millores: Traducció dels continguts
Ponderació: 14.00 - Criteri: Lot 2.Criteris de valoració automàtica. Millores: Experiència addicional de l'equip de treball
Ponderació: 20.00 - Criteri: Lot 3.Criteris de valoració sotmesos a judici de valor. Proposta de continguts
Ponderació: 10.00 - Criteri: Lot 3.Criteris de valoració sotmesos a judici de valor. Criteris d'accessibilitat universal en la visita i continguts
Ponderació: 45.00 - Criteri: Lot 3.Criteris de valoració automàtica. Oferta econòmica
Ponderació: 20.00 - Criteri: Lot 3.Criteris de valoració automàtica. Millores: Proposta d'ampliació del termini de garantia
Ponderació: 10.00 - Criteri: Lot 3.Criteris de valoració automàtica. Millores: Experiència addicional de l'equip de treball
Ponderació: 25.00 - Criteri: Lot 3.Criteris de valoració sotmesos a judici de valor.
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Per a tots els lots:
. La solvència econòmica i financera per a tots els lots s'acreditarà a través d'aquests 2 mitjans:

a) Disposar d'un volum anual de negocis en l'àmbit al que es refereix el contracte, referit a l'any amb major volum de negoci, d'entre els tres últims conclosos, per un import mínim, per cadascun del lots que a continuació es detallen, atès que la seva duració és inferior a un any :

Lots Import
Lot 1. Serveis de restauració de màquines 71.235,18 ¤
Lot 2. Serveis de continguts i produccions audiovisuals i interactius
387.164,11 ¤
Lot 3. Serveis i subministraments d'estructures i instal·lacions museogràfiques 1.161.464,06 ¤
Mitjà de solvència:
Assegurança d'indemnització
Descripció:
El contractista haurà de disposar d'una assegurança de responsabilitat civil amb una cobertura d'almenys 600.000,00,00¤ per sinistre i any, i un sublímit per víctima d'almenys 300.000¤, o les que corresponguin per normativa, per tal de fer front a qualsevol fet del que es derivi responsabilitat per part de l'empresa adjudicatària.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació d'haver executat els tres (3) últims exercicis un mínim de dos (2) contractes de característiques semblants al què és objecte de la licitació. La relació haurà d'indicar a més de l'import, la data i el destinatari, públic o privat dels mateixos.

S'entén per característiques semblants haver realitzat serveis i/o subministraments amb instal·lació d'elements i equipaments museístics similars als definits en l'objecte del contracte, amb la classificació CPV i l'import que haurà de ser igual o superior el 70% de l'anualitat mitjana del contracte.

Lots Import
Lot 1. Serveis de restauració de màquines 33.243,08 ¤
Lot 2. Serveis de continguts i produccions audiovisuals i interactius
180.676,58 ¤
Lot 3. Serveis i subministraments d'estructures i instal·lacions museogràfiques 542.016,56 ¤

Mitjà de solvència:
Maquinària, material i equip tècnic per a la execució del contracte
Descripció:
Els licitadors hauran de disposar d'una estructura empresarial adequada per a l'execució del contracte corresponent, tal i com es detalla en el plec de prescripcions tècniques i adscriure a l'execució del contracte els mitjans personals, tècnics i/o materials suficients per a satisfer-lo correctament, ja sigui amb personal propi o subcontractat, d'acord amb els següents apartats:

D'acord amb allò previst a l'article 76.2 de la LCSP, juntament amb el DEUC ,els licitadors hauran d'aportar declaració responsable d'acord amb el model de l'Annex 3, en virtut de la qual la licitadora assumeix el compromís d'adscriure a l'execució del contracte posterior, si s'escau en cas de resultar guanyadors, els mitjans personals i materials suficients per a la bona consecució del servei. Aquest compromís s'integrarà en el contracte, essent obligacions essencials del contracte als efectes previstos a l'article 211.1.f) de la LCSP.

Observacions:
Descrits a l'apartat G.3 a) Lot 1
b) Lot 2
c) Lot 3
Classificació empresarial:
Per als contractes de subministraments i/o serveis no és exigible la classificació empresarial d'acord amb l'article 77.1 b) de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del Sector Públic (en endavant, LCSP)

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya