Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

Avís

Per motius tècnics vinculats a la propera posada en funcionament de la nova Plataforma de Serveis de Contractació Pública està programat un segon tall de servei de la Plataforma, que comportarà que no estigui disponible del divendres 24 de febrer a les 8h fins al dilluns 27 de febrer a les 8h aproximadament -la durada exacta d'aquest interval previst constarà inscrita en el Registre d'incidències de la pròpia Plataforma.

 

Servei de garantia per al manteniment i el suport del maquinari del CPD d'ACCIÓ i reposició de productes necessaris en cas d'averia.

Òrgan de contractació:
Agència per a la Competitivitat de l'Empresa, ACCIÓ
Codi d'expedient:
SC-21-00714
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis d'informàtica i serveis connexos
Procediment d'adjudicació:
Obert
Simplificat abreujat:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'objecte del contracte és la prestació del servei de garantia, suport i actualitzacions del maquinari que ACCIÓ té al seu Centre de Processament de Dades i que cal renovar anualment, inclòs el subministrament i reposició de peces o aparells necessaris per al correcte funcionament del CPD que s'hagin de reposar durant el període de garantia.

Concretament, constitueix l'objecte del contracte el servei de garantia i manteniment dels equips que es detallen en el plec de prescripcions tècniques (PPT), el qual, haurà de donar cobertura de suport Foundation Care o Proactive Care amb les següents característiques:

¿ Recanvi de peces en 6 hores màxim, atenció telefònica 24*7.
¿ Accés a les actualitzacions de software i firmware.
¿ Monitorització d'alertes, obertura automàtica de peticions i diagnosi en remot.
Pressupost de licitació:
16.000,00 € sense IVA 19.360,00 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Barcelona
Termini de presentació d'ofertes:
22/11/21 12:00 h
Observacions:
Caldrà que el licitador sigui partner del fabricant, en tant que tots els productes objecte de manteniment i garantia són de la marca HP i, d'acord amb les especificacions tècniques de la maquinària, només poden ésser reposades o substituïdes per un partner oficial.
Caldrà aportar l'acreditació corresponent de què el licitador és partner del fabricant HP en el moment de presentar l'oferta econòmica. La no aportació serà causa d'exclusió del licitador.
Valor estimat del contracte:
16.000,00 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Criteri únic relacionat amb els costos
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
50312600
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Descripció:
Veure apartat G del quadre de característiques del contracte
Solvència tècnica i professional
Descripció:
Veure apartat G del quadre de característiques del contracte

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya