Contracte de subministrament i posada en marxa del maquinari, i serveis d'explotació, administració, suport, manteniment i desenvolupament per al Sistema Informàtic de Gestió Unificada Empresarial de Vila Universitària SL
Lot 1: subministrament i posada en marxa del maquinari, programari, migració de dades i serveis de post-implementació associats al Sistema Informàtic de Gestió Unificada Empresarial (SIGUE) de Vila Universitària SL.
Lot 2: serveis d'explotació, administració, suport, manteniment i desenvolupament associats al Sistema Informàtic de Gestió Unificada Empresarial (SIGUE) de Vila Universitària SL.
Pressupost de licitació:
90.000,00 € sense IVA
108.900,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1
any
Àmbit geogràfic:
Cerdanyola del Vallès
Termini de presentació d'ofertes:
19/01/22 14:00 h
Observacions:
Valor estimat del contracte:
210.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Sí
Informació complementària sobre la pròrroga:
Lot 1: el contracte entrarà en vigor el dia de la seva formalització i finalitzarà a l'acabament de la fase 4, de conformitat amb el calendari següent:
- Fase 1 (inicial i subministrament): 6 setmanes des de la data de formalització del contracte.
- Fase 2 (instal·lació i posada en marxa): 1 setmana des de la data de finalització de la fase inicial i de subministrament
- Fase 3 (migració de dades i proves): 2 dies laborables des de la data de finalització de la fase d'instal·lació i posada en marxa, per tal de realitzar la migració de la informació de l'antic servidor i de les proves del traspàs de dades
- Fase 4 (post-implementació): 6 mesos a comptar des de la data de finalització de la fase de migració de dades i proves
Lot 2: la durada del contracte serà d'1 any a comptar des del dia de la formalització del contracte, prorrogable anualment, a voluntat de Vila Universitària SL, per 3 anys més, fins a un màxim de 4 anys de durada total del contracte.