Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractació Pública

 

Acord marc amb un màxim de 2 empreses o professionals del servei de realització de reportatges fotogràfics corresponents a activitats relacionades amb l'Ajuntament de Castelldefels

Òrgan de contractació:
Ajuntament de Castelldefels
Codi d'expedient:
31-bis/2021
Sistema de racionalització:
Acord Marc
Tipus de tramitació:
Ordinària
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Altres serveis
Procediment d'adjudicació:
Obert
Tramitació simplificada:
Projecte finançat amb el Mecanisme de Recuperació i Resiliència (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finançat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra pública d'innovació:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitació
  • Adjudicació
  • Formalització

Descripció de l'esmena:
Publicació nou DEUC per poder emplenar-lo.
PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripció de la prestació:
L'acord marc té per objecte la selecció d'un màxim de 2 empreses o professionals per a la prestació del servei consistent en la realització de reportatges fotogràfics d'actes institucionals, de l'evolució de la ciutat, de les activitats socials, culturals i esportives al municipi, de les campanyes de comunicació i altres reportatges per il¿lustrar els elements informatius municipals i el material de difusió institucional de l'Ajuntament de Castelldefels.
El material es farà servir per a la publicació als diferents mitjans i canals de comunicació institucionals en tot tipus de suports (impresos, audiovisuals, online, missatgeria mòbil¿) així com a tasques organitzatives i protocol¿làries de l'Ajuntament de Castelldefels.
Pressupost de licitació:
33.158,34 € sense IVA 40.121,59 € IVA inclòs (21,00%)
Durada del contracte:
1 any
Àmbit geogràfic:
Castelldefels
Termini de presentació d'ofertes:
11/11/21 23:59 h
Observacions:
Els contracte basats en l'acord marc, tindran una durada inicial mínima de 12 mesos, comptats des de la seva formalització. Es podrà prorrogar per tres períodes de dotze mesos addicionals com a termini màxim cadascun d'ells, pel què la seva durada total serà, com a màxim, de quatre anys. Les esmentades pròrrogues seran potestatives per a l'òrgan de contractació i obligatòries per les empreses adjudicatàries, sense que es puguin produir pel consentiment tàcit de les parts.
Valor estimat del contracte:
132.633,36 € sense IVA
Subhasta electrònica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Pròrroga:
Informació complementària sobre la pròrroga:
La durada de l'acord marc serà d'un any a comptar des de l'inici de la prestació. La data d'inici de la prestació es fixarà en el contracte d'acord amb l'article 35.1g) de la LCSP. L'acord marc es podrà prorrogar per tres (3) períodes addicionals d'1 any, per acord de l'òrgan de contractació, essent la durada total màxima del contracte de quatre (4) anys.
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisió en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
Criteris d'adjudicació:
Ponderació: 31.00 - Criteri: Criteris automàtics. Millor oferta econòmica. Reducció del preu unitari màxim de licitació
Ponderació: 20.00 - Criteri: Experiència laboral d'un/a fotògraf/fa adscrit a l'execució del contracte que ha de disposar d'una experiència mínima de de 3 anys en el sector en treballs fotogràfics realitzats en el sector públic i/o en mitjans de comunicació
Ponderació: 20.00 - Criteri: Criteris subjectes judici valor. Presentació d'un book amb 25 fotografies.
Ponderació: 20.00 - Criteri: Criteris subjectes judici valor. Les 5 fotografies més representatives en el camp dels esdeveniments esportius, culturals o de lleure, de 2 actes diferents realitzats durant els darrers 5 anys.
Ponderació: 9.00 - Criteri: Criteris subjectea judici valor. Les 5 fotografies més representatives d'una campanya de creativitat publicitària realitzada durant els darrers 5 anys.
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
79961000
Codi CPA:
74.81
Garantia provisional:
No
Solvència econòmica i financera
Mitjà de solvència:
Xifra anual de negoci
Descripció:
Volum anual per un import mínim de 15.000,00¤ en algun dels tres (3) exercicis en funció de les dates de constitució o d'inici d'activitats de l'empresa. En el cas de què aquesta data sigui inferior a un any el requeriment podrà ser proporcional.
Observacions:
Mitjà d'acreditació: Comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si el contractista hi estigués inscrit; en cas contrari, pels dipositats en el registre oficial en què hagi d'estar inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el Registre Mercantil acreditaran el volum anual de negocis mitjançant els llibres d'inventaris i comptes anuals legalitzats pel Registre Mercantil.
Solvència tècnica i professional
Mitjà de solvència:
Treballs realitzats
Descripció:
Relació dels principals serveis o treballs realitzats d'igual o similar naturalesa que els que constitueixen l'objecte del contracte en el curs de, com a màxim, els tres (3) últims anys, en el qual se n'indiqui l'import, dates i el destinatari, públic o privat d'aquests, signada pel representant legal de l'empresa.
Mínim: En aquesta relació ha de constar serveis, de característiques similars a l'objecte del contracte, per un import mínim de 10.000,00 euros, IVA exclòs, en algun dels tres (3) últims anys.
Observacions:
Documentació acreditativa dels treballs/serveis mínims:

- Quan els treballs o serveis s¿hagin realitzat en entitats del sector públic, cal aportar certificats expedits o visats per l¿òrgan competent.

- Quan els treballs o serveis s¿hagin realitzat en entitats del sector privat, mitjançant un certificat expedit per l¿empresa destinatària d¿aquests treballs/ serveis o a falta d¿aquest certificat, mitjançant una declaració signada del representant legal de l¿empresa licitadora, acompanyada dels documents en poder seu que acreditin la realització de la prestació, si s¿escau, aquests certificats els ha de comunicar directament a l¿òrgan de contractació l¿autoritat competent.
Mitjà de solvència:
Maquinària, material i equip tècnic per a la execució del contracte
Descripció:
Mitjans materials. L¿equipament tècnic detallat a la clàusula 3 del Plec de Prescripcions Tècniques Particulars.
Observacions:
Documentació acreditativa:

Una declaració responsable signada pel representant legal de l¿empresa on constin els equips tècnics de què es disposarà per a l¿execució dels treballs. Aquests mitjans, com a mínim, hauran de ser:

¿ Càmera Reflex Digital (SLR) de 15 milions de píxels.
¿ Òptiques que cobreixin en digital una distància focal de 17 mm a 200 mm.
¿ Flash extern amb ETTL.
¿ Dispositiu amb un sistema mòbil d'enviament de dades d'alta velocitat (connexió dades 3G) per poder fer enviaments de fotos de manera instantània
¿ Servidor propi o sistema equivalent (Wetransfer, Dropbox¿).
¿ Les càmeres o, en el seu cas, els diferents objectius han de tenir mecanismes d¿estabilització. També han de poder enregistrar vídeo en full HD.
Mitjà de solvència:
Altres
Descripció:
Les persones prestadores del servei han de tenir una experiència mínima de tres anys en la prestació de serveis de reportatges fotogràfics, en el sector públic i/o en mitjans de comunicació públics o privats, iguals o similars als de l'objecte del contracte. Caldrà acreditar aquests 3 anys d'experiència amb l'aportació del currículum vitae degudament signat pel/per fotogràf/a i amb la relació factures i/o contractes de treball.
Observacions:
Els requisits exposats s'acreditaran mitjançant l'aportació d'una declaració responsable (annex I) en la que les empreses licitadores es comprometran a l'adscripció dels mitjans personals i materials descrits i en la que nomenin i es comprometin a dedicar a l'execució del contracte, en cas de resultar adjudicataris, el/s professional/s designat/s.

Plecs

 

Documentació

 
Avís legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecció de dades  |  © Generalitat de Catalunya