Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

SERVEIS DE SALUT DEL PERSONAL AL SERVEI DE L'AJUNTAMENT DE VILADECANS.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Viladecans
Codi d'expedient:
ASG/Contractació/2021/45 - 30/2021/CSERV
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis socials i de salut
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb fons del Mecanisme de Recuperació i Resiliència:
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU:
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Obertura de pliques
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis de salut a disposició del personal al servei de l'Ajuntament de Viladecans mitjançant el foment de la contractació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral i amb mesures de contractació pública sostenible:
LOT I : Servei de medicina del Treball del personal al servei de l'Ajuntament de Viladecans.
LOT II: Revisions ginecològiques.
LOT III: Seguiment de la IT per a funcionaris integrats.
Els licitadors que concorrin al lot I NO ho podran fer també per al lot III, degut a la incompatibilitat normativa que existeix.
Pressupost de licitació:
60.581,00 € sense IVA 62.740,00 € IVA inclòs (0,00%)
Termini d'execució:
01/03/22 - 29/02/24
Àmbit geogràfic:
Viladecans
Termini de presentació d'ofertes:
19/11/21 14:00 h
Observacions:
Garantia Definitiva: 5% de l'import de l'adjudicació del lot del contracte (exclòs l'IVA).
Valor estimat del contracte:
145.394,40 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre B) :
29/11/21 10:30 Obertura telemàtica.
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Es preveu la possibilitat de prorrogar el contracte fins a un màxim de dos anys addicionals.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
Nombre de lots:
3
Oferta integradora:
No
Nombre màxim de lots al que un mateix licitador pot presentar oferta:
2
Nombre màxim de lots que es pot adjudicar a un mateix licitador:
2
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 49.00 - Criteri: Millora del pressupost de licitació (d'aplicació als tres lots)
Ponderació: 10.00 - Criteri: Millora relativa al compromís de contractació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral (d'aplicació als tres lots).
Ponderació: 21.00 - Criteri: Formació (d'aplicació al lot I)
Ponderació: 10.00 - Criteri: Plataforma electrònica lot I
Ponderació: 41.00 - Criteri: Plataforma electrònica lot III
Ponderació: 10.00 - Criteri: Equips de medició higiènica (d'aplicació al lot I)
Ponderació: 41.00 - Criteri: Planificació reconeixements (d'aplicació al lot II)
S'accepten variants:
No
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Lot I: El volum anual de negocis del licitador que, referit al millor exercici dins dels tres últims disponibles en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresari i de presentació de les ofertes, haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor anual mig del lot I, això ès, igual o superior a :

Mínim d'acreditació:
23.748,60 €
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
LOT II: El volum anual de negocis del licitador que, referit al millor exercici dins dels tres últims disponibles en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresari i de presentació de les ofertes, haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor anual mig del lot II, això ès, igual o superior a :
Mínim d'acreditació:
10.200,00 €
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
LOT III: El volum anual de negocis del licitador que, referit al millor exercici dins dels tres últims disponibles en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresari i de presentació de les ofertes, haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor anual mig del lot III, això ès, igual o superior a :

Mínim d'acreditació:
2.400,00 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
LOT I:Haver prestat serveis de característiques similars als de l'objecte del lot del contracte corresponent (això és, haver prestat serveis de medicina del Treball per al lot I) en els darrers TRES (3) ANYS.

El requisit mínim serà que l'import anual acumulat de l'any de major execució sigui igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del lot I, això és, igual o superior a:
Mínim d'acreditació:
16.624,02 €
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
LOT II: Haver prestat serveis de característiques similars als de l'objecte del lot del contracte corresponent (això és, haver executat revisions ginecològiques per al lot II) en els darrers TRES (3) ANYS.

El requisit mínim serà que l'import anual acumulat de l'any de major execució sigui igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del lot II, això és, igual o superior a:
Mínim d'acreditació:
7.140,00 €
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
LOT III: Haver prestat serveis de característiques similars als de l'objecte del lot del contracte corresponent (això és, haver realitzat seguiment de la IT per a funcionaris integrats per al lot III) en els darrers TRES (3) ANYS.

El requisit mínim serà que l'import anual acumulat de l'any de major execució sigui igual o superior al 70% de l'anualitat mitjana del lot III això és, igual o superior:
Mínim d'acreditació:
1.680,00 €

Versió completa

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya