Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

contractació mixta del servei de neteja amb obres de parcel·les i actuacions d'urgència d'expedients d'execució subsidiària i d'ordres d'execució del municipi de Calonge i Sant Antoni

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Calonge i Sant Antoni
Codi d'expedient:
2021/10427
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
el servei de neteja amb obres, de parcel·les privades en ordres d'execució (disciplina urbanística) que l'Ajuntament ha de realitzar de forma subsidiària, ja sigui per incompliment dels seus propietaris o bé perquè l'actuació a realitzar presenta perill imminent i no admet demora. Les obres que formen part de l'objecte del contracte es redueixen a la tala puntual d'arbrat i a petits i eventuals moviments de terres, amb la gestió del residus corresponent. En qualsevol cas, la part del contracte corresponent a les obres es mantindrà en tot moment en proporció minoritària en relació al preu global del contracte, sense ultrapassar el límit de 50.000 ¤/any.
Pressupost de licitació:
82.644,00 € sense IVA 99.999,24 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
2 anys
Àmbit geogràfic:
Calonge
Termini de presentació d'ofertes:
07/12/21 23:59 h
Valor estimat del contracte:
123.966,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Podrà existir 1 pròrroga anual del contracte, que serà obligatòria pel contractista.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 90.00 - Criteri: Millora a la baixa del preu fins a
Ponderació: 10.00 - Criteri: Termini d'inici de la prestació del servei
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
77314000
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
J.1. Criteris de selecció relatius a la solvència econòmica i financera:

D'acord amb l'article 87 de la LCSP, els licitadors acreditaran la seva solvència econòmica i financera pels següents mitjans:

Volum anual de negocis del licitador o candidat, que referit a l'any de major volum de negoci dels tres últims anys conclosos haurà de ser almenys el 70% del VEC del contracte, és a dir 86.776,20 ¤.

El volum anual de negocis dels licitadors s'acreditarà mitjançant certificació del Registre Mercantil dels comptes anuals dipositats pel licitador, si l'empresari estigués inscrit en aquest registre, i en cas contrari pels comptes anuals dipositats en el registre oficial que hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil. Alternativament es pot presentar també el resum de la declaració d'IVA presentada a Hisenda (model 390).

Si el licitador és una persona física i no està obligat a portar llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil podrà substituir aquesta sistemàtica de justificació per l'aportació d'una declaració responsable en la que manifesti aquesta situació i la documentació de què disposa per verificar per el seu volum anual de negocis (exemple: declaració del volum de negocis de les declaracions de les rendes corresponents...)

En el cas que el període transcorregut des de la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresa licitadora sigui inferior a tres anys, el requeriment es podrà referir al període efectiu d'activitat. En el supòsit que aquesta data sigui inferior a un any, el requeriment podrà ser proporcional.

Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
J.2. Criteris de selecció relatius a la solvència tècnica o professional

Caldrà presentar una relació signada dels principals serveis d'igual o similar naturalesa realitzats en els últims tres anys que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat, relacionats amb l'objecte del contracte.

Els serveis efectuats s'acreditaran mitjançant certificats (d'acord amb el corresponent model ANNEX del PCAP) expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic o quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari acompanyat en poder del mateix que acreditin la realització de la prestació; si s'escau aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent.

Als efectes de determinar la correspondència entre els serveis executats pel licitador o els subministraments executats i els que constitueixen l'objecte del contracte, quan hi hagi classificació aplicable a aquest últim, s'atendrà a la pertinença al mateix subgrup de classificació i en la resta de casos a la igualtat dels tres primers dígits dels seus respectius CPV.

S'exigeix que el licitador acrediti com a executat (sense incloure impostos) un import mínim equivalent al 70% del VEC/anualitat mitjana en serveis de similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte dins del termini referit i inclosos en la relació presentada.

L'import mínim d'acreditació serà de 28.925,40 ¤

S'acreditaran, com a mínim, tots els certificats suficients corresponents als tres anys inclosos
en la relació aportada d'aquests serveis o treballs realitzats, segons l'establert als paràgrafs anteriors, que, entre tots, permeti assolir el mínim de solvència exigit

Per a empreses de nova creació (menys de 5 anys), la seva solvència s'acreditarà mitjançant declaració responsable de l'empresa on s'indiqui la maquinària, material i personal del qual es disposarà per a l'execució dels treballs i subministraments objecte del contracte. Com a mínim s'haurà de disposar de la següent maquinària i personal:

- Desbrossadora
- Serra mecànica
- 1 Oficial de jardineria
- 1 Manobre/ Peó de jardineria

En aquest cas, a la justificació per a l'adjudicació, si fos el cas, s'hi hauran d'adjuntar els documents acreditatius corresponents, que seran:

- Pel personal:
¿ TC1 o TC2 on consti el treballador i la seva categoria

- Pel material
¿ Fotografia i fitxa tècnica de la desbrossadora i de la serra mecànica.

Observacions:
Alternativament a la solvència J.1 i J.2 es pot presentar la següent classificació
- Posterior a l'entrada en vigor del RD773/2015
Grup O Subgrup 6 Categoria 1

Compromís d'adscripció de mitjans personals o materials per a l'execució del contracte:
L'adjudicatari haurà d'adscriure a l'execució del contracte, com a mínim:

- 1 Oficial de jardineria
-1 Manobre/ Peó de jardineria
- Desbrossadora
- Serra mecànica


Plecs

 

Documentació

 

Tauler d'avisos

Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya