Generalitat de Catalunya - gencat.cat

Contractaciˇ P˙blica

 

Servei de manteniment de la jardineria i neteja dels espais verds p˙blics de Santa Maria de Palautordera, reservat a centres especials de treball.

Ďrgan de contractaciˇ:
Ajuntament de Santa Maria de Palautordera
Codi d'expedient:
X2021001967
Tipus de tramitaciˇ:
OrdinÓria
Tipus de contracte:
Serveis
Subtipus de contracte:
Serveis de manteniment i reparaciˇ
Procediment d'adjudicaciˇ:
Obert
Projecte finanšat amb el Mecanisme de Recuperaciˇ i ResiliŔncia (Fons NextGeneration EU):
No
Projecte finanšat amb fons REACT-EU (Fons NextGeneration EU):
No
Compra p˙blica d'innovaciˇ:
No
  • Alerta futura i consulta preliminar del mercat
  • Anunci previ
  • Anunci de licitaciˇ
  • Adjudicaciˇ
  • Formalitzaciˇ

PDF PDF i XML

Dades del contracte

 
Descripciˇ de la prestaciˇ:
servei de manteniment de la jardineria i neteja dels espais verds p˙blics de Santa Maria de Palautordera, reservat als Centres Especials de Treball
Pressupost de licitaciˇ:
175.479,66 € sense IVA 196.888,18 € IVA incl˛s (0,00%)
Durada del contracte:
1 any
└mbit geogrÓfic:
Santa Maria de Palautordera
Termini de presentaciˇ d'ofertes:
10/11/21 14:00 h
Valor estimat del contracte:
175.479,66 € sense IVA
Subhasta electr˛nica:
No
Contracte harmonitzat:
No
Obertura de pliques (Sobre C proposiciˇ econ˛mica i criteris avaluables de forma automÓtica ) :
22/11/21 10:00 Sala de Plens de l'Ajuntament
Es preveuen modificacions als plecs:
No

Dades de l'anunci

 
Reserva social:
No
Divisiˇ en lots:
No
Nombre de lots:
No hi ha lots
S'accepten variants:
No
Codi CPV:
77311000
Garantia provisional:
No
SolvŔncia econ˛mica i financera
MitjÓ de solvŔncia:
Xifra anual de negoci
Descripciˇ:
Volum anual de negocis, referit a l'any de mÚs volum dels tres ˙ltims acabats i ha de ser almenys l'import del contracte
SolvŔncia tŔcnica i professional
MitjÓ de solvŔncia:
Treballs realitzats
Descripciˇ:
Haver realitzat serveis de la mateixa naturalesa o similar del contracte objecte d┐aquesta licitaciˇ en el transcurs dels ˙ltims 3 anys, amb el requisit mÝnim que l┐import anual acumulat en l┐any de major execuciˇ sigui igual o superior al 60% de l┐import anual del contracte. S┐acreditarÓ mitjanšant una relaciˇ responsable signada pel licitador que inclogui: tÝtol i descripciˇ del servei, import, dates i destinataris (p˙blics o privats dels contractes). Els serveis o treballs efectuats s┐acreditaran mitjanšant certificats expedits o visats per l┐˛rgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector p˙blic o, quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjanšant un certificat expedit per aquest o, a manca d┐aquest certificat, mitjanšant una declaraciˇ de l┐empresari; si escau, aquests certificats seran comunicats directament a l┐˛rgan de contractaciˇ per l┐autoritat competent
MitjÓ de solvŔncia:
Altres
Descripciˇ:
Acreditaciˇ de la seva inscripciˇ al registre com a centre especial de treball de persones amb discapacitat, que l'habiliti per poder desenvolupar l'objecte del contracte i declaraciˇ de la seva vigŔncia (acreditaciˇ que la plantilla del Centre Especial de Treball que es presenta a la present licitaciˇ compta amb un mÝnim del 70 per cent de persones treballadores amb un grau de discapacitat igual o superior a un 33 per cent).
Centres especials d'ocupaciˇ:

Plecs

 

Documentaciˇ

 
Memoria inici expedient.pdf
PDF
Decret convocatoria licitacio.pdf
PDF
Anunci licitacio.pdf
PDF
Condicions d'execuciˇ:
ClÓusula 2.2 del PCAP
AvÝs legal  |  Sobre el web  |  Accessibilitat  |  Protecciˇ de dades  |  © Generalitat de Catalunya