Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Serveis de menjador social de l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, amb mesures de contractació mediambientalment sostenibles

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet
Codi d'expedient:
2021-SE-OH-13
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis socials i de salut
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del present contracte consisteix en els serveis d'elaboració del menjar i els serveis de repartiment, a la ciutat, que cobreixi les necessitats bàsiques d'alimentació a les persones i famílies que no disposen dels mitjans econòmics suficientns per fer-hi front.
El menjador social és un espai de serveis col·lectius per al consum d'àpats elaborats i permet, alhora, la distribució d'aliments preparats per a consumir també al domicili particular. Inclou el servei de dutxes, bugaderia i rober.
Complementàriament la finalitat del contracte és millorar la sostenibilitat mediambiental
Pressupost de licitació:
1.451.888,00 € sense IVA 1.597.076,80 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Santa Coloma de Gramenet
Termini de presentació d'ofertes:
22/11/21 13:00 h
Observacions:
Informació del plec de clàusules administratives particulars: Servei de Contractació, correus electrònics serveicontractacio@gramenet.cat i fernandezvl@gramenet.cat
Informació del plec de prescripcions tècniqes: Servei d'Atencó a la Infància i les Famílies, correu electrònic llauradoan@gramenent.cat
Els annexos a presentar pels licitadors que s'han publicat en format WORD, un cop complimentats i sense cap variació s'hauran de passar a format PDF i signar-los electrònicament
Valor estimat del contracte:
3.194.153,60 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Obertura de pliques (Sobre B) :
13/12/21 11:00 Es podrà visualitzar la publicació de l?arxiu de la gravació de l?obertura de l?oferta econòmica en la següent adreça: https://www.youtube.com/channel/UCDnCMzItQ38sQvuzdshi55Q
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
1 any més
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 26/10/21
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 70.00 - Criteri: Millor oferta econòmica justificada
Ponderació: 30.00 - Criteri: Millores tècniques i de qualitat
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
85320000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Acreditar una xifra de volum igual o superior al pressupost de licitació, IVA exclòs, referit al millor exercici dels 3 últims disponibles. En cas que la constitució de l'empresa o l'inici d'activitats sigui inferior a un any comptat des de la data final de presentació de proposicions, el requeriment s'entendrà proporcional a aquest període
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Haver executat d'1 a 3 contractes similars, entre la data de publicació de la convocatòria i l'equivalent del 3è anterior, la suma d'un o més ha de ser per import total igual o superior al pressupost de licitació, IVA exclòs
Mitjà de solvència:
Classificació
Descripció:
OPTATIVA: GRUP M; SUBGRUP 6; CATEGORIA 5
En aquest cas, no cal declarar la solvència econòmica i financera i tècnica o professional relacionada en els apartats anteriors
Observacions:
ADSCRIPCIÓ OBLIGATORIA DE MITJANS: SI. Mitjans personals i mitjans materials. Veure apartat L del Quadre Resum

SUBCONTRACTACIÓ: SI. Veure apartats K i O del Quadre Resum

CERTIFICATS: ISO 14001: 2015 o equivalent

PERSONAL A SUBROGAR: SI. Veure el llistat del personal a subrogar respecte les condicions dels contractes dels treballadors als quals afecta la subrogació, segons la informació facilitada per l'actual contractista. L'esmentada informació es facilita en compliment de l'article 130 de la LCSP

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya