Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

CONTRACTE ADMINISTRATIU MIXT DE SERVEIS DE GESTIÓ ENERGÈTICA I EL MANTENIMENT I CONSERVACIÓ DE L'ENLLUMENAT PÚBLIC, INSTAL·LACIONS SEMAFÒRIQUES I EL SEU SISTEMA DE TELEGESTIÓ, DELS APARELLS ELEVADORS I PLATAFORMES DELS EDIFICIS MUNICIPALS I SUBMINISTRAMENT I INSTAL·LACIÓ DE L'ENLLUMENAT DE NADAL DE LA CIUTAT DE VILADECANS.

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Viladecans
Codi d'expedient:
AEP/ASG/Contractació/2020/36 bis - 64/2020/CSERV
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de manteniment i reparació
Procediment d'adjudicació:
Obert
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No

Descripció de l'esmena:
Publicació d'enllaços
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
Serveis de gestió energètica i manteniment i conservació de l'enllumenat públic, instal·lacions semafòriques i el seu sistema de telegestió, dels aparells elevadors i plataformes dels edificis municipals, i el subministrament i instal·lació, sense opció de compra, de l'enllumenat de Nadal de la ciutat de Viladecans, mitjançant el forment de la contractació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral i amb mesures de contractació pública sostenible.
L'objecte del contracte es concreta en els següents apartats:
-Servei de manteniment de les instal·lacions d'enllumenat públic i la seva telegestió (smep)(p1).
-Servei de manteniment de semàfors i la seva telegestió (sms) (p1)
-Servei de l'enllumenat de nadal (sen) (p1)
-Servei de manteniment dels aparells elevadors i plataformes (sma) (p1)
-Treballs complementaris (tc) (p2)
-Inversions (p3)
Pressupost de licitació:
2.828.099,17 € sense IVA 3.422.000,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
4 anys
Àmbit geogràfic:
Viladecans
Termini de presentació d'ofertes:
19/11/21 14:00 h
Observacions:
Garantia Definitiva: 5% de l'import de l'adjudicació del contracte pels quatre anys de la seva execució (exclòs l'IVA).
Valor estimat del contracte:
4.142.975,21 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
Si, un any.
Es preveuen modificacions als plecs:

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
DOUE:
Accés al DOUE - 03/11/21
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 27.00 - Criteri: Millora del pressupost de licitació
Ponderació: 9.00 - Criteri: Millores anuals en dotació econòmica i Servei unitari de suport d¿actes al carrer. Rebaixa de preus unitaris
Ponderació: 3.00 - Criteri: Millora en la reducció del temps d'implantació de les inversions previstes
Ponderació: 1.00 - Criteri: Millora del temps màxim de reparació en cas d'avaria
Ponderació: 1.00 - Criteri: Millores mediambientals
Ponderació: 10.00 - Criteri: Millora relativa al compromís de contractació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral
Ponderació: 23.00 - Criteri: Valoració de la coherència tècnica de la proposta del licitador pel manteniment (P1)
Ponderació: 10.00 - Criteri: Valoració de la coherència tècnica de la proposta del licitador per la inversió (P3)
Ponderació: 2.00 - Criteri: Propostes d'estalvi energètic i de millora d'instal·lacions no previstes en el plec i sense cost per l'Ajuntament.
Ponderació: 7.00 - Criteri: Estudi sobre un quadre concret del Municipi
Ponderació: 7.00 - Criteri: Millora sobre un espai concret del Municipi
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
71314300
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Classificació
Descripció:
GRUP: P SUBGRUP: 1 CATEGORIA: 4/D
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
El criteri per a l'acreditació de la solvència econòmica i financera serà el volum anual de negocis del licitador que, referit al millor exercici dins dels tres últims disponibles en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresari i de presentació de les ofertes, haurà de ser almenys una vegada i mitja el valor anual mitjà del contracte, per tenir aquest una durada superior a un any, igual o superor a:
Mínim d'acreditació:
1.242.892,56 €
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Classificació
Descripció:
GRUP: P SUBGRUP: 1 CATEGORIA: 4/D
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Haver realitzat serveis o treballs de característiques similars en els darrers tres (3) anys.

El requisit mínim serà acreditar un mínim de 3 contractes, en els darrers 3 anys, l'objecte dels quals hagi estat el manteniment de l'enllumenat públic en municipis que disposin d'una xarxa d'un mínim de 9.000 punts de llum, i haver portat a terme en els darrers 3 anys almenys 3 renovacions d'enllumenats públics.

Mitjà de solvència:
Tècnics o unitats tècniques
Descripció:
Disposar de personal i equip professional suficient per a l'execució dels serveis objecte del contracte, que compleixi i acrediti suficientment els següents aspectes:

Responsable tècnic de la contracta: Tècnic especialista en tasques de conservació, haurà de ser com a mínim Enginyer Tècnic Industrial (especialitat electricitat) o comptar amb una altra titulació habilitant equiparable, comptarà amb experiència mínima de 5 anys en aquests tipus de tasques (manteniment en instal·lacions d'enllumenat públic) i serà el responsable del contracte.

Equip de treball:
Encarregat: amb experiència mínima de 5 anys com a encarregat de contractes de manteniment d'enllumenat públic en municipis de 9.000 punts de llum com a mínim, i amb dedicació al 100%.

Operaris: El 50% dels oficials de 1ª i 2ª destinats a la contracta han de tenir com a mínim una titulació de FP1 o altra titulació equiparable i el 100% dels oficials de 1ª i 2ª destinats a la contracta han de disposar d'una experiència mínima de 3 anys en manteniment d'enllumenat públic.

Caldrà acreditar documental la formació del personal en l'àmbit objecte del present contracte, amb els certificats corresponents. Caldrà adjuntar els currículums vitae adjuntant còpia compulsada de les principals titulacions i acreditacions d'experiències. Així mateix, caldrà aportar una relació de l'equip de treball que s'adscriurà a l'execució del contracte indicant a/la tècnic/a nomenat/da per a cadascuna de les posicions anteriors (responsable tècnic de la contracta, encarregat i operaris-oficials de 1ª i 2ª

El licitador, en cas de resultar adjudicatari del contracte, no podrà substituir al responsable tècnic de la contracta ni a cap dels membres de l'equip de treball oferts, sense la prèvia conformitat de l'Ajuntament de Viladecans. Això inclou qualsevol substitució sigui per vacances, malaltia, formació, etc.

En aquest cas, per a poder acceptar la substitució del tècnic proposat, el licitador haurà d'acreditar que la persona substituta compta amb l'experiència i titulació requerida a la licitació pel seu perfil professional.

Mitjà de solvència:
Certificats de control de qualitat expedits pels instituts o serveis oficials
Descripció:
Disposar de les certificacions següents per assegurar una gestió de qualitat i eficient:

- Certificat en gestió de la qualitat ISO9001 o equivalent.
- Certificat en gestió mediambiental ISO14001 o equivalent.
- Certificat en sistemes de gestió energètica ISO 50001 o equivalent.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya