Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Prestació del servei de la deixalleria de proximitat del municipi de Cunit

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Cunit
Codi d'expedient:
4718/2021
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de clavegueram i eliminació de deixalles: serveis de sanejament i serveis similars
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Prestació del servei de la deixalleria de proximitat del municipi de Cunit
Pressupost de licitació:
329.131,02 € sense IVA 362.044,12 € IVA inclòs (10,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Cunit
Termini de presentació d'ofertes:
22/11/21 23:59 h
Valor estimat del contracte:
362.044,12 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 25/10/21
DOUE:
Accés al DOUE (Correcció d'errades) - 25/10/21
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 51.00 - Criteri: Oferta econòmica
Ponderació: 10.00 - Criteri: Equip informàtic central
Ponderació: 7.00 - Criteri: Control d'accés
Ponderació: 7.00 - Criteri: Control d'usuari
Ponderació: 15.00 - Criteri: Prestacions en matèria de manteniment i seguretat
Ponderació: 10.00 - Criteri: Millor proposta de posada en marxa
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
90500000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
L'empresa adjudicatària presentaran el volum anual de negocis en l'àmbit a què es refereixi el contracte, referit al millor exercici dins dels tres últims anys disponibles en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresari i de la data de presentació de les ofertes, ha de ser com a mínim de 123.000,00¤ (import corresponent a una vegada i mitja el valor estimat del contracte en termes anuals).
Observacions:
Aquest volum anual de negocis s'acreditarà amb la presentació dels comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil, ho faran, mitjançant els seus Llibres d¿Inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Descripció:
Justificant de l'existència d'una assegurança de responsabilitat civil d'import mínim 150.000,00¤ per fer front als possibles danys o perjudicis com a conseqüència de les seves accions i/o omissions
Observacions:
Aquest requisit s'entén complert per la persona licitadora que inclogui amb la seva oferta un compromís vinculant de subscripció, en cas de resultar adjudicatari/a, de l'assegurança exigida, compromís que ha de fer efectiu dins del termini de deu dies hàbils a què es refereix l'apartat 2 de l'article 150 de la LCSP
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
L'article 90.1.apartat a) de la LCSP permet acreditar la solvència mitjançant una relació dels principals serveis o treballs realitzats.

A aquests efectes, els licitadors hauran d'haver executat, en els últims tres anys (2018, 2019 i 2020) serveis d'igual o similar naturalesa als que constitueixin l'objecte del contracte per un import anual acumulat, l'any de major execució, igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del contracte.

Es consideren serveis d'igual o similar naturalesa aquells que coincideixin amb els tres primers dígits del CPV corresponent.
Observacions:
La manera d'acreditar aquest requisits serà aportant certificats o informes de bona execució expedits per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic; quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant certificats expedits per aquest o a falta d'aquests certificats, mitjançant una declaració de l'empresari acompanyada dels documents que acreditin la realització de la prestació. En aquests documents hi haurà de constar els imports, les dates i el destinatari, públic o privat, dels serveis.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya