Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Subministrament d'aliments i altres productes bàsics per al Programa Municipal d'Aliments de Santa Coloma de Gramenet, amb mesures de contractació mediambientalment sostenibles

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet
Codi d'expedient:
2021-SUB-OH-09
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Subministraments
Subtipus de contracte:
Adquisició
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
La publicació de l'annex 2 Proposició econòmica, esmenant la columna de la quantitat prevista anual, de conformitat amb el detall que consta a l'apartat E del quadre resum, es troba dins del SOBRE DIGITAL
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Subministrament d'aliments per al Programa Municipal d'Aliments. Complementàriament la finalitat del contracte s'insereix dintre la política de protecció del medi ambient.
Pressupost de licitació:
196.468,70 € sense IVA 215.945,65 € IVA inclòs (0,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Santa Coloma de Gramenet
Termini de presentació d'ofertes:
24/01/22 13:00 h
Observacions:
Informació del plec de clàusules administratives particulars: Servei de Contractació, correu electrònic serveicontractacio@gramenet.cat
Informació del plec de prescripcions tècniques: Servei d'Atenció a la Infància i les Famílies, correu electrònic llauradoan@gramenet.cat
Els annexos a presentar pels licitadors que s'han publicat en format WORD, un cop complimentats i sense variacions, s'hauran de passar a format PDF i signar-los electrònicament
Valor estimat del contracte:
392.937,40 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
1 any més
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 21/12/21
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
15000000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Acreditar una xifra de volum igual o superior al pressupost de licitació, IVA exclòs, referit al millor exercici dels 3 últims disponibles. En cas que la constitució de l'empresa o l'inici d'activitats sigui inferior a un any comptat des de la data final de presentació de proposicions, el requeriment s'entendrà proporcional a aquest període
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Haver executat contractes similars prestats en 1 any, executats entre la data de publicació de la convocatòria i l'equivalent del 3è any anterior, per import total igual o susperior al pressupost de licitació, IVA exclòs

Plecs

 

Documentació

 
QR i ANNEXOS.pdf
PDF
MEMORIA INFORME INICI LICITACIO.pdf
PDF
Certif JGL inici licitacio.pdf
PDF
Decret rectificacio error i ampliacio termini licitacio.PDF
PDF
Anunci licitacio cont. subministrament aliments.pdf
PDF
Condicions d'execució:
Condicions especials d'execució, de conformitat amb la clàusula 24 del PCAP i apartat Q del Quadre Resum (QR)

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya